ulan utanmaz adam.
ceza sahasını önünde rakibe pas atıyorsun üstüne üstlük seyrediyorsun.
superstar icardi top kaybedince 60 metre geri koşuyor. sen kimsin köpek.
biz halı sahada götümüzü yırtıyoruz adamın 1.000.000.000'lık şl maçında yaptığına bak evde kafayı yedim amk.
abuşspor.
Sık geçen başlıklar
bacakkillarinitarayanadam 44
ekşi profiliyüzyılın en mantıklı teklifidir.
hem sinan seçmenini hem kemal seçmenini hem recep seçmenini tatmin eder.
destekliyoruz!
bu ülkede hiç kimse sığınmacı istemiyor!
hem sinan seçmenini hem kemal seçmenini hem recep seçmenini tatmin eder.
destekliyoruz!
bu ülkede hiç kimse sığınmacı istemiyor!
bu muhalifler neden özgüvensiz.
bilale anlatır gibi anlatıyorum, okuyun.
1) akp 2018'den daha mı iyi? değil.
2) istanbul, ankara, adana, antalya'ya kaybetti mi? evet.
3) istanbul'da seçimi tekrarlama rezaleti yaşandı mı? evet.
4) dolar 20, süt 20, et 400, soğan 30 oldu.
5) depremde insanlar öldü ve iki aydır yalnız bırakıldı mı? evet
6) hdp aday çıkarmadı.
7) akp, hüdapar ittifağı yaptı. kadın üzerine yanlış şeyler diyor.
8) akp bakanları vekil yaparken, chp taşaklıları hükümet görevi için adaylıktan çekiliyor...
bütün bunlar dışında son seçimden bu yana yaklaşık 1 milyon yaşlı seçmen hayatını kaybetti. bununla beraber çoğunluğu muhalif 5 milyon seçmen geldi
en korkak tahminle ilk tur böyle olur.
kk 51
rte 42
mi 6
so 1
*cumhur ittifakında herkes kendi logosuyla giriyor. muhalefeti zora sokmak için getirdikleri sistemle kendi ayaklarına sıkacaklar. meclis'e tek listeden giren millet ittifakı çok ama çok şanslı.
*son anda da mi sever gençler gerçeği görürse ya da mi siyasi intihardan vazgeçerse güle oynaya...
bilale anlatır gibi anlatıyorum, okuyun.
1) akp 2018'den daha mı iyi? değil.
2) istanbul, ankara, adana, antalya'ya kaybetti mi? evet.
3) istanbul'da seçimi tekrarlama rezaleti yaşandı mı? evet.
4) dolar 20, süt 20, et 400, soğan 30 oldu.
5) depremde insanlar öldü ve iki aydır yalnız bırakıldı mı? evet
6) hdp aday çıkarmadı.
7) akp, hüdapar ittifağı yaptı. kadın üzerine yanlış şeyler diyor.
8) akp bakanları vekil yaparken, chp taşaklıları hükümet görevi için adaylıktan çekiliyor...
bütün bunlar dışında son seçimden bu yana yaklaşık 1 milyon yaşlı seçmen hayatını kaybetti. bununla beraber çoğunluğu muhalif 5 milyon seçmen geldi
en korkak tahminle ilk tur böyle olur.
kk 51
rte 42
mi 6
so 1
*cumhur ittifakında herkes kendi logosuyla giriyor. muhalefeti zora sokmak için getirdikleri sistemle kendi ayaklarına sıkacaklar. meclis'e tek listeden giren millet ittifakı çok ama çok şanslı.
*son anda da mi sever gençler gerçeği görürse ya da mi siyasi intihardan vazgeçerse güle oynaya...
3 yıl önce iki kere çaktı.
muhalif gençlerin oy verememesi için yapılan ayak oyunları.
ulan erdoğan memura zam yapar mı amk.
hiç ders almıyorsunuz.
hiç ders almıyorsunuz.
ne alır ne almaz göreceğiz.
ancak şu kesin ki hem rte'yi hem kk'yi devirmeye çalışıyor.
başarırsa ülke 50 yıl ileri gider.
ancak şu kesin ki hem rte'yi hem kk'yi devirmeye çalışıyor.
başarırsa ülke 50 yıl ileri gider.
bana hala bedava maskem gelmedi. ilgililere sesleniyorum.
milli takımı sikti.
yabancı kuralını sikti.
mhk'yı sikti.
yayın gelirlerini sikti.
ve gitti.
@cyclop edit: görsel
yabancı kuralını sikti.
mhk'yı sikti.
yayın gelirlerini sikti.
ve gitti.
@cyclop edit: görsel
evet görüyorum ki algı operasyonu başarılı olmuş.
söz konusu olan zam; memurun 3 senede ufak ufak alacağı zamdır.
*memur en son temmuz'da yüzde 3 zam almıştır. o da bir ay içinde enflasyona yenik düşmüştür. (aslında memur son 20 senede hiç zam almamıştır hep enflasyona yenik düşüp enflasyon farkı almıştır.)
** adamlar işini biliyor.
doktora 5 bin, diyorlar.
öğretmene 2 bin, diyorlar.
memura yüzde 35, diyorlar.
vatandaş da bunların gerçek olduğuna inanıp bu meslek gruplarına karşı gereksiz kıskançlık ve düşmanlık besliyor.
söz konusu olan zam; memurun 3 senede ufak ufak alacağı zamdır.
