faizleri düşüreceğiz dedi hatta zamanını bile üstü kapalı ima etti. fed'in faiz artırma ihtimali varken bu laf söylenmez, mb'nin elindeki silah aylar öncesinden alenen ilan edilmez, yeri ve zamanı gelince mb ilan eder. özel sektör borcu varken ve eksi rezervlerdeyken faiz indirimi yapamazsın. faiz sonuçtur neden değildir. enflasyon nedendir. enflasyonun üzerinde faiz vermek zorundasın. cds primlerin bu kadar yüksekken zaten gelmeyen yatırımcı faizin düşmesiyle tamamen ülkeyi terk eder. en basit ekonomi bilgisi. bu ülkede faiz lobisi falan yok, anti faizci neo osmanlı iktisat lobisi var. en temel ekonomi bilgisini reddediyorlar. ilkel bir ekonomi görüşü bunlarınki, herhangi bir bilimsel alanda yeri yok. tamamen rant var, tamamen soygunculuk var.
edit: yaklaşık 20 dakikada 20 kuruş arttı. bilime sırt çevirirsen sonuç bu olur. dünyada bu kadar para bolluğu varken abd bu kadar para basmışken bu döviz kurunu haketmiyoruz. tüm türkiye'ye geçmiş olsun. umarım bu liyakatsizlikten en kısa zamanda kurtuluruz. umarım siyasal islamın olmadığı güzel günler yakındır.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bu yayını baştan sona takip ettim.
internetten toplam izleyen kişi sayısı 15 bini geçemedi.
ne demek bu?
akp teşkilatı bile erdoğan'a ve yandaş gazetecilere tahammül edemiyor...
*kemal kılıçdaroğlu geçen hafta canlı yayında 1.5m izlendi.
*mafya babası sedat peker 24 saatte +10m izleniyor.
internetten toplam izleyen kişi sayısı 15 bini geçemedi.
ne demek bu?
akp teşkilatı bile erdoğan'a ve yandaş gazetecilere tahammül edemiyor...
*kemal kılıçdaroğlu geçen hafta canlı yayında 1.5m izlendi.
*mafya babası sedat peker 24 saatte +10m izleniyor.
bu ülkenin insanının keyif aldığı her şeyi mahvetmeyi kendine görev edinmiş tiplerin, son şahaseridir..
yurt dışına son 4 senede giden oyuncu sayısı, 50 senedir gidenden fazla. neden? çünkü türkiye'de kalsa 4 katı maaş alamayacağını biliyorlar artık. üstüne de yeteneksiz türkler yerine, çok daha uygun fiyata çok daha iyi oyuncular izliyoruz. haliyle de anadolu takımları bu sayede aşırı güçlendi. sonuç? lig, hiç olmadığı kadar çekişmeli geçiyor son yıllarda..
peki, ne yapmak lazım? hemen bunun önüne geçmek lazım. zira allah muhafaza memlekete faydalı bir işiniz dokunur..
allah'ınızdan bulun, allah belanızı versin falan derdim ama artık ona da inancım kalmadı. biliyorum ki hiçbir şey olmayacak, yaptıklarınızın tamamı yanınıza kalacak.. yine de insan demeden edemiyor..
çok basit bir örnek verelim mesela bu durumun neye yol açacağına dair; normal şartlarda beşiktaş, genç kalecisi ersin ve genç sol beki rıdvan'ı satmayı planlıyordu. peki, şimdi ne olacak? bu sene en az 3, 3 sene sonra ise en az 5 türk'ün her maç ilk 11'de olması lazımken, hangi yönetici bu riske girip bu adamları satabilir?
hadi onu da geçtim. siz 20 yaşında bir genç olsanız, doğup büyüdüğünüz yerde 5 lira alırken, hiç bilmediğiniz bir yerde 2 lira verildiğinde gider misiniz? hadi diyelim siz gidersiniz, peki siz totalin yüzde kaçına denk geliyorsunuz?
sözün özü; yıllar yılı kulüplerin iliğini sömüren utanmaz tiplere yine gün doğdu. zira mecburiyetten dolayı her takım en az 10 tane türk futbolcuya ederinin 4 katı para verecek ve o oyuncuların bir çoğu da bundan dolayı bir daha kendini geliştirmek için en ufak bir çaba sarf etmeyecektir..
tekrar söylüyorum, allah belanızı versin..
yaklaşık 25 dakika önceye kadar, sahil uçan'a beşiktaş'ın teklifi yıllık 7 milyon tl deniyordu son 15 gündür. siz sahil uçan olsanız, gidip 7 milyona imza atar mısınız şu saatten sonra? ağanın eli tutulmaz deyip kırdır 3 büyükleri birbirine, sonrası allah kerim. 15 olur 20 olur, allah bin bereket versin..
ya da sözleşmesi yenilenmeyecek ve futbolu bırakacak denilen genç yetenek gökhan gönül olduğunuzu varsayın bir an için. 3 senelik kontrat istersiniz bu saatten sonra..
buradan gerek şu anki yayıncıya gerekse de yeni ihaleye girmeyi düşünen diğer yayıncılara sesleniyorum. bu karar geri alınmazsa, bu ligi izlemek için 1 lira bile vermem bu saatten sonra. bunu bilin, ona göre fiyat verin bu lig için! benimle aynı fikirde olduğunu bildiğimiz milyonlar olduğunu da unutmayın!
