eskiden bilerek sacmaladigini düşünüyordum bu konusmadan sonra anladim ki bu cocukta ciddi psikolojik sıkıntılar var. cok talihsiz bir konusma
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
merhaba, ben ercan kesal.
modern zamanların çok ışıltılı ve parlak resminin arkasına saklanmış, soğuk, renksiz ve yalnız bir dünyanın bireyleriyiz. geçmişin unutulduğu, anıların hiç bir kıymetinin kalmadığı sevgisiz bir yeryüzü. tüm mevsimlerin kışa döndüğü böyle bir dünyada kendimizi ve birbirimizi tanımaya gayret etmekten, muhataplarımızı anlamaya çalışmaktan ve mutlaka konuşmaktan başka yolumuz yok.
bunun için....
kanıt
edit: mutlaka konuşmaktan başka yolumuz yok demiştim. onu yaptım. işe yaradığını düşünüyorum. sağ olun.
sorularınıza verilmiş yanıtları görmek için şu bağlantıyı kullanabilirsiniz: (bkz: merhaba ben ercan kesal sorularınızı bekliyorum/@ercan kesal)
not: soru-cevap etkinliğini mobil ve web tarayıcınızdan takip edebilirsiniz.
modern zamanların çok ışıltılı ve parlak resminin arkasına saklanmış, soğuk, renksiz ve yalnız bir dünyanın bireyleriyiz. geçmişin unutulduğu, anıların hiç bir kıymetinin kalmadığı sevgisiz bir yeryüzü. tüm mevsimlerin kışa döndüğü böyle bir dünyada kendimizi ve birbirimizi tanımaya gayret etmekten, muhataplarımızı anlamaya çalışmaktan ve mutlaka konuşmaktan başka yolumuz yok.
bunun için....
kanıt
edit: mutlaka konuşmaktan başka yolumuz yok demiştim. onu yaptım. işe yaradığını düşünüyorum. sağ olun.
sorularınıza verilmiş yanıtları görmek için şu bağlantıyı kullanabilirsiniz: (bkz: merhaba ben ercan kesal sorularınızı bekliyorum/@ercan kesal)
not: soru-cevap etkinliğini mobil ve web tarayıcınızdan takip edebilirsiniz.
muhtemelen sefa, zevk, zenginlik ve sıfır sıkıntı şeklinde geçen tüm ömrünün en buhranlı zamanlarını geçirmektedir.
inşaat ya resulallah.
en basit olayda bile kimsenin ortak fikir sahibi olmadıgını gosteren videodaki plakadır.
1- motorcu haklıymıs haksızmıs: motorcu kaza oncesinin fotografını koymus. kırmıza gectigi belli sakallaının https://prnt.sc/lss0pq
ama zten kardeşim haklılık haksızlık önemli degil, kaza olunca sakallı herifin o kadar asabi cıkması hata. gecmiş olsun bir seyin var mı dersin, adam motordan düsmüs lan....kırmızı ışık falan mevzusunda hemen eline metal sopa aldı herif. kimin haklı olup olmadıgı onemli degil. adam , düsmüs ,motoru da hasar gormus belli ki, hayatı gozunun onunden film seridi gibi akmıs... o sinirler "kırmızıya bak vs.." dese bile sakin olursun. sakallı yüzde faullu hareketi yapmıstır.
2- kadına siddetmis!: kadın, iki sürücünün yaptıgı kazaya giren biridir. cinsel kimliğinin dışında biridir. o biri, saldırgan sekilde bagırıp adamın motoruna hasar vermeye calisirsa, kadın olsun erkek olsun mani olursun o kişiye... kadın laftan da anlamayıp ozellikle ortalıgı kızıstırıyor ve videonun sonuna kadar ısrarla motora kasti olarak vuruyor. hadi diyelim ilk anda kızdın bir tekme attın. olay boyunca planlı sekilde zarar vermeye calisiyor. vurdugunu gormedim zaten, karıma niye vuruyonnn lannn diye bahane üretip siddet uygulama stratejisini üretti adam. bunu gorduk. motosikletli kadına vurmus olsa (ki ben olsam daha sertce itelerdim onu kadın erkek demeden), kadın ciyak ciyak bagırırdı. kadına vurmak diye bir sey yok, sakallı provoke etmek icin karıma vurdun diyince öğrendi kadın da kendisine sözde vuruldugunu ve rolünü oynadı. sakallı ve karısı faul.
