aklıma gecen gün yaşadığım hadiseyi getiren talep.
hamidiye mah. taksim hattinda çalışan 48t numaralı otobüsü ne akla hizmetse artik yarım otobüse çevirmişler. hali hazirda büyük otobüs bile iş gidis ve cikis saatlerinde yetmiyorken bir de otobüsü kucultmeleri haliyle insanlari çileden çıkardı. otobuse 5. duraktan sonra binmek imkansız gibi bir şey olsa da binebilen herkes şoföre ve onun nezdinde iett'ye saydırdıkça saydiriyor...
böyle bir durumda bile bir tane dalyarak çıkıp ne desin! "buyuk otobüsler boş gidiyor, binenler akbil basmıyor. belediye zarar ettiğinden bu hattin otobusunu kucultuyorlar."
ya adam bunu soylerken yemin ediyorum kapiya istiflenmiş vaziyette. inanin öyle yapismis ki kapiya değil hareket etmesi konusmasi bile büyük başarı! böyle bir vaziyette bile hala devlet zarar etmesin kafasinda...
ya senin ben amina koyim ya! gerçekten tukettiniz lan beni! vallahi delireceğim lan!
tucek
04.11.2018 02:09