ilk adımı erkek atsın.
hesabı erkek ödesin.
erkeğin evi var mı?yoksa zke zke alacak!
erkek ne iş yapıyor?
erkeğin arabası var mı?yoksa zke zke alacak!
erkeğin maaşı ne kadar?......................................................= kadın ve erkek eşittir!
eve erkek bakar.
düğünü erkek yapar.
eşyayı erkek alır.
şu kadar altın alsın erkek.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
allah insana fakir şansı versin aga. ben böyle şey görmedim.
tivibu faturasını ödemem için evdekilerden aldığım parayı, manitayla yedim dün akşam. üstelik evdekilerin bu durumdan haberi yok. city-liverpool maçı başlamadan 5 dakika önce yayını kesti ipneler. saatlerdir babamı roma maçını izlemesi için ikna etmeye çalışıyorum.
- lan açsana tivibu'yu. city çevirebilecek mi bakalım.
+ ya baba boşver şimdi city'i. roma tarih yazacak bu akşam. hem bak cengiz de kulübede.
- senin futbol bilgine sıçayım ben. lan açsana diğer maçı.
+ ya bi dur. tarihin futbol mucizesi yaşanacak bu akşam.
- valla mal bu çocuk.
3. golden sonra babamın bana öyle bir bakışı vardı ki, anlatamam. sırf parasızlıktan tarihe tanıklık ettik amk.
tivibu faturasını ödemem için evdekilerden aldığım parayı, manitayla yedim dün akşam. üstelik evdekilerin bu durumdan haberi yok. city-liverpool maçı başlamadan 5 dakika önce yayını kesti ipneler. saatlerdir babamı roma maçını izlemesi için ikna etmeye çalışıyorum.
- lan açsana tivibu'yu. city çevirebilecek mi bakalım.
+ ya baba boşver şimdi city'i. roma tarih yazacak bu akşam. hem bak cengiz de kulübede.
- senin futbol bilgine sıçayım ben. lan açsana diğer maçı.
+ ya bi dur. tarihin futbol mucizesi yaşanacak bu akşam.
- valla mal bu çocuk.
3. golden sonra babamın bana öyle bir bakışı vardı ki, anlatamam. sırf parasızlıktan tarihe tanıklık ettik amk.
yine bilgi almak için girdiğimiz ama boş boş espri kasanları okuduğumuz başlıklardan biri.
böyle bir ciddi konuda bir bilginiz yoksa yazmayın kardeşim yazmayın çok mu zor?
böyle bir ciddi konuda bir bilginiz yoksa yazmayın kardeşim yazmayın çok mu zor?
bu ne arkadaş, soru soran sormayan herkesi terslemişsin. muayen döneminde misin, yoksa kişiliğin bu kadar berbat mı?
şu platforma soru cevaplamaya gelen açık ara en itici insansın.
şu platforma soru cevaplamaya gelen açık ara en itici insansın.
orospu çocuğu bir medyaya sahip olmasak, bu durum hergün manşetten verili, battı batacak durumda olan koca holdinglerden bahsedilir...
halk da anlar ne olduğunu..
bi bakın bakalım ecevit zamanındaki krizde medya nasıl yayın yapmış..
ama çomarın dahi anlayabileceği seviyeye geliyoruz..
orospu çocuğu medyanın dahi saklayamayacağı seviyeye geliyoruz..
ay hadi işşalla.
halk da anlar ne olduğunu..
bi bakın bakalım ecevit zamanındaki krizde medya nasıl yayın yapmış..
ama çomarın dahi anlayabileceği seviyeye geliyoruz..
orospu çocuğu medyanın dahi saklayamayacağı seviyeye geliyoruz..
ay hadi işşalla.
akıllara cahit zarifoğlu'nun şu cümlelerini getiren monttur;
"burası dünya! ne çok kıymetlendirdik. oysa bir tarlaydı; ekip biçip gidecektik."