3- motosikletli neden tartışmış? lan motosikletli tartısmadı, tam tersi kendine demirle vurulurken bile gık demedi, adama vurmadı, bağırmadı, agzına küfür almadı. ne vuruyorsun ya dedi kadına bir tek.
4- medeni davranış: motorcu kazada kim haklı kim haksız bilmememize ragmen medeni davranmıstır. kaza tutanagı ve şiddet gorunce de polis cagırmak gibi medeni araçlara başvurmustur. sakallı hırbo ne yapmıstır? daha ilk cümlesinde orospu cocugu diyerek saldırı sonra cesitli metal nesnelerle şiddet uygulamak, küfür ve olay yerinden kaçmak.
daha nesini tartısıyorsunuz veletler! durum yukarıdaki 4 maddeden ibaret.... dördünde de motorcu medeni davranmıs sakallı saldırgan ve karısı olan yaygaracı saldırgan bir insana hem bedensel hasar, hem motoruna yani maddi zarar hem de haksızlık yaptıkları icin o kişiye psikolojik manevi zarar vermislerdir. ve bu verdikleri zarar , hakaretler, siddetler falan yanlarına kar kalmıstır.
dağılın hadi. bunda bile goy goy yapiyorsunuz daha.
1- motorcu haklıymıs haksızmıs: motorcu kaza oncesinin fotografını koymus. kırmıza gectigi belli sakallaının https://prnt.sc/lss0pq
ama zten kardeşim haklılık haksızlık önemli degil, kaza olunca sakallı herifin o kadar asabi cıkması hata. gecmiş olsun bir seyin var mı dersin, adam motordan düsmüs lan....kırmızı ışık falan mevzusunda hemen eline metal sopa aldı herif. kimin haklı olup olmadıgı onemli degil. adam , düsmüs ,motoru da hasar gormus belli ki, hayatı gozunun onunden film seridi gibi akmıs... o sinirler "kırmızıya bak vs.." dese bile sakin olursun. sakallı yüzde faullu hareketi yapmıstır.
2- kadına siddetmis!: kadın, iki sürücünün yaptıgı kazaya giren biridir. cinsel kimliğinin dışında biridir. o biri, saldırgan sekilde bagırıp adamın motoruna hasar vermeye calisirsa, kadın olsun erkek olsun mani olursun o kişiye... kadın laftan da anlamayıp ozellikle ortalıgı kızıstırıyor ve videonun sonuna kadar ısrarla motora kasti olarak vuruyor. hadi diyelim ilk anda kızdın bir tekme attın. olay boyunca planlı sekilde zarar vermeye calisiyor. vurdugunu gormedim zaten, karıma niye vuruyonnn lannn diye bahane üretip siddet uygulama stratejisini üretti adam. bunu gorduk. motosikletli kadına vurmus olsa (ki ben olsam daha sertce itelerdim onu kadın erkek demeden), kadın ciyak ciyak bagırırdı. kadına vurmak diye bir sey yok, sakallı provoke etmek icin karıma vurdun diyince öğrendi kadın da kendisine sözde vuruldugunu ve rolünü oynadı. sakallı ve karısı faul.
3- motosikletli neden tartışmış? lan motosikletli tartısmadı, tam tersi kendine demirle vurulurken bile gık demedi, adama vurmadı, bağırmadı, agzına küfür almadı. ne vuruyorsun ya dedi kadına bir tek.
4- medeni davranış: motorcu kazada kim haklı kim haksız bilmememize ragmen medeni davranmıstır. kaza tutanagı ve şiddet gorunce de polis cagırmak gibi medeni araçlara başvurmustur. sakallı hırbo ne yapmıstır? daha ilk cümlesinde orospu cocugu diyerek saldırı sonra cesitli metal nesnelerle şiddet uygulamak, küfür ve olay yerinden kaçmak.