iyi yabancıların olduğu maçları izlemeye son 4-5 senedir alışmışken, neden gideyim de zaten 30 sene boyunca bize kan kusturan utanmaz ve vurdumduymaz oyuncuların at koşturacağı bir lige para vereyim? hadi eskiden güzelini bilmiyorduk, el mecbur katlanıyorduk. ama artık öyle değil. bu ülkenin futbolseverleri artık iyi maçları izlemeye alıştı. 5 senelik kontratları alıp sonra da mangalcı göbeğiyle maça çıkan ahlaksızlıkları bu saatten sonra kimseye izletemezsiniz!
bir kez daha söylemeden bitirmek istemedim; allah belanızı versin!
yurt dışına son 4 senede giden oyuncu sayısı, 50 senedir gidenden fazla. neden? çünkü türkiye'de kalsa 4 katı maaş alamayacağını biliyorlar artık. üstüne de yeteneksiz türkler yerine, çok daha uygun fiyata çok daha iyi oyuncular izliyoruz. haliyle de anadolu takımları bu sayede aşırı güçlendi. sonuç? lig, hiç olmadığı kadar çekişmeli geçiyor son yıllarda..
peki, ne yapmak lazım? hemen bunun önüne geçmek lazım. zira allah muhafaza memlekete faydalı bir işiniz dokunur..
allah'ınızdan bulun, allah belanızı versin falan derdim ama artık ona da inancım kalmadı. biliyorum ki hiçbir şey olmayacak, yaptıklarınızın tamamı yanınıza kalacak.. yine de insan demeden edemiyor..
çok basit bir örnek verelim mesela bu durumun neye yol açacağına dair; normal şartlarda beşiktaş, genç kalecisi ersin ve genç sol beki rıdvan'ı satmayı planlıyordu. peki, şimdi ne olacak? bu sene en az 3, 3 sene sonra ise en az 5 türk'ün her maç ilk 11'de olması lazımken, hangi yönetici bu riske girip bu adamları satabilir?
hadi onu da geçtim. siz 20 yaşında bir genç olsanız, doğup büyüdüğünüz yerde 5 lira alırken, hiç bilmediğiniz bir yerde 2 lira verildiğinde gider misiniz? hadi diyelim siz gidersiniz, peki siz totalin yüzde kaçına denk geliyorsunuz?
sözün özü; yıllar yılı kulüplerin iliğini sömüren utanmaz tiplere yine gün doğdu. zira mecburiyetten dolayı her takım en az 10 tane türk futbolcuya ederinin 4 katı para verecek ve o oyuncuların bir çoğu da bundan dolayı bir daha kendini geliştirmek için en ufak bir çaba sarf etmeyecektir..
tekrar söylüyorum, allah belanızı versin..
yaklaşık 25 dakika önceye kadar, sahil uçan'a beşiktaş'ın teklifi yıllık 7 milyon tl deniyordu son 15 gündür. siz sahil uçan olsanız, gidip 7 milyona imza atar mısınız şu saatten sonra? ağanın eli tutulmaz deyip kırdır 3 büyükleri birbirine, sonrası allah kerim. 15 olur 20 olur, allah bin bereket versin..
ya da sözleşmesi yenilenmeyecek ve futbolu bırakacak denilen genç yetenek gökhan gönül olduğunuzu varsayın bir an için. 3 senelik kontrat istersiniz bu saatten sonra..
buradan gerek şu anki yayıncıya gerekse de yeni ihaleye girmeyi düşünen diğer yayıncılara sesleniyorum. bu karar geri alınmazsa, bu ligi izlemek için 1 lira bile vermem bu saatten sonra. bunu bilin, ona göre fiyat verin bu lig için! benimle aynı fikirde olduğunu bildiğimiz milyonlar olduğunu da unutmayın!
iyi yabancıların olduğu maçları izlemeye son 4-5 senedir alışmışken, neden gideyim de zaten 30 sene boyunca bize kan kusturan utanmaz ve vurdumduymaz oyuncuların at koşturacağı bir lige para vereyim? hadi eskiden güzelini bilmiyorduk, el mecbur katlanıyorduk. ama artık öyle değil. bu ülkenin futbolseverleri artık iyi maçları izlemeye alıştı. 5 senelik kontratları alıp sonra da mangalcı göbeğiyle maça çıkan ahlaksızlıkları bu saatten sonra kimseye izletemezsiniz!
bir kez daha söylemeden bitirmek istemedim; allah belanızı versin!
(bkz: yaşamak)
abi bıktık ya. allah aşkına bıktık. senden de müjdelerinden de her şeyinden bıktık.
(bkz: gölge etme başka ihsan istemez).
(bkz: gölge etme başka ihsan istemez).
-amerikalılar buraya gelip "geri kaldık" diyor...
-amerikalılar "buraya gelip geri kaldık" diyor.
-amerikalılar "buraya gelip geri kaldık" diyor.
tayyip'in verdiği garip cevap ve sırıtması, konuya ne kadar önem verdiğini gösteriyor da; soruyu soran adamın o eziklenmesi çok acayip.. eli ayağı, sesi falan titriyor resmen. sor gitsin sorunu birader. allah'ın huzuruna çıkmadın. karşındaki de senin gibi hepi topu insan.
bence de silinmeli. hatta devlet bankalarındaki ev kredileri ve otomobil kredileri de silinmeli. hatta elektrik su doğalgaz parasını da devlet ödemeli. ödeyenlerin de parası geri verilsin.
bir sonraki seçimlere adayım
bir sonraki seçimlere adayım
akp'nin kendisi %39 alabileceğine inansa 3 saat sonrasına seçim organize ederler.
kandırmayın milleti.
kandırmayın milleti.
hakimin hakkaniyet anlayışı bugünün türkiye koşulları ile ne kadar da uyumlu. henüz keşfedilememiş olmalı, yoksa bu potansiyelle hızla yükselmesi lazımdı!