"burası dünya! ne çok kıymetlendirdik. oysa bir tarlaydı; ekip biçip gidecektik."
dövizde varmış atak
halbuki bu işin sonu batak
muratcığım yorma kendini
gel biraz cehapeye çatak
halbuki bu işin sonu batak
muratcığım yorma kendini
gel biraz cehapeye çatak
zamanında facebook profilinden resmileşti dikkat yazısını paylaşmış olsaydı, şu an bu durumlarda olmayacaktı.
yazık oldu.
yazık oldu.
tanri kimseyi biri arjantinli biri portekizli iki tane futbolcu icin birbirine ana avrat sovecek, satirlarca hakaret edecek kadar issiz birakmasin.
saka misiniz oglum lan siz? izleyin, eglenin gecin iste.
niye bilmiyorum, ama anlamsiz bir bicimde nerede bir messi - ronaldo kavgasi gorsem kavgaya dahil kisiler ya orta dogu'da bir ulkeden ya da guney asya'dan cikiyor. cok enteresan, neyine bu kadar onem veriliyorsa.
saka misiniz oglum lan siz? izleyin, eglenin gecin iste.
niye bilmiyorum, ama anlamsiz bir bicimde nerede bir messi - ronaldo kavgasi gorsem kavgaya dahil kisiler ya orta dogu'da bir ulkeden ya da guney asya'dan cikiyor. cok enteresan, neyine bu kadar onem veriliyorsa.
evet çok aşağılamış.
kendisi ayıp etmiş.
çok ağır laflar etmiş.
'' tesettürsüz kadın perdesiz eve benzer'' veya ''etek giyen kızlar beni tahrik ediyor'' diyen öğretmenden daha aşağılıktır.
bence acilen idam gelmeli ve tesettürlü 10-12 yaşındaki kız çocuklarına "ben bu konuda şu an itibariyle yorum yapmayayım. bütün kız çocuklarımız aynı durumda gözüküyor. bu fotoğrafı nasıl yorumlamalıyız. sizlerin yorumlarını göreyim." dediği için taksimde asmalıyız.
ya bi yürüyün gidin işinize ya!
işinizi gücünüz yok mu sizin.
doların yükselişi, ekonomik kriz, saldır saçma yürüyen politikalar böyle mal mal haberlerle unutturulamaz.
neymiş ismail küçükkaya örtülü insanları aşağılamış.
aşağılık bir hareket görmek istiyorsanız ülkenin yönetilişine bakabilirsiniz.
boş verin türbanı.
din elden gitmiyor rahat olun!
kendisi ayıp etmiş.
çok ağır laflar etmiş.
'' tesettürsüz kadın perdesiz eve benzer'' veya ''etek giyen kızlar beni tahrik ediyor'' diyen öğretmenden daha aşağılıktır.
bence acilen idam gelmeli ve tesettürlü 10-12 yaşındaki kız çocuklarına "ben bu konuda şu an itibariyle yorum yapmayayım. bütün kız çocuklarımız aynı durumda gözüküyor. bu fotoğrafı nasıl yorumlamalıyız. sizlerin yorumlarını göreyim." dediği için taksimde asmalıyız.
ya bi yürüyün gidin işinize ya!
işinizi gücünüz yok mu sizin.
doların yükselişi, ekonomik kriz, saldır saçma yürüyen politikalar böyle mal mal haberlerle unutturulamaz.
neymiş ismail küçükkaya örtülü insanları aşağılamış.
aşağılık bir hareket görmek istiyorsanız ülkenin yönetilişine bakabilirsiniz.
boş verin türbanı.
din elden gitmiyor rahat olun!
kornerden şahane bir asist yapmış , barcelona’ya büyük zarar veren türk futbolcular arasında kendisine yer edinmiştir.
