tipler hep aynı.. hep..
hayatınızın bir anında, kaldırımda, yolda, trafikte, börekçide sıra beklerken karşınıza çıkarsa, anında yanlarından uzaklaşması gereken tipler..
her saniyeleri cehalet, bela, sorun, kavga olan modeller..
nasıl bu kadar istisnasız aynı oluyorlar..zevkleri, tipleri, tarzları, davranışları..
cehaletin özgüveni seni çok pervasız ve riskli işler yapmaya götürüyor ya..
bu sefer zıplayamamışlar..
bu ülkenin çekilmez olmasına neden olan modeller bunlar.. doktor döven de, bilgiye düşman olan da..anında 500 kişi bir araya gelen de bunlar..
üzülmedim.
Sık geçen başlıklar
80 li yillari cok ozluyorum lan 38
ekşi profiliya arkadaş, rasathanenin son 100 deprem ölçümünden 60 ı manisa..ilk sayfadaki linke bakın.
ama konuşulan (elazığ'ı saymıyorum) istanbul tetiklenir mi..
lan biri çıkıp açıklasın, 1 aydır bu manisa'da ne oluyor..anlamı ne..oradaki fay büyük deprem üretebilecek bir fay mı..
bu nedir arkadaş..
bir kişi de aga bu nedir demiyor lan.
ama konuşulan (elazığ'ı saymıyorum) istanbul tetiklenir mi..
lan biri çıkıp açıklasın, 1 aydır bu manisa'da ne oluyor..anlamı ne..oradaki fay büyük deprem üretebilecek bir fay mı..
bu nedir arkadaş..
bir kişi de aga bu nedir demiyor lan.
nedir bu amk ya..nedir olm bu..
yanmış orman nedir, neye benzer sorusuna cevap bulmak için, gaziemir tarafından gümüldür'e bir gitmelerini tavsiye ediyorum..
yeşilken dünyanın en muhteşem görüntülerinden biri olan orman, yanınca nasıl mars yüzeyi gibi olabiliyor, inanılmaz.
ayrıca "fidan dikeriz" sevgi kelebekliği de mallıktan başka bi şey değil..
fidan dik tabi de..
sen onun ağaç olduğunu göremeyeceksin ki..
önce yeşili koru amk..
mangalınızın da, yanmış tavuğunuzun da amk..
amk varoşları sizi..
yanmış orman nedir, neye benzer sorusuna cevap bulmak için, gaziemir tarafından gümüldür'e bir gitmelerini tavsiye ediyorum..
yeşilken dünyanın en muhteşem görüntülerinden biri olan orman, yanınca nasıl mars yüzeyi gibi olabiliyor, inanılmaz.
ayrıca "fidan dikeriz" sevgi kelebekliği de mallıktan başka bi şey değil..
fidan dik tabi de..
sen onun ağaç olduğunu göremeyeceksin ki..
önce yeşili koru amk..
mangalınızın da, yanmış tavuğunuzun da amk..
amk varoşları sizi..
"abi el oğlu ne biçim tepki koyuyor ya, bi benzine zam geliyor, komple ülke ayaklanıyor, bizde ülke elden gidiyor kimsenin umrunda değil"
diyen gavatlar, ülkede kırk yılda bi olan legal hak arama yöntemine, değerli götlerinin alışkanlıkları bozulacak diye karşı çıkıyorlar..
siktimi ortadoğuluları..
diyen gavatlar, ülkede kırk yılda bi olan legal hak arama yöntemine, değerli götlerinin alışkanlıkları bozulacak diye karşı çıkıyorlar..
siktimi ortadoğuluları..
herkes alabama'da mı yaşıyor amk yerinde..
bi tane türkçe şarkı yok mu lan uzun yola çıkartacak..
yozgat'a giderken narah jones mı dinlesin bu millet..
bi tane türkçe şarkı yok mu lan uzun yola çıkartacak..
yozgat'a giderken narah jones mı dinlesin bu millet..
o zaman benim depoyu zamsız fiyattan dolduruyorum ben..
pompacı "abi para" derse, "bizi döviz kuruyla terbiye edemezler" dicem..
tamam değil mi..