"beni mesai saatlerinde uyarın" sözünü saygısızlık olarak algılamış hanımefendi. kendisi başkalarının tatil hakkına saygı göstermeyi bile düşünemiyor oysa. makam sahibi olunca zannediyorlar ki herkes karşılarında köpeklenmek zorunda...
adalet komisyonu da hakime hanıma dönüp: "görev yeri dışında kimsenin amiri falan değilsiniz, memurun mesai saati haricindeki bu cevabı disiplin hükümleri kapsamında değerlendirilemez." demek yerine gariban memuru sürgün etmeyi uygun görmüş. zalimler koalisyonu resmen!
not: dikkat çekmek istiyorum ki katibin uyarıldığı konu "gerekçeli karar yazarken" yaptığı usul eksikliği. peki mahkeme kararının gerekçesini yazmak kimin işi? tabi ki hakimin... yani aslında hakimin bizzat yapması gereken bir iş yüzünden katibin başına iş açılıyor.
"beni mesai saatlerinde uyarın" sözünü saygısızlık olarak algılamış hanımefendi. kendisi başkalarının tatil hakkına saygı göstermeyi bile düşünemiyor oysa. makam sahibi olunca zannediyorlar ki herkes karşılarında köpeklenmek zorunda...
adalet komisyonu da hakime hanıma dönüp: "görev yeri dışında kimsenin amiri falan değilsiniz, memurun mesai saati haricindeki bu cevabı disiplin hükümleri kapsamında değerlendirilemez." demek yerine gariban memuru sürgün etmeyi uygun görmüş. zalimler koalisyonu resmen!
not: dikkat çekmek istiyorum ki katibin uyarıldığı konu "gerekçeli karar yazarken" yaptığı usul eksikliği. peki mahkeme kararının gerekçesini yazmak kimin işi? tabi ki hakimin... yani aslında hakimin bizzat yapması gereken bir iş yüzünden katibin başına iş açılıyor.
sigara içmeyen bir insan asla sigarayı hatırlamaz. uyarıcı nikotini yapay yolla(sigara) ile elde eden insanlar kolay yoldan elde ederler. bağımlılık da bundan oluşur.
imrendiğim insan tipidir. düşünsene yemek yedikten sonra veya kahve içerken sigaraya gerek duymuyorsun, streslenince de müzik dinleyerek atlatıyorsun.
imrendiğim insan tipidir. düşünsene yemek yedikten sonra veya kahve içerken sigaraya gerek duymuyorsun, streslenince de müzik dinleyerek atlatıyorsun.
türban konusunda nihal bengisu gibi bir çapsızın karşısında ezim ezim ezilip sıkışınca "o chp'nin sorunu, ben artık chp'li değilim, çağırın kılıçdaroğlunu sorun" dedi, kanalı değiştirdim.
bir zamanlar büyük umuttun be marem reyiz...
bir zamanlar büyük umuttun be marem reyiz...
(bkz: naber lan kerata)
ezel'in kör annesi meliha'nın önüne bu seçenekleri koysan, koklayarak amsterdam'ı seçer.
salak salak milliyetçilik kasan iki ülke vatandaşlarının ve siyasetçilerin dışında iki ülke halkının da birbiriyle derdi yok ki. zorla düşmanlık çıkartıyorlar.
tanım: katıldığım önermedir.
tanım: katıldığım önermedir.
ne garip ülke bu amına koyayım.
ben şimdi kalkıp buradan desem ki "bu ülkenin gelmiş geçmiş en büyük hırsızları siyasal islamcı orospu çocuklarıdır" beni yargılamak için hakimi savcısı sıraya girer, tüyü bitmemiş yetimin hakkı olan milyonları çalmışlar bir savcı da çıkıp soruşturma açmıyor.
tüh sizin sıfatınıza korkak herifler.
ben şimdi kalkıp buradan desem ki "bu ülkenin gelmiş geçmiş en büyük hırsızları siyasal islamcı orospu çocuklarıdır" beni yargılamak için hakimi savcısı sıraya girer, tüyü bitmemiş yetimin hakkı olan milyonları çalmışlar bir savcı da çıkıp soruşturma açmıyor.
tüh sizin sıfatınıza korkak herifler.
adam, akp’nin 20 yıldır yapamadığı stratejik hamleleri yapıyor.
siktir dalyarak denebilir. çok uyguna mal etmişmiş.
geçenlerde kendisinin hayat hikayesini anlatan kısa bir belgesel izledim. belgeselde dikkatimi çeken sadece şu cümle oldu: ‘ karnesinde tek pekiyi ise yine beden eğitimiydi. ’
uzun yıllardır bu ülkenin bütün yetkileri, eğitim hayatında tek başarılı dersi beden eğitimi olan imam hatip lisesi mezunu şahsına verilmiş. başında olduğu parti ise neredeyse 20 koca yıldır bu ülkeyi yönetiyor. tüm bunlar yetmiyormuş gibi daha hala 2023’ler 2053’ler falan tartışılıyor. ondan sonra da hak şöyle, hukuk böyle, adalet, eğitim, ekonomi falan filan..
