son kısımında çıkan hdp logosunu çıkarsan "süper olmuş" diyecek adamlar o logoyu görünce "olmamış" diyor.
böyle de gerizekalı insanlarla yaşıyoruz.
04.04.2017 · 13. sıra
tucek
03.04.2017 00:08