(bkz: rüştü reçber)
(bkz: arda turan)
edit:imla
(bkz: rüştü reçber)
(bkz: arda turan)
edit:imla
6 bolum olarak kurgulanmasi, 1 saat surmesi , verdigi mesajlarla, comarlara hitap etmemesiyle bu sezonun favori turk dizilerinden biridir. umarim guzel final yaparlar.
kendini ifade edebilme. bir şeyden nefret ediyorsa söyler, sinirliyse söyler, istediği bir şey varsa söyler. maalesef yerli üretimde* bu yok. bir şeyi anlamak için 50 takla atıyorum. hep bi puzzle hep bi şifre. koy gotune rahvan gitsin ablacim ya. illa ilişki vs için demiyorum, her şeyde bu tarz.
ya zayıfım diyor biri mesela, kilo alayım fln, kaç kilosun diye soruyorum, söylemem diyor. dalga mı geçiyorsunuz anlamadım ki.
edit: ya bana boy kilo niye yazıyorsunuz özelden ya hahaha
ya zayıfım diyor biri mesela, kilo alayım fln, kaç kilosun diye soruyorum, söylemem diyor. dalga mı geçiyorsunuz anlamadım ki.
edit: ya bana boy kilo niye yazıyorsunuz özelden ya hahaha
yarın oğlunun 1. doğum günü :)
unutulacak bir şey değil zaten burası da bir anımsatıcı değil.
buraya yazmamdaki en büyük amaç, sizlere yarın oğlumun doğacağını bildirmek.
ufak hediyeler vermek isteyenler mesaj atsın banka hesap numaramı ve/veya adresimi bildireyim :)
unutulacak bir şey değil zaten burası da bir anımsatıcı değil.
buraya yazmamdaki en büyük amaç, sizlere yarın oğlumun doğacağını bildirmek.
ufak hediyeler vermek isteyenler mesaj atsın banka hesap numaramı ve/veya adresimi bildireyim :)
ülkenin bütün kurumlarını cemaate teslim edip sonra türk halkından özür dileyen akp zihniyeti gelip utanmadan, arsızca hala konuşuyor.
suratınıza tükürsek yarabbi şükür dersiniz.
suratınıza tükürsek yarabbi şükür dersiniz.
(bkz: bıktık artık bu başlıklardan)
kırgınlık.
her sey gecse de o gecmiyor. insanin icine batiyor.
her sey gecse de o gecmiyor. insanin icine batiyor.
yeter artık yeter!
ben üniversitede 4. sınıf öğrencisiyim, 4 sene önce kyk bursuna layık görülenlerden(!) olmadığım için kredi almaya başladım. kredimi sadece eğitim ve azami yaşam koşullarını ( yemek+su ) sağlamak için kullanıyorum. sigara içmiyorum. alkol kullanmıyorum. eğer lüks olarak sayılabilecekse arkadaşlarımla haftada bir kaç kere kahve içmeye gidebilirsem gidiyorum. yani sadece akıl sağlığımı koruyarak hayatta kalmaya çalışıyorum. çalışıyorum çünkü artık olmuyor. iki gün önce 475 tl bursumu aldım. yaptığım iki kitap almak ( milletlerarası özel cemal şanlı ve borçlar özel fikret eren ) dışarıda bi hamburger yemek ve üstüne bi kahve içmek. yani hiçbirşey. cebimde kalan para 255 tl. şimdi ben bir öğrenci olarak, ne yapayım? 255 tl ya 255 tl! yemek mi yiyeyim. tamam. kaç gün? kaç gün tok gezebilirim bu parayla? okuyoruz ya öğrenciyiz ya eskaza kalemimi kaybetsem yeni bir kalem alabilmek için en az bir gün aç kalmam gerek.
açım aç. 2018 yılında. dünya liderinin ülkesinde. okumak için. açım.
