valla biraz acımasız olacak belki ama varoş kültür cilveleri bunlar..
yapacak bir şey yok..
o kıza kibar, eğitimli, saygılı, efendi bir erkek göster, adam yerine koymaz..
göster bi kop koyu sakallı, elinde tespih, beyaz gömlek, siyah ceketli, gırtlaktan bacımlı, gardaşlı konuşan birini "işte erkek" diye dibi düşer..
efendi, kültürlü bi erkeği "karı gibi" diyerek aşağılayan "karı" ları gördüm..
"etek giydiririm" diyen barzolara hak veren kadınları gördüm.. etek giymeyi aşağılama unsuru olarak konuşan adama hak veren kadın bunlar..
valla yapacak bir şey yok.. evrim, seçilim falan yani..
05.01.2018 · 15. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
04.01.2018 01:45 ~ 01:48