pompacı "abi para" derse, "bizi döviz kuruyla terbiye edemezler" dicem..
tamam değil mi..
orospu çocuğu bir medyaya sahip olmasak, bu durum hergün manşetten verili, battı batacak durumda olan koca holdinglerden bahsedilir...
halk da anlar ne olduğunu..
bi bakın bakalım ecevit zamanındaki krizde medya nasıl yayın yapmış..
ama çomarın dahi anlayabileceği seviyeye geliyoruz..
orospu çocuğu medyanın dahi saklayamayacağı seviyeye geliyoruz..
ay hadi işşalla.
halk da anlar ne olduğunu..
bi bakın bakalım ecevit zamanındaki krizde medya nasıl yayın yapmış..
ama çomarın dahi anlayabileceği seviyeye geliyoruz..
orospu çocuğu medyanın dahi saklayamayacağı seviyeye geliyoruz..
ay hadi işşalla.
adamlar halk dışında herkesin yöneticisi..
dünyanın en zor hayatını yaşatıyorlar bize..
e tabi, kendi kitlesinin bildiği şeyler değil bunlar.. yemek kartı falan.. cam filmi, kömür falan olsaydı..
arkadaş ya şu sandıktan şöyle okkalı bi tokat çıkmaz mı bunlara ya.. harbi bittik ya.. ömür de bitti.. lan ne şans be.
dünyanın en zor hayatını yaşatıyorlar bize..
e tabi, kendi kitlesinin bildiği şeyler değil bunlar.. yemek kartı falan.. cam filmi, kömür falan olsaydı..
arkadaş ya şu sandıktan şöyle okkalı bi tokat çıkmaz mı bunlara ya.. harbi bittik ya.. ömür de bitti.. lan ne şans be.
şaka mı lan bu.. kedi tekmeleyen biri olsa 500 sayfa döşenilir altına.. şeceresi yayınlanır..
ama tehdit ettiği, taciz ettiği kadının uydu ev görüntüsüne kadar bulan ve bunu o kadına gönderen, allah kitap küfürler eden adam hakkında 5 entry var..
bu ne lan..
https://twitter.com/…suyu/status/968174600151621634
böyle bir hayat olabilir mi yahu..
şu şerefsiz hergün okuluna mı gidiyor şimdi..
bütün türkiye herifi biliyor tanıyor ve hiç kimse bir şey yapmıyor ha..
lan biz de burda, aman yanlış bi kelime yazmayalım, kapıya polis gelmesin diye, yazıp yazıp siliyoruz..
lan bu ne biçim bir ülke..
bu ne oğlum..
ama tehdit ettiği, taciz ettiği kadının uydu ev görüntüsüne kadar bulan ve bunu o kadına gönderen, allah kitap küfürler eden adam hakkında 5 entry var..
bu ne lan..
https://twitter.com/…suyu/status/968174600151621634
böyle bir hayat olabilir mi yahu..
şu şerefsiz hergün okuluna mı gidiyor şimdi..
bütün türkiye herifi biliyor tanıyor ve hiç kimse bir şey yapmıyor ha..
lan biz de burda, aman yanlış bi kelime yazmayalım, kapıya polis gelmesin diye, yazıp yazıp siliyoruz..
lan bu ne biçim bir ülke..
bu ne oğlum..
"dertleşecek" ha?
yalanınızı sikeyim..
sikişicek yazsak olmuyor tabi..
sen de haklısın..
karının sahra çölü amk..
iyi peki burdan yürüyün bakalım..
dengesizin biri gelir..
iki gün konuşur da konuşur..
sen ne olduğunu anlamadan çeker gider..
hayatı sorgularsın böyle..
aslında cevap basit..
kezban amk.. ne olacağıdı..
yalanınızı sikeyim..
sikişicek yazsak olmuyor tabi..
sen de haklısın..
karının sahra çölü amk..
iyi peki burdan yürüyün bakalım..
dengesizin biri gelir..
iki gün konuşur da konuşur..
sen ne olduğunu anlamadan çeker gider..
hayatı sorgularsın böyle..
aslında cevap basit..
kezban amk.. ne olacağıdı..
valla biraz acımasız olacak belki ama varoş kültür cilveleri bunlar..
yapacak bir şey yok..
o kıza kibar, eğitimli, saygılı, efendi bir erkek göster, adam yerine koymaz..
göster bi kop koyu sakallı, elinde tespih, beyaz gömlek, siyah ceketli, gırtlaktan bacımlı, gardaşlı konuşan birini "işte erkek" diye dibi düşer..
efendi, kültürlü bi erkeği "karı gibi" diyerek aşağılayan "karı" ları gördüm..