ben üniversitede 4. sınıf öğrencisiyim, 4 sene önce kyk bursuna layık görülenlerden(!) olmadığım için kredi almaya başladım. kredimi sadece eğitim ve azami yaşam koşullarını ( yemek+su ) sağlamak için kullanıyorum. sigara içmiyorum. alkol kullanmıyorum. eğer lüks olarak sayılabilecekse arkadaşlarımla haftada bir kaç kere kahve içmeye gidebilirsem gidiyorum. yani sadece akıl sağlığımı koruyarak hayatta kalmaya çalışıyorum. çalışıyorum çünkü artık olmuyor. iki gün önce 475 tl bursumu aldım. yaptığım iki kitap almak ( milletlerarası özel cemal şanlı ve borçlar özel fikret eren ) dışarıda bi hamburger yemek ve üstüne bi kahve içmek. yani hiçbirşey. cebimde kalan para 255 tl. şimdi ben bir öğrenci olarak, ne yapayım? 255 tl ya 255 tl! yemek mi yiyeyim. tamam. kaç gün? kaç gün tok gezebilirim bu parayla? okuyoruz ya öğrenciyiz ya eskaza kalemimi kaybetsem yeni bir kalem alabilmek için en az bir gün aç kalmam gerek.
açım aç. 2018 yılında. dünya liderinin ülkesinde. okumak için. açım.
finalde sıvışmak tabiri ile sonun yaklaştığını vurgulamıştır.
(bkz: merhaba arkadaşlar fişinizi aldınız mı)
edit: ekşisözlük dilbilgisi timi’nin yoğun tacizi sonrası imla düzeltmesi
edit: ekşisözlük dilbilgisi timi’nin yoğun tacizi sonrası imla düzeltmesi
çiftlik bank mağdurlarının duaları ile uruguay olacaktır.
kurumsal bir firmada at yarrağı olarak çalışıyorum.
enflasyon ve dolar sağolsun maaşım son 1 yılda en az %30 azaldı.
enflasyon ve dolar sağolsun maaşım son 1 yılda en az %30 azaldı.
şehirlerarası yolculuklarda otobüslerde uyuyamamaktır.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45.
oh kalktı oç.
kalktıktan sonra düşmez dediler.
dağa falan çarpmasak bari.
titretme oç.
allahım büyük günahların çoğunu işledim. sana da yeterince ilgi göstermedik.
sanane sağdaki erciyes dağından? önüne bak, düzgün sür piç.
pitot tüpü tıkanmış mıdır?
motorun gücünü kapattı heralde. ses kesildi.
eheh hostesler gülüyor. bişey yok.
türbülanslar uçağı düşürmezmiş. ama yine de yakalanmasak iyi olur.
bu ne lan. köy yolunda gidiyo gibi. şu koltuğa tutunayım. *
bu dergiler de eğlenceli değil amk. en son saate baktığımdan beri 2.5 dakika geçmiş.
aşağı bakıyormuş gibi yapayım. korkmuyorum.
ansnkim.
korkmadım.
hostesler de güzel değil.
bi açıklama yapsana oç. ne zaman ineceğiz.
uçakta ünlü de yok. düşsek kimsenin sikinde olmayız eheh.
manyak mısın lan. şu an dünyada kaç uçak havada biliyo musun.
bu düşmesin de.
aha inişe geçiyor. zaten bi kalkarken bi inerken tehlikeli.
pisti tutturur heralde. keşke thy olsaydı. onun pist görüş mesafesi daha uzundu.
koy amk tekerleklerini artık.
aha koydu. frene de bas.
oh yavaşladı.
bi daha bineni ziksinler.
oh kalktı oç.
kalktıktan sonra düşmez dediler.
dağa falan çarpmasak bari.
titretme oç.
allahım büyük günahların çoğunu işledim. sana da yeterince ilgi göstermedik.
sanane sağdaki erciyes dağından? önüne bak, düzgün sür piç.
pitot tüpü tıkanmış mıdır?
motorun gücünü kapattı heralde. ses kesildi.
eheh hostesler gülüyor. bişey yok.
türbülanslar uçağı düşürmezmiş. ama yine de yakalanmasak iyi olur.
bu ne lan. köy yolunda gidiyo gibi. şu koltuğa tutunayım. *
bu dergiler de eğlenceli değil amk. en son saate baktığımdan beri 2.5 dakika geçmiş.