daha nesini tartısıyorsunuz veletler! durum yukarıdaki 4 maddeden ibaret.... dördünde de motorcu medeni davranmıs sakallı saldırgan ve karısı olan yaygaracı saldırgan bir insana hem bedensel hasar, hem motoruna yani maddi zarar hem de haksızlık yaptıkları icin o kişiye psikolojik manevi zarar vermislerdir. ve bu verdikleri zarar , hakaretler, siddetler falan yanlarına kar kalmıstır.
dağılın hadi. bunda bile goy goy yapiyorsunuz daha.
android kullananlarla ios kullananların farklı hiçbir şey yapmadığı; teknolojik açıdan bir sik üretemeyen ülkenin gençlerinin sidik yarışına girdiği konulardan biri. en komplike iş yapanınız vpn kovalayıp yasaklı sitelere girebilme peşindeyken neyi kime ispat etmeye çalışıyorsunuz amk. mercedes’i garajda bırakıp metrobüse binmekmiş. bir insan bu kadar mal olmamalı.
hayatımda gördüğüm en saçma protesto. oradaki kasiyerin, reyon görevlisinin ne suçu var? adamlara neden işkence yapıyorsunuz?
bir protesto yapmak için önce emekçilerle bir olmanız gerektiğini öğrenmelisiniz.
bir protesto yapmak için önce emekçilerle bir olmanız gerektiğini öğrenmelisiniz.
akhisar'dan sonra madrid'te de sari lacivert olarak kuskuyu yedigimiz mac.
bir de japonya ligine bakayim
bir de japonya ligine bakayim
ne westeros (got) ne de normandiya(vikings) walter white kadar canavarını görmedi.
ciddi anlamda meme yetmezliği çekilen ödül töreni.
milletin olan memesi de sönmüş lan, bu ne?
milletin olan memesi de sönmüş lan, bu ne?
değiştireceğin gömlekle 2 saat gezilmez. bir kere denenip çıkarılmış olsaydı zaten anlaşılmazdı giyilmiş olduğu ve değişim yapılırdı. etiketi de duruyor olurdu zaten.
tanım: ayrımcılık göremediğim durum.
tanım: ayrımcılık göremediğim durum.
küme düşmesi gerekirse düşer. ne bu ağıtlar, küfürler? 2. lig de ülkemizin ligi. süper lig düzeyinde değilsen paşa paşa oynar, çıkarsın yukarı. juventus düştü de ne oldu, büyüklüğünden bi şey yitirdi mi?
geçelim bunları. aziz gitsin yeter ki takım küme düşsün derdim. yine dedğimin arkasındayım. aziz gibileri kulübün kapısından girmesinler de gerekirse bir yıl alt ligde oynarız sorun değil.
t: en kral anadolu takımı.
geçelim bunları. aziz gitsin yeter ki takım küme düşsün derdim. yine dedğimin arkasındayım. aziz gibileri kulübün kapısından girmesinler de gerekirse bir yıl alt ligde oynarız sorun değil.
t: en kral anadolu takımı.
''baskalarinin iliskileri benim sorumlulugum degil. tas gibi bir kocaniz varsa ve kendi istegi ile bana geliyorsa, uzgunum, affetmem. ''
senin sorumluluğun başkalarına değil, kendine olmalı. kendisine saygısı olmayan bir sürtüğün girdiği entry.
senin sorumluluğun başkalarına değil, kendine olmalı. kendisine saygısı olmayan bir sürtüğün girdiği entry.
çift iyi yapmıştır kötü yapmıştır bilemem de, aynısını türkler herhangi bir tarihi mekanda yapsa ne cahillikleri kalırdı burada ne de düşüncesizlikleri.
(bkz: binali yıldırım)
ağır olmuş ifadedir.
biz bunu, "ihtirasları yüzünden, olayın nerelere varacağını düşünmeden ortalığı aleve veren bir kezban olması" olarak revize edelim bence.
biz bunu, "ihtirasları yüzünden, olayın nerelere varacağını düşünmeden ortalığı aleve veren bir kezban olması" olarak revize edelim bence.