"etek giydiririm" diyen barzolara hak veren kadınları gördüm.. etek giymeyi aşağılama unsuru olarak konuşan adama hak veren kadın bunlar..
valla yapacak bir şey yok.. evrim, seçilim falan yani..
yapacak bir şey yok..
o kıza kibar, eğitimli, saygılı, efendi bir erkek göster, adam yerine koymaz..
göster bi kop koyu sakallı, elinde tespih, beyaz gömlek, siyah ceketli, gırtlaktan bacımlı, gardaşlı konuşan birini "işte erkek" diye dibi düşer..
efendi, kültürlü bi erkeği "karı gibi" diyerek aşağılayan "karı" ları gördüm..
"etek giydiririm" diyen barzolara hak veren kadınları gördüm.. etek giymeyi aşağılama unsuru olarak konuşan adama hak veren kadın bunlar..
valla yapacak bir şey yok.. evrim, seçilim falan yani..
15 senedir bahsedemiyoruz lan zaten..
neymiş "bundan sonra şöyle şöyle yapanlar işten atılırlar, tutuklanırlarmış"
emin çölaşan
bekir coşkun
uğur dündar
cüneyt özdemir
banu avar
yılmaz özdil
ege cansen
irfan değirmenci
nevşin mengü
okan bayülgen
necati doğru
saygı öztürk
mine kırıkkanat
ahmet şık
nihat genç
oktay ekşi
ruhat mengi
aklıma gelmeyen onlarcası..
dalga mı geçiyorsun sen..
neymiş "bundan sonra şöyle şöyle yapanlar işten atılırlar, tutuklanırlarmış"
emin çölaşan
bekir coşkun
uğur dündar
cüneyt özdemir
banu avar
yılmaz özdil
ege cansen
irfan değirmenci
nevşin mengü
okan bayülgen
necati doğru
saygı öztürk
mine kırıkkanat
ahmet şık
nihat genç
oktay ekşi
ruhat mengi
aklıma gelmeyen onlarcası..
dalga mı geçiyorsun sen..
abi bu allahsız kitapsız vergiler konusunda hangi parti düşüreceğine dair vaatte bulunursa oyum onun amk..
ister gay partisi, ister komünist partisi, ister nazi partisi, ister eşeğin siki partisi..
kim derse ki "ben bu vergileri insani bir seviyeye çekecem" yedi göbek sülalemin oyu onun..
ayrıca niye hergün amk ırağının, suriyesinin şehirlerini, ilçelerini, kasabalarını hergün tv lerde saatlerce tartışıyorlar da, 80 milyonu tek tek ilgilendiren bu vergi zulmü konusunda kimse çıkıp tek kelime konuşmuyor, tartışmıyor.
tv de bi haber.. 2 dakika.. benzinlikte 3 kişiyle röportaj.. bu kadar.. bitti..
amk böyle işin..
eyy cehape, uyuma, vergi, işsizlik, taşeron, çalışma saatleri, memur, özel sektör çalışanı farkları konusunda çalışma yap, vaad ver..
bırak siha yı, mihayı..
ister gay partisi, ister komünist partisi, ister nazi partisi, ister eşeğin siki partisi..
kim derse ki "ben bu vergileri insani bir seviyeye çekecem" yedi göbek sülalemin oyu onun..
ayrıca niye hergün amk ırağının, suriyesinin şehirlerini, ilçelerini, kasabalarını hergün tv lerde saatlerce tartışıyorlar da, 80 milyonu tek tek ilgilendiren bu vergi zulmü konusunda kimse çıkıp tek kelime konuşmuyor, tartışmıyor.
tv de bi haber.. 2 dakika.. benzinlikte 3 kişiyle röportaj.. bu kadar.. bitti..
amk böyle işin..
eyy cehape, uyuma, vergi, işsizlik, taşeron, çalışma saatleri, memur, özel sektör çalışanı farkları konusunda çalışma yap, vaad ver..
bırak siha yı, mihayı..
lan adamın başkent takımının adı paris st germain seninki osmanlıspor.
bu bile ölçüdür amk..ki iki oyuncuya 400 milyon verdiler.
bu bile ölçüdür amk..ki iki oyuncuya 400 milyon verdiler.