aşağı bakıyormuş gibi yapayım. korkmuyorum.
ansnkim.
korkmadım.
hostesler de güzel değil.
bi açıklama yapsana oç. ne zaman ineceğiz.
uçakta ünlü de yok. düşsek kimsenin sikinde olmayız eheh.
manyak mısın lan. şu an dünyada kaç uçak havada biliyo musun.
bu düşmesin de.
aha inişe geçiyor. zaten bi kalkarken bi inerken tehlikeli.
pisti tutturur heralde. keşke thy olsaydı. onun pist görüş mesafesi daha uzundu.
koy amk tekerleklerini artık.
aha koydu. frene de bas.
oh yavaşladı.
bi daha bineni ziksinler.
3. dünya savaşı ispanya-italya arasında başlayacak, anlaşıldı.
mercedes cla serisine binen türbanlı bacılarımızı etkilemeyecek zamdır.
"bu sene yüzde 35 seviyesinde turizm gelirlerimiz artacak. hizmet ihracatı gelirleri 52 milyar dolar olacak..."
(bkz: abi bir yerden para bekliyorum adamları)
edit: bu arada turizm gelirlerinin 35% artması demek, 3-4 yıldır itinayla amına koyduğumuz turizmin 2014 yılı seviyesini anca yakalaması demek, olursa o da.
(bkz: abi bir yerden para bekliyorum adamları)
edit: bu arada turizm gelirlerinin 35% artması demek, 3-4 yıldır itinayla amına koyduğumuz turizmin 2014 yılı seviyesini anca yakalaması demek, olursa o da.
gece 11 ve eve yeni girdim.
neden? çünkü iş başıma kalıyor, çünkü sikinin başıyla iş yapan adamlar var.
ben gencecik adamım ya, şu işe adım atmadan önce insanlar yaşımı gösterdiğimi söylerdi, şimdi 28-29'dan ağzını açıyor herkes.
bundan 8-9 ay öncesine kadar üzerimde bir toyluk vardı, bir heyecan, güzel ve ilginçti.
şimdi yaşlanmış hissediyorum kendimi, yorgunum.
arayıp "bak bu herkes için kötüye gidiyor, ben yanarsam hepinizi yakarım" diye tehdit eden göteleği 5 dakika sonra arayıp "ben şerefsizim, sen haklısın" diyecek hale getirmekten memnun değilim.
ben sakin, şeker gibi insandım ya, tanıyamıyorum kendimi, hiç tanıyamıyorum.
ben gencecik adamım ya, tehdit edilmek ne? geri dönüp insanları aciz hale getirmek ne?
yoruldum, çok yorgun hissediyorum kendimi.
sürekli sinirliyim, sürekli öfke doluyum.
o kadar öfke doluyum ki, kimseye zarar vermemek için herkesten uzağa gidip dişlerimi sıkıyorum bütün gün, ağrıdan uyuyamıyorum.
iyi değilim.
gerçekten kendime ya da birine zarar vermeden önce bu durumun bir çaresini bulmam gerekiyor.
iki yıl önce öfke patlamalarımı bastırmanın yolunu bulmuştum, şimdi o da işe yaramıyor, tekrar öfke patlamaları yaşamaya başladım.
birinin gırtlağına çökmesem bari.
o anda ne yaptığımı bilmiyorum, dikkatli olmam gerekiyor.
içimde bir şiddet eğilimi var, uzun süredir bunları bastırmıştım, insanlara sinirlenmezdim, sakindim.
şimdi en ufak bir şeyde yumruklarımı sıkarak içimden "allah aşkına üstüme yürü, bir tane vur mur bir şey yap ki kafanı koparıyım, lütfen bir şey yap" diyorum.
ben iyi değilim, böyle biri olmamak için çabaladım uzun süre, yıllarca her şeyi bastırabilmek için çalıştım ve bir süreliğine işe yaradı.
artık işe yaramıyor.
kötü tarafı, böyleyken kendimi normal hissediyorum.
neden? çünkü iş başıma kalıyor, çünkü sikinin başıyla iş yapan adamlar var.
ben gencecik adamım ya, şu işe adım atmadan önce insanlar yaşımı gösterdiğimi söylerdi, şimdi 28-29'dan ağzını açıyor herkes.
bundan 8-9 ay öncesine kadar üzerimde bir toyluk vardı, bir heyecan, güzel ve ilginçti.
