o zaman benim depoyu zamsız fiyattan dolduruyorum ben..
pompacı "abi para" derse, "bizi döviz kuruyla terbiye edemezler" dicem..
tamam değil mi..
13.04.2018 · 20. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
12.04.2018 13:10