çocukluğumdan beri öz ailemi sokakta görünce tanıyamamak, önlerinden direkt geçmek gibi bazı geri zekalılıklarım mevcut. hadi çocukken salaksındır, kafatasın yumuşaktır (evet) anayını babayını karıştırıp elin yabancısının elini tutabilirsin, bence bunu pek çok insan yapmıştır da. hayır, ben 27 yaşına geldim, hala aynı problemi yaşıyorum.
sokakta yürürken, karşıdan biri el sallıyor, ben de arkamda biri var ona el kol yapıyor sanıyorum. meğer o kişi abimmiş. "ya sen geri zekalı mısın, beni görmüyor musun, ne alık alık bakıyosun suratıma" diyor bana. biri durakta omzuma dokunuyor, "ay napıyosun be" diyorum, meğer o kişi de babammış. "kızım napıyosun", "aaa buba sen miydingg"
küçükken annem diye başka kadınlara sarılırdım. üstelik, annemle alakası olmayan kadınlardı. mesela gidip örtülü birine koşup "anneeee" diyordum. annem örtülü değil. bence salaklığın da bi sınırı olmalı.
bugün babamı tanımadım.
bugün babasını tanımayan...
sokakta yürürken, karşıdan biri el sallıyor, ben de arkamda biri var ona el kol yapıyor sanıyorum. meğer o kişi abimmiş. "ya sen geri zekalı mısın, beni görmüyor musun, ne alık alık bakıyosun suratıma" diyor bana. biri durakta omzuma dokunuyor, "ay napıyosun be" diyorum, meğer o kişi de babammış. "kızım napıyosun", "aaa buba sen miydingg"
küçükken annem diye başka kadınlara sarılırdım. üstelik, annemle alakası olmayan kadınlardı. mesela gidip örtülü birine koşup "anneeee" diyordum. annem örtülü değil. bence salaklığın da bi sınırı olmalı.
bugün babamı tanımadım.
bugün babasını tanımayan...
her gün bir sıra düşüyoruz. oynasak da oynamasak da düşüyoruz. kesin ip var.
tanım: acayip olay.
tanım: acayip olay.
"abi el oğlu ne biçim tepki koyuyor ya, bi benzine zam geliyor, komple ülke ayaklanıyor, bizde ülke elden gidiyor kimsenin umrunda değil"
diyen gavatlar, ülkede kırk yılda bi olan legal hak arama yöntemine, değerli götlerinin alışkanlıkları bozulacak diye karşı çıkıyorlar..
siktimi ortadoğuluları..
diyen gavatlar, ülkede kırk yılda bi olan legal hak arama yöntemine, değerli götlerinin alışkanlıkları bozulacak diye karşı çıkıyorlar..
siktimi ortadoğuluları..
milletvekillerinden kuver ücreti alınması ekstra ayıptır. hemen düzeltilmeli.
(bkz: demet akalın)
(bkz: irem derici)
(bkz: mustafa ceceli)
(bkz: alişan)
(bkz: dünyayı kurtardığını sanan bilumum popçular)
(bkz: irem derici)
(bkz: mustafa ceceli)
(bkz: alişan)
(bkz: dünyayı kurtardığını sanan bilumum popçular)
sigara içmeyin. bol kitap okuyun.
biri bana iyi noeller falan dese, bozmam adamı lan. teşekkür ederim sana da derim ne bileyim bilerek üzmem işte.
sofi bir patronum vardi, dükkanına gelen kişi selam derse, o da inadına, aleynâ ve aleyküm selâm derdi, üstüne basa basa iyice uzatırdı. nasıl selamün aleykum demez. ben adamı böyle bozarım der gibi bir de bizimle göz göze gelirdi.
sonra hoşgörü falan atar tutardı.
aynı rengin ton farkı, sadece bu iki gurup
sofi bir patronum vardi, dükkanına gelen kişi selam derse, o da inadına, aleynâ ve aleyküm selâm derdi, üstüne basa basa iyice uzatırdı. nasıl selamün aleykum demez. ben adamı böyle bozarım der gibi bir de bizimle göz göze gelirdi.
sonra hoşgörü falan atar tutardı.
aynı rengin ton farkı, sadece bu iki gurup
salakça bir versus.
4 yıldır piyasada olan bir şarkıcı ile türk pop müziğinin mihenk taşlarından biri olan tarkan'ı kıyaslayıp edis'in ezip geçtiğini söylemek cehaletten başka bir şey değil.
90'ların çocuklarına kurban olun lan siz tiktokçu leş çocuklar.
