Sık geçen başlıklar
bu fetö-gs ilişkilendirmesine artık devletin müdahil olması gerektiğini düşünüyorum. hadi buradakiler bireysel kişiler ağızlarına torba geçiremiyorsun da koskoca bjk kulübü resmi ağızdan milyonlarca destekçisi olan kulübe fetö göndermesi yapıyor.

bakın arkadaşlar yapmayın. fetö'yü normalleştirmekten başka bir şey yapmıyorsunuz. bunu bir dönem iktidar da bizzat kendisi yapıyordu. önüne gelene fetöcü diyorlardı.

bu işler o kadar basit değil. eli kanlı bir terör örgütü bu fetö. ne yaptığınızın farkında mısınız aq?
rizeli bir vatandaş tarafından 3 oda 1 salon şeklinde insa edilme aşamasında olan magaradir. evet tarafindan.

https://m.haberturk.com/…ine-magara-yapiyor-3077670

odalara da suleyman soylu odasi, fahrettin koca odasi gibi isimler vermiş.

adam zihnen hic çıkamadığı karanlik çağa madem çıkamıyorum deyip fiziken de ona uygun yasamaya karar vermiş.*

bir de pimapen taktirmis. karanlik caga donse bile zevksiz bunlar azizim.*
abdulhamid ve menderes'i sevmez. hele savunanlari hic sevmez. cokta şaaparsaniz ağzınızın uzerine bir tane çarpabilir.*
bratislava'dan 4 gol yemek liverpool'dan 8 gol yemekten daha zor aq. siz bunları nasıl basariyorsunuz aga?

*
aklıma gecen gün yaşadığım hadiseyi getiren talep.

hamidiye mah. taksim hattinda çalışan 48t numaralı otobüsü ne akla hizmetse artik yarım otobüse çevirmişler. hali hazirda büyük otobüs bile iş gidis ve cikis saatlerinde yetmiyorken bir de otobüsü kucultmeleri haliyle insanlari çileden çıkardı. otobuse 5. duraktan sonra binmek imkansız gibi bir şey olsa da binebilen herkes şoföre ve onun nezdinde iett'ye saydırdıkça saydiriyor...

böyle bir durumda bile bir tane dalyarak çıkıp ne desin! "buyuk otobüsler boş gidiyor, binenler akbil basmıyor. belediye zarar ettiğinden bu hattin otobusunu kucultuyorlar."

ya adam bunu soylerken yemin ediyorum kapiya istiflenmiş vaziyette. inanin öyle yapismis ki kapiya değil hareket etmesi konusmasi bile büyük başarı! böyle bir vaziyette bile hala devlet zarar etmesin kafasinda...

ya senin ben amina koyim ya! gerçekten tukettiniz lan beni! vallahi delireceğim lan!
doğası gereğidir.

bir galatasarayli bilir ki bir sezon 8. olurken ertesi sezon şampiyon olabilir. 3 sene şampiyon olmazsa 4. sene mutlaka olur...

siz de çok iyi biliyorsunuz ki bu 30 yaş üstü takımınızla bir düştünüz mü o koltuktan en az 5 seneniz var tekrar sampiyon olabilmeniz için.

son 5 senedir yaptıklariniz gerçekten övgüye değer işlerdi ancak siz komple camia olarak berbat bir kibre burundunuz. hani yok galatasaray ve fenerbahce'de de oluyor bunlar ama siz tarihin gördüğü en leş kibre kapıldınız amk.

bu sezon da şampiyon oldunuz oldunuz daha da en az 5 sene yaklasamayacaksiniz buralara.
arkadaşlar güçlü olan biziz. bunu asla aklinizdan çıkarmayın.

bunların planı 2-3 sene sonrasina bu sınırlamayı başlatmak. bunun amaci da tam olarak bu boykot ihtimalini bertaraf etmek. akillarinca 2 seneye bu iş zaten sogur gider diye bakıyorlar.

and olsun selçuk inan'siz ilk sezon olduğu halde tff resmi sitesinde bununla ilgili duyuruyu gördüğüm anda digitürk'u arayip iptal talebi olusturmazsam ben de ne olayım!

yeter artık! para benim değil mi amk ya? ben parami gomis yesin istiyorum kardeşim size ne lan!?

yok abi büyük yemin ettim yedirmeyecegim bu çeteci türk futbolcularına parami.
avrupa futbolunun dibine öyle bir dinamit yerlestirmislerdir ki sormayin gitsin.

bu arap zengini takimlar, ispanyol triosu, italyan dörtlüsü ve ingiliz takımları piyasayı öyle bir noktaya getirdiler ki yakinda tum avrupa liglerini bulgar, romen, yunan ligi seviyesine indirecekler.

bu paralara kafa tutmak imkansız. adamlar takımı öyle bir şişirdiler ki draxler, di maria filan yedek kalacak. bu adamlar yedek kalacak adamlar değil. bunun adi futbol seyircisine ihanet baska bir şey değil.

öyle astronomik paralar veriliyor ki bu adamlara daha sonra kimsenin gücü yetmiyor almaya. buyur işte hatem ben arfa...

bu durumun böyle devam etmesi imkansiz. kapali lig usulüne gidiyor bu iş artık. zaten o da tabuta çakılan son çivi olur.
son kısımında çıkan hdp logosunu çıkarsan "süper olmuş" diyecek adamlar o logoyu görünce "olmamış" diyor.

böyle de gerizekalı insanlarla yaşıyoruz.
--- spoiler ---

cumhurbaşkanı'nın söylediklerine katıldığını söyleyen tff başkanı yıldırım demirören...
--- spoiler ---

kimse "ya arkadaş yabancı kuralıyla cumhurbaşkanının ne alakası var?" diyemiyor ya hatta ne demesi artık kimsenin aklına bile gelmiyor ya işte bu ne biliyor musunuz?

çaresizlik.