harf inkılabı yapan, geometri kitapları yazan, su gibi yabancı dil konuşabilen, her daim bilime yönelmemizi öğütleyen gerçek kurucu liderimizden; mezun olduğu imam hatipte bile tek başarılı dersi beden eğitimi olan sözde reislere.. nerelerden nerelere gelmişiz gerçekten inanılmaz.
tanım: akp genel başkanı.
uzun yıllardır bu ülkenin bütün yetkileri, eğitim hayatında tek başarılı dersi beden eğitimi olan imam hatip lisesi mezunu şahsına verilmiş. başında olduğu parti ise neredeyse 20 koca yıldır bu ülkeyi yönetiyor. tüm bunlar yetmiyormuş gibi daha hala 2023’ler 2053’ler falan tartışılıyor. ondan sonra da hak şöyle, hukuk böyle, adalet, eğitim, ekonomi falan filan..
harf inkılabı yapan, geometri kitapları yazan, su gibi yabancı dil konuşabilen, her daim bilime yönelmemizi öğütleyen gerçek kurucu liderimizden; mezun olduğu imam hatipte bile tek başarılı dersi beden eğitimi olan sözde reislere.. nerelerden nerelere gelmişiz gerçekten inanılmaz.
tanım: akp genel başkanı.
"pudra şekeri vardı." onu da mı anlatsınlar?
bir padişah.
musa orhan ceza almaz ama ezgi alır bekleyin görün...
yaptırdıkları pankart baklavadan daha pahalı.
'süper güç' denilen ülkeler tek bir bomba ile on milyonlarca insanı öldürecek teknolojiye sahipken,trnin drone teknolojisindeki otonom başarısını 'bunun neresi başarı?,övgü değil ancak yergi olur bu durum' diyerek gömen arkadaşlar kendimizi öpücüklerle korumamızı bekliyor sanırım.dünya acımasız bir yer güçlü olmazsan suriyedeki gibi 10 farklı memleket savaşını senin topraklarında yapar.
adamlar simpsons'daki mr burns gibiler. kötü olan her şeyin yanındalar, iyi olan her şeye karşılar.
durun daha, önce içlerinden biri tam olarak bu işi yapan bir şirket kuracak, sonra bu işin ihalesi o şirkete verilecek ve para kazanacaklar.
durun daha, önce içlerinden biri tam olarak bu işi yapan bir şirket kuracak, sonra bu işin ihalesi o şirkete verilecek ve para kazanacaklar.
dağda keklik şehirde domates tuketmektediler. yokluk görmemiş gibi konusulmamasi gerekir yanlarında.
apartman hayatını icat edenin allah belasını versin. üst kat telefonla konuşurken konuştuğu kişinin sesini duyuyorum ulan. adam tuvalette osuruyo sesi bana geliyo. daha bina 1 yaşında bu arada. müstakil ev candır. apartman hayatı zindandır. hele laftan anlamayan çomar orospu çocuğu komşularınız varsa...
ayşe sen ağır kötüsün... için kötü senin... aleyna bir sürü zorluk yaşamış biri, bu kadar ufak bir şey onu ağlatmaz... sırf biri elendi diye arkasından ağlamasını beklemek, ağlamadığına kanaat getirince de "bak o gerçek dost değilmiş ki ağlamadı, benim bile gözlerim doldu" demek için melul melul bakıp üzülme taklidi yapmak anca bu kadar kötü olan birinin yapacağı şeydir...
fenerbahçeliyim. adam attığı o golle belki bizi şampiyonluktan etti. halilin kadroya alınmaması tamamen torpildir. abdulkadir bu sene ne oynadı da halil yerine kadroda şans buldu? yazık günah. yolu açık olsun. izmir yerine trabzonda doğsan her şey farklı olurdu...
sünnetli çükle işemek.
edit: bir takım hıyarlar yine özelden saldırıyor. “vay efendim sünnet prostatı engeller, müslümanlar prostat olmuyorlar, 20 dakikalık bir operasyondur, sağlık içindir, dinle alakası yoktur ve çok cahiliz.” falan,filan. para versem bu kadar gerizekalıyı bir araya toplayamam.
- idrar yolları enfeksiyonunu engellemez. tam tersi onu enfeksiyonlara karşı koruyan doğal tabakanın bir bölümünü almış olursunuz.
- çocuğun beden bütünlüğüne tecavüz oluşturması: sünnet yaparken maalesef çoğu zaman ana neden faydalı olması da değil, sevap kazanma sevdasıdır. çocuğunuzun sağlığı ve cinsel hayatı üzerinden bu kadar önemli rol oynayacak bir kararı çocuğunuzun bilinci yerinde değilken onu zorlayarak uygulamak kişilik haklarına tecavüzdür.
- sünnetten psikolojik zarar görme oranı %90'dır.
- sünnet derisinin toplanmasıyla yaptığı tümsek erkeğin partnerinin daha iyi uyarılmasını sağlar.
- devamlı ekspoze olan penis kafasının duyarlılığı azalır. iktidarsızlığa tek başına sebep olacak kadar fazla bir kayıp olmasa da, olumsuz bir durum.
- erkek uyarılmasına katkıda bulunan sinirler sünnet derisinde de bulunur. 10-20.000 arası, muhtelif çeşitlerde erojen sınır ucu sünnet ile kesilip atılmaktadır. yine erkek açısından cinsel hazzın azalmasına sebep olan bir durumdur.
- vajinal lubrikanların penis başı tarafından dışa pompalanmasına, ilk maddedeki tümsek engel olur. yine erkeğin partneri için sıkıntıdır.
