bu fetö-gs ilişkilendirmesine artık devletin müdahil olması gerektiğini düşünüyorum. hadi buradakiler bireysel kişiler ağızlarına torba geçiremiyorsun da koskoca bjk kulübü resmi ağızdan milyonlarca destekçisi olan kulübe fetö göndermesi yapıyor.
bakın arkadaşlar yapmayın. fetö'yü normalleştirmekten başka bir şey yapmıyorsunuz. bunu bir dönem iktidar da bizzat kendisi yapıyordu. önüne gelene fetöcü diyorlardı.
bu işler o kadar basit değil. eli kanlı bir terör örgütü bu fetö. ne yaptığınızın farkında mısınız aq?
17.08.2023 · 10. sıra
tucek
16.08.2023 20:25