4 yıldır piyasada olan bir şarkıcı ile türk pop müziğinin mihenk taşlarından biri olan tarkan'ı kıyaslayıp edis'in ezip geçtiğini söylemek cehaletten başka bir şey değil.
90'ların çocuklarına kurban olun lan siz tiktokçu leş çocuklar.
şu an birlikte olduğum kadındır.
belhanda gibi kendini yere bi bırakıyor, hareket ettirene aşk olsun amk.
belhanda gibi kendini yere bi bırakıyor, hareket ettirene aşk olsun amk.
öncelikle sanatçı değil rapçi.
her neyse duruşu olan bir insanın kelebek ödüllerinde ne işi olur lan, kafayı mı yediniz. bunların hepsi şov, sizin gibi sazanlar için.
sanatçı nedir ve duruş kimlerde bulunur
her neyse duruşu olan bir insanın kelebek ödüllerinde ne işi olur lan, kafayı mı yediniz. bunların hepsi şov, sizin gibi sazanlar için.
sanatçı nedir ve duruş kimlerde bulunur
kendisiyle her konuda anlasilmis, tek sorun idman saatleriymis.
az önce fenerli bi profil ersun gelince şampiyonluk hayali kurdu biz burda yıllarca beşiktaşlılara haksızlık ettik çok net sölüyorum asıl tinerci bunlar..
alttan alta değil açık açık, acımadan giydirmiştir.
9 küsur dakikalık acun konuşması ve 1 dakikanın altında olan ali ihsan varol videosu da ülkece nitelik-nicelik ekseninde ne denli sorunlu olduğumuzun kanıtıdır.
kendisiyle de umarım bir gün denk gelip, ayak üstü de olsa iki laf etme şansım olur.
9 küsur dakikalık acun konuşması ve 1 dakikanın altında olan ali ihsan varol videosu da ülkece nitelik-nicelik ekseninde ne denli sorunlu olduğumuzun kanıtıdır.
kendisiyle de umarım bir gün denk gelip, ayak üstü de olsa iki laf etme şansım olur.
ulan ali koç bizi komplo teorisyenlerinin maskarası yaptın ya...
bu ibneler f. gülen'i yalama olimpiyatları düzenlerken, çölaşan eski hürriyet gazetesi döneminde dahi "cemaat devlet içinde kadrolasiyor" diye kendini parcalıyordu..
sizden ve maşalarınızdan bir gün hesap soracaklar, o günleri görmek dileğiyle.
sizden ve maşalarınızdan bir gün hesap soracaklar, o günleri görmek dileğiyle.
fenere başı koymakla meşgul olan futbolcu.
felipe melo'ya şimdiden 8 maç ceza verildi bile.
“oyunu karısına tercih ediyor” veya “kalk sonra oynayıver” diye kadını savunanlara kafam girsin dediğim yayıncı.
ofiste, fabrikada, şantiyede herkesin içinde işinizi yaparken karınızın tepenizde bağırıp çağırıp size bir şeyler fırlatıp saldırdığını hayal edin. aha bunun da ondan hiçbir farkı yok, hatta sizin başınıza gelse 3-5 kişiye rezil olursunuz bu zavallım okyanus ötesinden sözlüğe bile rezil oldu.
adam “oyun oynayarak” işini yapıp evini geçindiryor aq bunu anlamak bu kadar mı zor?
sakince birazdan geleceğim dediği halde laftan anlamayıp saldıran, kocası karşılık verip ittirdiğinde de zırıl zırıl ağlayan bir adet ömür törpüsü var evin içinde. allah düşmanımın başına vermesin.
ofiste, fabrikada, şantiyede herkesin içinde işinizi yaparken karınızın tepenizde bağırıp çağırıp size bir şeyler fırlatıp saldırdığını hayal edin. aha bunun da ondan hiçbir farkı yok, hatta sizin başınıza gelse 3-5 kişiye rezil olursunuz bu zavallım okyanus ötesinden sözlüğe bile rezil oldu.
adam “oyun oynayarak” işini yapıp evini geçindiryor aq bunu anlamak bu kadar mı zor?
sakince birazdan geleceğim dediği halde laftan anlamayıp saldıran, kocası karşılık verip ittirdiğinde de zırıl zırıl ağlayan bir adet ömür törpüsü var evin içinde. allah düşmanımın başına vermesin.
kendi dertlerimden sıkıldım yeni dertler dinlemek istiyorum. karı değilim.
yeşillendiriniz.
yeşillendiriniz.
sebebi basit. can güvenliği yok. bugün bir eylem yapıp, gözaltına alınsanız 2 yıl bedavadan yatarsınız ortada iddianame bile olmadan. sonrasında canları isterse sizi fetöcü yaparlar, bir kaç yılda öyle yatarsınız.