- birkaç metrelik kılcal damar, sünnet derisi ile kesilir atılır. bu durum penise kan akışını gelişme çağında azalttığından penis gelişimine etkisi olumsuzdur.
- mukus salgılayan bir dokuyu kesip atmak bölgedeki immunoglobulin salgısını yok eder.
- langerhans hücreleri bu dokuda bulunur.
- penis ucu bir lenf dokusudur.
- fonksiyonu var mı bilinmemekle birlikte sünnet derisinde östrojen reseptörleri bulunmaktadır.
- yukarıda sayılan maddeler ideal koşullar varsayılarak yazılmıştır. ancak bilhassa ortadoğu ve afrika'da nadiren gerçek cerrahlar tarafından yapılan bir operasyon olduğundan genelde burada yazılandan daha fazla zarar görülür.
- yine aynı bölgelerde enfeksiyon vakaları da yaygındır.
tarih öncesinden kalma bir mısır adeti için çocuğunuzun hayatı boyunca etkilerini hissedeceği bu saçmalıktan kaçının.
21. yüzyılda böyle bir barbarlık yaşamamız ve kimsenin bunu sorgulamaması çok acı. "ben sünnetliyim, demek ki “sünnetin yararlı olduğunu savunmalıyım." gibi bir takım tutma mantığındansa en azından konuyu araştırın ve gelecek nesilleri kurtarın.
edit: bir takım hıyarlar yine özelden saldırıyor. “vay efendim sünnet prostatı engeller, müslümanlar prostat olmuyorlar, 20 dakikalık bir operasyondur, sağlık içindir, dinle alakası yoktur ve çok cahiliz.” falan,filan. para versem bu kadar gerizekalıyı bir araya toplayamam.
- idrar yolları enfeksiyonunu engellemez. tam tersi onu enfeksiyonlara karşı koruyan doğal tabakanın bir bölümünü almış olursunuz.
- çocuğun beden bütünlüğüne tecavüz oluşturması: sünnet yaparken maalesef çoğu zaman ana neden faydalı olması da değil, sevap kazanma sevdasıdır. çocuğunuzun sağlığı ve cinsel hayatı üzerinden bu kadar önemli rol oynayacak bir kararı çocuğunuzun bilinci yerinde değilken onu zorlayarak uygulamak kişilik haklarına tecavüzdür.
- sünnetten psikolojik zarar görme oranı %90'dır.
- sünnet derisinin toplanmasıyla yaptığı tümsek erkeğin partnerinin daha iyi uyarılmasını sağlar.
- devamlı ekspoze olan penis kafasının duyarlılığı azalır. iktidarsızlığa tek başına sebep olacak kadar fazla bir kayıp olmasa da, olumsuz bir durum.
- erkek uyarılmasına katkıda bulunan sinirler sünnet derisinde de bulunur. 10-20.000 arası, muhtelif çeşitlerde erojen sınır ucu sünnet ile kesilip atılmaktadır. yine erkek açısından cinsel hazzın azalmasına sebep olan bir durumdur.
- vajinal lubrikanların penis başı tarafından dışa pompalanmasına, ilk maddedeki tümsek engel olur. yine erkeğin partneri için sıkıntıdır.
- birkaç metrelik kılcal damar, sünnet derisi ile kesilir atılır. bu durum penise kan akışını gelişme çağında azalttığından penis gelişimine etkisi olumsuzdur.
- mukus salgılayan bir dokuyu kesip atmak bölgedeki immunoglobulin salgısını yok eder.
- langerhans hücreleri bu dokuda bulunur.
- penis ucu bir lenf dokusudur.
- fonksiyonu var mı bilinmemekle birlikte sünnet derisinde östrojen reseptörleri bulunmaktadır.
- yukarıda sayılan maddeler ideal koşullar varsayılarak yazılmıştır. ancak bilhassa ortadoğu ve afrika'da nadiren gerçek cerrahlar tarafından yapılan bir operasyon olduğundan genelde burada yazılandan daha fazla zarar görülür.
- yine aynı bölgelerde enfeksiyon vakaları da yaygındır.
tarih öncesinden kalma bir mısır adeti için çocuğunuzun hayatı boyunca etkilerini hissedeceği bu saçmalıktan kaçının.
21. yüzyılda böyle bir barbarlık yaşamamız ve kimsenin bunu sorgulamaması çok acı. "ben sünnetliyim, demek ki “sünnetin yararlı olduğunu savunmalıyım." gibi bir takım tutma mantığındansa en azından konuyu araştırın ve gelecek nesilleri kurtarın.
yoo, senden huzur bulamıyoruz.
bunlara kopektapar falan deyip egleniyoruz ama bunlarin cemaatlesip cetelesmesi gittikce tehlikeli hale geliyor, malum isin icinde para da var. yarin oburgun fiziksel saldirilara da baslarlar. rant icin birbirlerini de vururlar. bu ittapar cetesinin kontrol altina alinmasi lazim.
