abi bu allahsız kitapsız vergiler konusunda hangi parti düşüreceğine dair vaatte bulunursa oyum onun amk..
ister gay partisi, ister komünist partisi, ister nazi partisi, ister eşeğin siki partisi..
kim derse ki "ben bu vergileri insani bir seviyeye çekecem" yedi göbek sülalemin oyu onun..
ayrıca niye hergün amk ırağının, suriyesinin şehirlerini, ilçelerini, kasabalarını hergün tv lerde saatlerce tartışıyorlar da, 80 milyonu tek tek ilgilendiren bu vergi zulmü konusunda kimse çıkıp tek kelime konuşmuyor, tartışmıyor.
tv de bi haber.. 2 dakika.. benzinlikte 3 kişiyle röportaj.. bu kadar.. bitti..
amk böyle işin..
eyy cehape, uyuma, vergi, işsizlik, taşeron, çalışma saatleri, memur, özel sektör çalışanı farkları konusunda çalışma yap, vaad ver..
bırak siha yı, mihayı..
29.09.2017 · 22. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
28.09.2017 00:06