şimdi yaşlanmış hissediyorum kendimi, yorgunum.
arayıp "bak bu herkes için kötüye gidiyor, ben yanarsam hepinizi yakarım" diye tehdit eden göteleği 5 dakika sonra arayıp "ben şerefsizim, sen haklısın" diyecek hale getirmekten memnun değilim.
ben sakin, şeker gibi insandım ya, tanıyamıyorum kendimi, hiç tanıyamıyorum.
ben gencecik adamım ya, tehdit edilmek ne? geri dönüp insanları aciz hale getirmek ne?
yoruldum, çok yorgun hissediyorum kendimi.
sürekli sinirliyim, sürekli öfke doluyum.
o kadar öfke doluyum ki, kimseye zarar vermemek için herkesten uzağa gidip dişlerimi sıkıyorum bütün gün, ağrıdan uyuyamıyorum.
iyi değilim.
gerçekten kendime ya da birine zarar vermeden önce bu durumun bir çaresini bulmam gerekiyor.
iki yıl önce öfke patlamalarımı bastırmanın yolunu bulmuştum, şimdi o da işe yaramıyor, tekrar öfke patlamaları yaşamaya başladım.
birinin gırtlağına çökmesem bari.
o anda ne yaptığımı bilmiyorum, dikkatli olmam gerekiyor.
içimde bir şiddet eğilimi var, uzun süredir bunları bastırmıştım, insanlara sinirlenmezdim, sakindim.
şimdi en ufak bir şeyde yumruklarımı sıkarak içimden "allah aşkına üstüme yürü, bir tane vur mur bir şey yap ki kafanı koparıyım, lütfen bir şey yap" diyorum.
ben iyi değilim, böyle biri olmamak için çabaladım uzun süre, yıllarca her şeyi bastırabilmek için çalıştım ve bir süreliğine işe yaradı.
artık işe yaramıyor.
kötü tarafı, böyleyken kendimi normal hissediyorum.
basurun şifası için göte okunanı da varmış diyorlar.
bu geri vites değil "silahlanmayı durdur, ekonomini çökertmeyeyim." mesajıdır.
ruble dün %5'e varan değer kaybı yaşadı. bunun geri vitesle alakası yok. açıkça "vuracağız, karışmayacaksın. yoksa bedelini ödersin." demek gibi bir şey bu.
ruble dün %5'e varan değer kaybı yaşadı. bunun geri vitesle alakası yok. açıkça "vuracağız, karışmayacaksın. yoksa bedelini ödersin." demek gibi bir şey bu.
--- spoiler ---
mehmet'i gördünüz di mi ? onu izlerken milyonlarca erkeği izlemiş gibi oldunuz di mi ? ben de öyle oldum. yuvayı yıkan kendisi, karısından genç, kızından biraz büyük biriyle kuduran kendisi, boşanma arefesinde evi almaya çalışan kendisi, karısının kredi kartlarını bile kapatan kadını beş kuruşsuz bırakan ve hatta çocukların velayetini isteyen kendisi. şimdi karısı yeni bi hayat kuruyor diye deliriyo. kıskançlık krizine giriyo. neden ? çünkü sevgilisinden ayrıldı ve yuvasına yeniden dönmek istiyo. çünkü çok pişman. eğer reddedilirse de böyle çirkefleşiyo işte. mehmet senin gibi erkeklerin kökü kurusun.