şu akp'ye de karşı çıkarım chp'ye de ayaklarıyla erdem satan moronları göstermiş başlıktır.
ulan her şeyi geçtim 392 liralık yolsuzluk mu olur gerizekalılar? bir insan 392 lira için yolsuzluk yapar mı hiç bunu düşünmüyor musunuz buraya yazarken?
ulan her şeyi geçtim 392 liralık yolsuzluk mu olur gerizekalılar? bir insan 392 lira için yolsuzluk yapar mı hiç bunu düşünmüyor musunuz buraya yazarken?
geçen yıl babamla köye gittiğimizde köyde çok guzel bir gökkuşağı çıkmıştı.
görsel
babam da bunu sosyal medya hesabindan paylaşmış. nasıl denk gelmişse o hafta pride haftasıymış, babama sende mi abi vs. gibi yorumlar gelince babam sinirlenip "allah'ın renklerini kimseye alet etmeyiz" diyerek tavrını ortaya koymuştu.
bu olay gercekten de unutamayacağim komik bir anımdır.
görsel
babam da bunu sosyal medya hesabindan paylaşmış. nasıl denk gelmişse o hafta pride haftasıymış, babama sende mi abi vs. gibi yorumlar gelince babam sinirlenip "allah'ın renklerini kimseye alet etmeyiz" diyerek tavrını ortaya koymuştu.
bu olay gercekten de unutamayacağim komik bir anımdır.
bu kadar tantana olunca hoca yıldıray baştürk'ü kadro dışı bıraktı sandım. pardon o başka bir zamandi. emre akbaba ömer bayram arda turan da olmadığına göre ne bu kardeşim?
kadro ilk açıklandığında mahmut efecan ne alaka diyenler şimdi mahmutcu olmuş amk iki yuzluleri. ödünüz kopuyor aman bir başarı elde ederiz diye. ıyi ki voleybol basketboldan uzak duruyorsunuz.
kadro ilk açıklandığında mahmut efecan ne alaka diyenler şimdi mahmutcu olmuş amk iki yuzluleri. ödünüz kopuyor aman bir başarı elde ederiz diye. ıyi ki voleybol basketboldan uzak duruyorsunuz.
bu lafı söyledikten ve krediyi çektirdikten sonra lafının arkasında durup da ödeyenini görmedim.
dünyanın en kaliteli en elit erkeğidir.
niye ya sesi kısıldığında çok komikti bence
ışık söndüren volkan, kız senle tanışmadan önce ne kadar enerjik, yaşam dolu, ışıl ışılmış. neşe saçıyormuş etrafına. hasta etmişsin kızı. sömürmüşsün resmen.
bir ışık söndürene rast gelirsiniz ve hayatınız kararır işte böyle.
bir ışık söndürene rast gelirsiniz ve hayatınız kararır işte böyle.
şımarıklığın nasıl bokunun çıktığını gösteren kadınlar. ulan ben ambulans arkamdayken panikliyorun benim yüzümden yetişemez diye. şunlara bak. suç bunlarda değil ama suç bunların sırf amları var diye prenses gibi muamele gösterenlerde.
maske takmanın bilimsel olarak doğru/yanlış konusuna girmeden vidoedaki kadını isyanından dolayı alkışlıyorum. öncelikle para cezası her vatandaşa eşit şekilde uygulanması zaten başlı başına eşitsizlik. işsiz ve herhangi bir geliri olmayana da 900 lira, ölçülemeyen über zengine de 900 lira -sadece maske cezası değil diğer tüm para cezalarında da aynı eşitsizlik var-.
memurlar da zaten kamera çekimi var diye işlerini canlı yayın dizi filmi çeker gibi sosyal mesaj verme edasıyla yapıyor, iki saatte bir maske değişecekmiş vs. yok daha neler. şundan da eminim -ispat edemem elbette- eğer kamera olmasaydı kadını ceza yazmadan salacaklardı. kameralar eşliğinde ceza yazıp, kurban seçmek de moda oldu. nasıl yürüyor işler acaba; mesela haberci,kamereman geliyor emniyete "hadi şuraya gidelim de memur bey siz birilerine ceza yazın biz de çekelim mi" diyorlar yoksa memurlar aman kameralar çekiyor birine ceza yazmazsak olmaz eve ekmek götürmeleri lazım diye mi gözlerine birini kestiriyor? neyse her harükalda medya,emniyet,genelge, ceza falan komple yapacağınız işi sokayım. hanımefendiyi de tekrardan hakkını aradığı için tebrik ediyorum.
memurlar da zaten kamera çekimi var diye işlerini canlı yayın dizi filmi çeker gibi sosyal mesaj verme edasıyla yapıyor, iki saatte bir maske değişecekmiş vs. yok daha neler. şundan da eminim -ispat edemem elbette- eğer kamera olmasaydı kadını ceza yazmadan salacaklardı. kameralar eşliğinde ceza yazıp, kurban seçmek de moda oldu. nasıl yürüyor işler acaba; mesela haberci,kamereman geliyor emniyete "hadi şuraya gidelim de memur bey siz birilerine ceza yazın biz de çekelim mi" diyorlar yoksa memurlar aman kameralar çekiyor birine ceza yazmazsak olmaz eve ekmek götürmeleri lazım diye mi gözlerine birini kestiriyor? neyse her harükalda medya,emniyet,genelge, ceza falan komple yapacağınız işi sokayım. hanımefendiyi de tekrardan hakkını aradığı için tebrik ediyorum.
şuan gerçekten üşüyorum
ama soğuğu ve bu usumeyi seviyorum
ama soğuğu ve bu usumeyi seviyorum
milli eğitim bakanlığı ortaöğretim genel müdürlüğü oyun ile öğrenme deyimini duyunca, öğrencilere faydalı olur diyerek adam asmaca türü oyunlar yaptırmaya başlamış.
şaka yapmıyorum. o kadar hıyarağası dolu oralar.
şaka yapmıyorum. o kadar hıyarağası dolu oralar.
