Sık geçen başlıklar

hdp'nin hayır reklamları 1

ekşi'de gör
son kısımında çıkan hdp logosunu çıkarsan "süper olmuş" diyecek adamlar o logoyu görünce "olmamış" diyor.

böyle de gerizekalı insanlarla yaşıyoruz.