Sık geçen başlıklar

bizi döviz kuru üzerinden terbiye edemezler 1

ekşi'de gör
o zaman benim depoyu zamsız fiyattan dolduruyorum ben..

pompacı "abi para" derse, "bizi döviz kuruyla terbiye edemezler" dicem..

tamam değil mi..