ümit kocasakal hakkındaki hakareti bir kenara koyarsak çok doğru bir tahlildir.
kocasakal ve metin feyzioğlu aynı ekoldür. bunlar devletin adamlarıdır, chp'yi karıştırmak ise patronları değiştiğinden beri görevleri. çünkü bir süredir akp'ye çalışıyorlar. özellikle 15 temmuz sonrası akp yeni koalisyonuna ulusalcı-avrasyacı çizgide gruplar eklemlemiştir. bu çerçevede akp "devlete dönüşmüştür". dolayısıyla o dönemden beri akp'yi devlete sokmamaya çalışan bazı ulusalcı-avrasyacı figürler akp'nin işine gelen şeyler yapmaya başlamıştır.
bu kadar sedat peker olayı oluyor siz atatürk'e hakaret mi ettiyi tartışıyorsunuz. olay tezgah, program tezgah, atatürkçüleri her zaman yemlemek için kullanılan figürler de belli, kontrollü muhalefet için çıkartılan figürler belli. hala daha medya operasyonları nasıl yapılıyor çözemediniz. hadi özışık olayını gördünüz yine çakamadınız. ülke tarihinin en büyük skandallarından biri yaşanırken imamın birinin sözüne odaklanıyor medya ve figürler. sizce normal mi bu gerçekten? sizce bu iktidara zarar mı veriyor? siz atatürk aşağı yukarı diyerek sayısız islamcı militana sövünce erdoğan'ın popülaritesi mi etkileniyor?
bu "muhalifler" görevli olarak oraya çıkıp bir rolü oynamaktadır. bazen akp'nin tabanının görmek istediği "chp'liyi", "atatürkçü'yü" oynarlar, aptal aptal tartışmalar çıkartırlar, bazen de kemalist kesimin kendine dava edinmesi gereken şeyleri şekillendirmek göreviyle çıkarlar (yerli milli ol, yola gel, iktidara fazla direnme). böylece izleyen iktidar tabanı, aaa bunlar hala kamaliq akıl, boş işlerle uğraşıyor derler, kemalist kesim ise neeeeeee atatürk'e hakaret mi edilmiş diyerek gündemde ne var ne yok unutur.
kocasakal ve metin feyzioğlu aynı ekoldür. bunlar devletin adamlarıdır, chp'yi karıştırmak ise patronları değiştiğinden beri görevleri. çünkü bir süredir akp'ye çalışıyorlar. özellikle 15 temmuz sonrası akp yeni koalisyonuna ulusalcı-avrasyacı çizgide gruplar eklemlemiştir. bu çerçevede akp "devlete dönüşmüştür". dolayısıyla o dönemden beri akp'yi devlete sokmamaya çalışan bazı ulusalcı-avrasyacı figürler akp'nin işine gelen şeyler yapmaya başlamıştır.
bu kadar sedat peker olayı oluyor siz atatürk'e hakaret mi ettiyi tartışıyorsunuz. olay tezgah, program tezgah, atatürkçüleri her zaman yemlemek için kullanılan figürler de belli, kontrollü muhalefet için çıkartılan figürler belli. hala daha medya operasyonları nasıl yapılıyor çözemediniz. hadi özışık olayını gördünüz yine çakamadınız. ülke tarihinin en büyük skandallarından biri yaşanırken imamın birinin sözüne odaklanıyor medya ve figürler. sizce normal mi bu gerçekten? sizce bu iktidara zarar mı veriyor? siz atatürk aşağı yukarı diyerek sayısız islamcı militana sövünce erdoğan'ın popülaritesi mi etkileniyor?
bu "muhalifler" görevli olarak oraya çıkıp bir rolü oynamaktadır. bazen akp'nin tabanının görmek istediği "chp'liyi", "atatürkçü'yü" oynarlar, aptal aptal tartışmalar çıkartırlar, bazen de kemalist kesimin kendine dava edinmesi gereken şeyleri şekillendirmek göreviyle çıkarlar (yerli milli ol, yola gel, iktidara fazla direnme). böylece izleyen iktidar tabanı, aaa bunlar hala kamaliq akıl, boş işlerle uğraşıyor derler, kemalist kesim ise neeeeeee atatürk'e hakaret mi edilmiş diyerek gündemde ne var ne yok unutur.
maydonoz ve limon , lahmacunu daima bir üst seviyeye taşır.adanalılar böyle tercih eder.
gaziantepliler ise bunların yerine pişmiş patlıcan koyarlar.bu tercih de fena değildir.
şanlıurfalılar ise bol isotlu tüketirler , yine isteğe bağlı limon ve yeşillik tercih ettikleri olur.
bu 3 şehir lahmacunu böyle tüketiyorsa bir bildikleri var biraderim. haricinde ne koyarsan koy bence uyum sağlamıyor.
yumurta koymak nedir aq . oldu olacak şırdan falan da koyun.
gaziantepliler ise bunların yerine pişmiş patlıcan koyarlar.bu tercih de fena değildir.