"vallaha çok acıkmışım ha"
sanki acıktığını gelip başkası söylemiş amk.
sanki acıktığını gelip başkası söylemiş amk.
bıktık amk elin arabı yüzünden dünyadaki her ülkeyle papaz olmaktan.
katar'da bi durumlar olur, önce biz atar yaparız.. asker göndeririz.
suriye'de olaylar olur, 3.5 milyon suriyeliyi alırız.
kudüs'te bi şeyler olur, en önce biz kavga ederiz..
kimse de sormuyor, kardeş senin halkın eti 50 liradan alıyor, benzini 5 liradan alıyor, bi araba için vatandaşından 100 bin lira istiyorsun, bi arabaya yüzde 150 vergi ne demek, dünyada en pahalı cep telefonu senin ülkende satılıyor..
senin önce kendi vatandaşlarının dertleriyle uğraşman gerekmiyor mu, diye..
katar'da bi durumlar olur, önce biz atar yaparız.. asker göndeririz.
suriye'de olaylar olur, 3.5 milyon suriyeliyi alırız.
kudüs'te bi şeyler olur, en önce biz kavga ederiz..
kimse de sormuyor, kardeş senin halkın eti 50 liradan alıyor, benzini 5 liradan alıyor, bi araba için vatandaşından 100 bin lira istiyorsun, bi arabaya yüzde 150 vergi ne demek, dünyada en pahalı cep telefonu senin ülkende satılıyor..
senin önce kendi vatandaşlarının dertleriyle uğraşman gerekmiyor mu, diye..
abi yazmayayım diyorum ama adam "evrimde tesadüfen oluşma anlatılıyor, bu bizim inancımıza, kültürümüze ters" dedi ya..
nokta ya nokta.. daha ötesi yok..
nagehan alçı bile karşı çıkmaya başladı lan kendisine..
bilimden bahsederken milli gayrı milli olmaz dedi kadın..
ya neler var lan bu ülkede..
bir kahvehane dayısından zerre fazla bilgisi yok..
nokta ya nokta.. daha ötesi yok..
nagehan alçı bile karşı çıkmaya başladı lan kendisine..
bilimden bahsederken milli gayrı milli olmaz dedi kadın..
ya neler var lan bu ülkede..
bir kahvehane dayısından zerre fazla bilgisi yok..
sevgi ponçiği tadında entryler girilmiş de.
hiç de öyle olmuyor o işler hacı.
1.85 boyum, 126ya kadar çıkan kilom oldu..
değil hoşlaşılmak, göz göze bile gelmeyi beceremedim bir hatun ablayla..
o gözler ışık hızıyla kaçırılır oldu.. bazen de tiksinme belirtisi ifadelerle..
onu da geçtim, o göbekli abilerdeki, o göbeğe rağmen varolan o özgüvenin kaynağı nedir çok da merak ederim..
terli göbekli hele de kelsen, yahu kusura bakma da bi baayanın böyle birinden hoşlanabileceğini sana ne düşündürtüyor ki.
ha çok iyisindir, bilgilisindir, bilmiyorum zenginsindir belki ama daha tanışma aşamasında 10-0 geridesin be abicim..
her şeyi geçtim, sağlık sorunları anında başına üşüşüyor.. tansiyonundan kireçlenmeye, şekerden kalbe kadar..
üst baş desen rezil.. çünkü bi mağazada üstüne göre bir şey bulamazsın, bulsan da alamazsın.. çünkü ya kış mı yor abicim hiç kendini kandırma.
