Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın lider olma nedeni 1

ekşi'de gör
doğası gereğidir.

bir galatasarayli bilir ki bir sezon 8. olurken ertesi sezon şampiyon olabilir. 3 sene şampiyon olmazsa 4. sene mutlaka olur...

siz de çok iyi biliyorsunuz ki bu 30 yaş üstü takımınızla bir düştünüz mü o koltuktan en az 5 seneniz var tekrar sampiyon olabilmeniz için.

son 5 senedir yaptıklariniz gerçekten övgüye değer işlerdi ancak siz komple camia olarak berbat bir kibre burundunuz. hani yok galatasaray ve fenerbahce'de de oluyor bunlar ama siz tarihin gördüğü en leş kibre kapıldınız amk.

bu sezon da şampiyon oldunuz oldunuz daha da en az 5 sene yaklasamayacaksiniz buralara.