şanlıurfalılar ise bol isotlu tüketirler , yine isteğe bağlı limon ve yeşillik tercih ettikleri olur.
bu 3 şehir lahmacunu böyle tüketiyorsa bir bildikleri var biraderim. haricinde ne koyarsan koy bence uyum sağlamıyor.
yumurta koymak nedir aq . oldu olacak şırdan falan da koyun.
benim de zihni sinir düşüncelerim var.
misal hakimler ve savcıların ek ödemelerinin katsayılarını içeri tıkılan suçlular belirlesin.
polisin askerin ek ödemelerinde de hırsızlar söz sahibi olsun.
köpeğin yemeğini kediler, kedininkini de fareler versin.
kuşlar böceklerle beslenmesin.
hayat ne güzel, gemiler falan...
sağlıkçılar yurt dışına kaçsın diye etmediklerini bırakmıyorlar, bir kuşağı kaybettik, 2. de kaçıyor.
haberiniz olsun.
misal hakimler ve savcıların ek ödemelerinin katsayılarını içeri tıkılan suçlular belirlesin.
polisin askerin ek ödemelerinde de hırsızlar söz sahibi olsun.
köpeğin yemeğini kediler, kedininkini de fareler versin.
kuşlar böceklerle beslenmesin.
hayat ne güzel, gemiler falan...
sağlıkçılar yurt dışına kaçsın diye etmediklerini bırakmıyorlar, bir kuşağı kaybettik, 2. de kaçıyor.
haberiniz olsun.
bir şeyle ne kadar alay ederseniz bir süre sonra alay ettiğiniz şey haline dönüşüyorsunuz. test edildi, onaylandı. ben bu tiplere asla anlam veremiyor, hayatı gerçekten bu kadar çok mu sevdiklerini sorguluyordum. insanların yaşam enerjisi bizi rahatsız ediyorsa durup bir kendimizi sorgulamalıyız o ayrı bir konu. neyse, birkaç gün sabah 8 gibi kalkıp koşuya gitmeye başladıktan sonra havanın sıcaklığı rahatsız etti ve daha erken kalabileceğimi düşündüm. ben sabah insanı değilim, uyanmakta oldukça güçlük çektim, ama adapte olmak uzun sürmedi. zaten şu an istesem de uyuyamıyor, kendi kendime alarm gibi sabah 6 da uyanıyorum. koşu kısmına gelirsek, sporu rutin haline getirmenin faydalarından bahsetmeyeceğim. sabah sporu benim güne inanılmaz bir enerjiyle başlamamı sağlıyor, erken saatte uyandığım için öğle vakitlerine kadar yapmam gereken çoğu şeyi tamamlamış, günün kalanında kendime vakit ayırmış oluyorum. diyeceğim o ki, bu tipi yargılamak yerine kıçınızı kaldırın ve biraz hareket edin.
1 haziran 2021 habertürk canlı yayınında, youtube üzerindeki sedat peker'in videoların yasaklanmasını istemiştir.
gerçekten çözüm yolunuz bu mu, kafamızı kuma mı gömelim? neymiş adam mafyaymış. ulan ülkenin gerçeklerini mafyadan öğrenmek zorunda bırakan ben miyim? yiyin birbirinizi ete para vermeyin diyerek izliyorum ben o videoları.
gerçekten çözüm yolunuz bu mu, kafamızı kuma mı gömelim? neymiş adam mafyaymış. ulan ülkenin gerçeklerini mafyadan öğrenmek zorunda bırakan ben miyim? yiyin birbirinizi ete para vermeyin diyerek izliyorum ben o videoları.
--- spoiler ---
fenerbahçe öyle bir kulüptür ki ezeli rakipleri iç sorunlarında boğulurken bile tek gündemleri daima fenerbahçe'dir. 4 yıldızı istiyorum derse dert olur, 5 yıldız hakkım derse kudurtur, sokayım yıldızınıza istemiyorum derse yine gündem olur. kendi şampiyonlukları 3 gün konuşulmaz ama sebep yine fenerbahçe'dir. hocaları çıkıp başkanlarına akıl sağlığı diler, suçlu yine fenerbahçe'dir. dışarıdan bakınca sanırsınız ki bu ülkede birçok takımın var olma amacı fenerbahçe'dir. ve maalesef de öyledir. işte fenerbahçe böyle bir kulüptür, adı konamaz
--- spoiler ---
millet dalga geçiyor bunlar hala biz en büyüğüz çünkü gündem olduk diyor. size ne yedirip ne içiriyorlar ciddi ciddi soruyorum siz bu hale nasıl geldiniz ?
hani fenerbahçe'nin sorunu nedir diye sayfa sayfa yazıyorsunuz ya aha işte sizin sorununuz tam olarak bu. bi sikim olmadığınız halde büyüklük taslamanız.
fenerbahçe öyle bir kulüptür ki ezeli rakipleri iç sorunlarında boğulurken bile tek gündemleri daima fenerbahçe'dir. 4 yıldızı istiyorum derse dert olur, 5 yıldız hakkım derse kudurtur, sokayım yıldızınıza istemiyorum derse yine gündem olur. kendi şampiyonlukları 3 gün konuşulmaz ama sebep yine fenerbahçe'dir. hocaları çıkıp başkanlarına akıl sağlığı diler, suçlu yine fenerbahçe'dir. dışarıdan bakınca sanırsınız ki bu ülkede birçok takımın var olma amacı fenerbahçe'dir. ve maalesef de öyledir. işte fenerbahçe böyle bir kulüptür, adı konamaz
--- spoiler ---
millet dalga geçiyor bunlar hala biz en büyüğüz çünkü gündem olduk diyor. size ne yedirip ne içiriyorlar ciddi ciddi soruyorum siz bu hale nasıl geldiniz ?
hani fenerbahçe'nin sorunu nedir diye sayfa sayfa yazıyorsunuz ya aha işte sizin sorununuz tam olarak bu. bi sikim olmadığınız halde büyüklük taslamanız.