*memur en son temmuz'da yüzde 3 zam almıştır. o da bir ay içinde enflasyona yenik düşmüştür. (aslında memur son 20 senede hiç zam almamıştır hep enflasyona yenik düşüp enflasyon farkı almıştır.)
** adamlar işini biliyor.
doktora 5 bin, diyorlar.
öğretmene 2 bin, diyorlar.
memura yüzde 35, diyorlar.
vatandaş da bunların gerçek olduğuna inanıp bu meslek gruplarına karşı gereksiz kıskançlık ve düşmanlık besliyor.
hala inceden gülüyor.
bunların vicdanı nerede.
bunların insanlığı nerede.
bunların vicdanı nerede.
bunların insanlığı nerede.
bu yayını baştan sona takip ettim.
internetten toplam izleyen kişi sayısı 15 bini geçemedi.
ne demek bu?
akp teşkilatı bile erdoğan'a ve yandaş gazetecilere tahammül edemiyor...
*kemal kılıçdaroğlu geçen hafta canlı yayında 1.5m izlendi.
*mafya babası sedat peker 24 saatte +10m izleniyor.
internetten toplam izleyen kişi sayısı 15 bini geçemedi.
ne demek bu?
akp teşkilatı bile erdoğan'a ve yandaş gazetecilere tahammül edemiyor...
*kemal kılıçdaroğlu geçen hafta canlı yayında 1.5m izlendi.
*mafya babası sedat peker 24 saatte +10m izleniyor.
duş alınır.
banyo yapılır.
su dökünülür.
banyo yapılır.
su dökünülür.
arkadaşlar gerizekalı olmayın.
çocuk ezberletilmiş şeyleri tiyatral bir şekilde size sunuyor.
bulunduğu yaş grubu ve beyin gelişimi soyut kavramları anlamasına engel. 5 yaşında hafız olan ama ezberlediği şey hakkında hiçbir bilgisi olmayan muhafazakar çocuklarından farkı yok.
pr çalışması.
yakında youtube kanalı açar.
şaşırmayın.
edit: arkadaş mesaj atmış bence üstündeki yelek bile düşünülmüş, diye çok haklı buldum kendisini.
çocuk ezberletilmiş şeyleri tiyatral bir şekilde size sunuyor.
bulunduğu yaş grubu ve beyin gelişimi soyut kavramları anlamasına engel. 5 yaşında hafız olan ama ezberlediği şey hakkında hiçbir bilgisi olmayan muhafazakar çocuklarından farkı yok.
pr çalışması.
yakında youtube kanalı açar.
şaşırmayın.
edit: arkadaş mesaj atmış bence üstündeki yelek bile düşünülmüş, diye çok haklı buldum kendisini.
ya sayın amınakoyduğum suserı. atam demiş ki:
“eğer bir gün benim sözlerim bilimle ters düşerse bilimi seçin”
sen diyorsun ki sorgulanması, eleştirilmesi yasak, hegemonya, yarı tanrı cart curt.
bu dediğin şeyler günümüzde var ama bunun öznesi atatürk değil tayyip.
“eğer bir gün benim sözlerim bilimle ters düşerse bilimi seçin”
sen diyorsun ki sorgulanması, eleştirilmesi yasak, hegemonya, yarı tanrı cart curt.
bu dediğin şeyler günümüzde var ama bunun öznesi atatürk değil tayyip.
tam bir fiyat/yağ performansı.
kardeşler, sinirlenmeyin.
akp'ye 800 bin fark atmamızda bu gerizekalı orospu çocuklarının, bu dilinin ve yalan haberlerin, etkisi büyük.
bırakın devam etsinler.
akp'ye 800 bin fark atmamızda bu gerizekalı orospu çocuklarının, bu dilinin ve yalan haberlerin, etkisi büyük.
bırakın devam etsinler.
açılın en önde bayrak tutanıyım.
tarihe ilgi duyduğumdan beri arapları sevmezdim fakat suriyeliler tarafından istilaya uğradığımızdan beri neofaşist oldum.
suriyelilere beslediğim nefreti hiçbir varlığa göstermiyorum.
mesele milletleri yahut ten renkleri değil; mesele bu ortadoğu maymunların medeniyetten nasibini almamış, utanmaz, arlanmaz mahlukat olmalarıdır.
tarihe ilgi duyduğumdan beri arapları sevmezdim fakat suriyeliler tarafından istilaya uğradığımızdan beri neofaşist oldum.
suriyelilere beslediğim nefreti hiçbir varlığa göstermiyorum.
mesele milletleri yahut ten renkleri değil; mesele bu ortadoğu maymunların medeniyetten nasibini almamış, utanmaz, arlanmaz mahlukat olmalarıdır.
gelince anlayacağız, demiş.
ulan 17 senedir chp mi yönetiyor.
2 gün önce kadir topbaş'ı ben mi ziyaret ettim.
mevlüt uysal'a niye sormadın.
deli ediyorlar insanı.
yattığım yerde nabızım 120'ye çıktı ya.
allah belanızı versin.
ulan 17 senedir chp mi yönetiyor.
2 gün önce kadir topbaş'ı ben mi ziyaret ettim.
mevlüt uysal'a niye sormadın.
deli ediyorlar insanı.
yattığım yerde nabızım 120'ye çıktı ya.
allah belanızı versin.
the son of imam.