şişmansan, ortamın neşeli sevimli tombiğisin.. bu.. bu kadar..
o neşe de aslında özgüvensizliğini kapatmak için çabalamandan başka bir şey değil..
ha hoşlanan çıkmaz mı senden, tabii ki çıkar ama o kişi de büyük ihtimal yine senin gibi, bi sıkıntısını baskılamış, yine kendin gibi biridir yani.
not:spor spor spor amk... az yiyin lan.. az yemek mutluluk oğlum.. sofrada değil belki ama kalkınca mutlusunuz.. aynaya bakarken, başkalarının bakışlarını yakalayınca, tansiyonunuzun normale döndüğünü görünce mutlusunuz..
benim gibi yemek için yaşayan, et için, datlı için ölen biri bile başardıysa herkes yapar. inan zayıflayınca alacağınız haz, bi buçuk iskender üstü künefeyi gömerken aldığınız hazdan daha büyük lan.
hem zayıfladıktan sonra bi buçuk iskenderi yine gömersin üstüne de gömdükten sonra hiiiç pişmanlık hissetmezsin.
valla.
hiç de öyle olmuyor o işler hacı.
1.85 boyum, 126ya kadar çıkan kilom oldu..
değil hoşlaşılmak, göz göze bile gelmeyi beceremedim bir hatun ablayla..
o gözler ışık hızıyla kaçırılır oldu.. bazen de tiksinme belirtisi ifadelerle..
onu da geçtim, o göbekli abilerdeki, o göbeğe rağmen varolan o özgüvenin kaynağı nedir çok da merak ederim..
terli göbekli hele de kelsen, yahu kusura bakma da bi baayanın böyle birinden hoşlanabileceğini sana ne düşündürtüyor ki.
ha çok iyisindir, bilgilisindir, bilmiyorum zenginsindir belki ama daha tanışma aşamasında 10-0 geridesin be abicim..
her şeyi geçtim, sağlık sorunları anında başına üşüşüyor.. tansiyonundan kireçlenmeye, şekerden kalbe kadar..
üst baş desen rezil.. çünkü bi mağazada üstüne göre bir şey bulamazsın, bulsan da alamazsın.. çünkü ya kış mı yor abicim hiç kendini kandırma.
şişmansan, ortamın neşeli sevimli tombiğisin.. bu.. bu kadar..
o neşe de aslında özgüvensizliğini kapatmak için çabalamandan başka bir şey değil..
ha hoşlanan çıkmaz mı senden, tabii ki çıkar ama o kişi de büyük ihtimal yine senin gibi, bi sıkıntısını baskılamış, yine kendin gibi biridir yani.
not:spor spor spor amk... az yiyin lan.. az yemek mutluluk oğlum.. sofrada değil belki ama kalkınca mutlusunuz.. aynaya bakarken, başkalarının bakışlarını yakalayınca, tansiyonunuzun normale döndüğünü görünce mutlusunuz..
benim gibi yemek için yaşayan, et için, datlı için ölen biri bile başardıysa herkes yapar. inan zayıflayınca alacağınız haz, bi buçuk iskender üstü künefeyi gömerken aldığınız hazdan daha büyük lan.
hem zayıfladıktan sonra bi buçuk iskenderi yine gömersin üstüne de gömdükten sonra hiiiç pişmanlık hissetmezsin.
valla.
o kadar da gömmeyelim vücudumuzu.
misal ben xvideos, xhamster gibi bazı sitelerde gayet de mükemmel vücudlar görüyorum.
misal ben xvideos, xhamster gibi bazı sitelerde gayet de mükemmel vücudlar görüyorum.
"talimat verdim değişecek" nedir ya?
kanun?
hukuk?
hak?
mülkiyet?
abi bu nedir ya..
hangi kanunun hangi maddesine dayanarak yaptın bunu?
bize "kullarım" falan demeye ne zaman sıra gelecek..
vay arkadaş..yıl 2017 ya.
kanun?
hukuk?
hak?
mülkiyet?
abi bu nedir ya..
hangi kanunun hangi maddesine dayanarak yaptın bunu?
bize "kullarım" falan demeye ne zaman sıra gelecek..
vay arkadaş..yıl 2017 ya.