(bkz: korku imparatorlugu)
(bkz: korku imparatorlugu)
camilerin akp il binası gibi işlemesi
mesela saç, sakal traşı da doğamıza aykırı ama biz buna medeniyet/hijyen vs. diyoruz sevgili sığ kardeşim.
tek eşliliğe de sadakat diyoruz, değer vermek diyoruz. sen sadık olmayabilirsin, ama birileri evrimini tamamlayamamış diye, hayatlarımızı paylaştığımız insanların başlarını öne eğdiremeyiz değil mi?
şimdi bizon sürünüze geri dönüp, alfalığınıza devam edebilirsiniz. çünkü er meydanında takılmaya; ne çapınız, ne de yüreğiniz yeter.
tek eşliliğe de sadakat diyoruz, değer vermek diyoruz. sen sadık olmayabilirsin, ama birileri evrimini tamamlayamamış diye, hayatlarımızı paylaştığımız insanların başlarını öne eğdiremeyiz değil mi?
şimdi bizon sürünüze geri dönüp, alfalığınıza devam edebilirsiniz. çünkü er meydanında takılmaya; ne çapınız, ne de yüreğiniz yeter.
mustafa tilki'nin ahı var!
iyileri uyutmak için söylenen en büyük yalandır. yok öyle bir dünya. bu dünya kötülerin dünyası.
adaletli dürüst adamın bu dünyada canına tükürürler.
ha bir de kendinizi kandırmayın bunun bir de diğer tarafı var diye.
adaletli dürüst adamın bu dünyada canına tükürürler.
ha bir de kendinizi kandırmayın bunun bir de diğer tarafı var diye.
kayserispor hırslı oynuyor, çünkü feneri küçük düşürmeye çalışıyor diyorlar lan, hahah olm adam küme düşecek mk, 1 puan için millet birbirini sikiyor... neyin kafasını yaşıyorsunuz.
(bkz: düşüyor mu böyle)
edit: eğer ki bu başlığı açan kadın bir yazarsa da haksız, erkek bir yazarsa da. oldu lafa gelince kadın erkek eşit, erkeğin yaptığı her işi biz de yaparız kadınız biz rerere rörörörö ama iş nafakaya geldi mi erkek ödesin.
edit: eğer ki bu başlığı açan kadın bir yazarsa da haksız, erkek bir yazarsa da. oldu lafa gelince kadın erkek eşit, erkeğin yaptığı her işi biz de yaparız kadınız biz rerere rörörörö ama iş nafakaya geldi mi erkek ödesin.
yılbaşı kutlamak ile noel arasındaki fark bunlardan biridir.
şimdiden çeşitli yerlerde fotolar görmeye başlıyorum. bi durun daha ikiside gelmedi... sakiin.
şimdiden çeşitli yerlerde fotolar görmeye başlıyorum. bi durun daha ikiside gelmedi... sakiin.
sadece sesi duyarsınız. beklersiniz nasıl bir şey gelecek diye, heyecan nirvanaya ulaşır. bir bakarsın kundura giymiş dayı çıkıverir. ondan sonrası malum..
umarım yıllık 1.000.000 araç satış garantisi verip de, satılmayan her araba için ödeme yapmayız.
(bkz: bir ilişki istemiyorum)
(bkz: uzun bir süre ilişki istemiyorum diyen kadın)
2 hafta sonra başka biriyle gördüm. oysaki çok inandırıcı gelmişti lan...
(bkz: uzun bir süre ilişki istemiyorum diyen kadın)
2 hafta sonra başka biriyle gördüm. oysaki çok inandırıcı gelmişti lan...
sanki çok anlıyorsunuz da kuantum fiziğinden bahsedince