--- spoiler ---
ay sinir bastı.
mehmet'i gördünüz di mi ? onu izlerken milyonlarca erkeği izlemiş gibi oldunuz di mi ? ben de öyle oldum. yuvayı yıkan kendisi, karısından genç, kızından biraz büyük biriyle kuduran kendisi, boşanma arefesinde evi almaya çalışan kendisi, karısının kredi kartlarını bile kapatan kadını beş kuruşsuz bırakan ve hatta çocukların velayetini isteyen kendisi. şimdi karısı yeni bi hayat kuruyor diye deliriyo. kıskançlık krizine giriyo. neden ? çünkü sevgilisinden ayrıldı ve yuvasına yeniden dönmek istiyo. çünkü çok pişman. eğer reddedilirse de böyle çirkefleşiyo işte. mehmet senin gibi erkeklerin kökü kurusun.
--- spoiler ---
ay sinir bastı.
yine önüne gelen, hayatı boyunca bir çocuğun sorumluluğunu almamış kim varsa konuşmuş. iki çocuğum da yeni yürümeye başladıklarında aynı banttan kullandım. çocuklar elimi tutmak mecburiyetinde kalmadan istedikleri gibi koşturdular, ben de peşlerinden koşturdum. yola fırlamak, kalabalık içinde kaybetmek gibi riskleri yaşamadık.
biri 14 yaşında şimdi, diğeri 16. ikisinin de psikolojisi gayet düzgün. ikisi de mutlu, neşeli, sağlıklı ve başarılı çocuklar. kışın sokağa çıkarma üşür, toprakla oynamasına izin verme mikrop kapar, ay oraya tırmanmasına müsaade etme düşer kafasını yarar, bant kullanma psikolojisi bozulur diye hariçten gazel okuyanları dinlemediğim için bugün oldukları insanlar haline dönüştüler.
kendi çocuğunuz olduğunda kolundan çekiştire çekiştire yürürsünüz tatlım, insanlara kendi çocuklarını nasıl yetiştireceklerini söylemek haddinize değil. büyükbabam hep "eline osurup burnuna tutmadan büyük laflar etme," derdi.
biri 14 yaşında şimdi, diğeri 16. ikisinin de psikolojisi gayet düzgün. ikisi de mutlu, neşeli, sağlıklı ve başarılı çocuklar. kışın sokağa çıkarma üşür, toprakla oynamasına izin verme mikrop kapar, ay oraya tırmanmasına müsaade etme düşer kafasını yarar, bant kullanma psikolojisi bozulur diye hariçten gazel okuyanları dinlemediğim için bugün oldukları insanlar haline dönüştüler.
kendi çocuğunuz olduğunda kolundan çekiştire çekiştire yürürsünüz tatlım, insanlara kendi çocuklarını nasıl yetiştireceklerini söylemek haddinize değil. büyükbabam hep "eline osurup burnuna tutmadan büyük laflar etme," derdi.
2.0 motor baslangic paketidir.
bunlar gavsın salladığı hortumu tutup cennete gideceğini sanan şirk içindeki insanlar değil mi yav ? sorusunu akılda canlandırmış video.
islamcıların dört gözle beklediği saldırıdır. siyasal islamcılar tarihin her döneminde emperyalizmin köpeği olmuşlardır, bugün de değişen bir şey yok.
kime açılacaklarına göre değiştiği için bazılarına kapatılan dekoltelerdir.
bir tane 500 metrelik gemi yapacaksın, üzerini de dümdüz yapacaksın ki uçak insin.
bunun nesi bu kadar zor ve pahalı anlamıyorum. inecek uçaklara da whatsapp'tan konum atarsın kaybolma ihtimali olmaz.
bunun nesi bu kadar zor ve pahalı anlamıyorum. inecek uçaklara da whatsapp'tan konum atarsın kaybolma ihtimali olmaz.
e oruç?
ibadetleri de bana dert oldu amk.
ibadetleri de bana dert oldu amk.
şu başlığa her girdiğimde tarlabaşı’nda yürüyor gibi hissediyorum. bir yandan link atanlar diğer yandan sanal sex yazanlar. arabanın camlarını sonuna kadar kapatıyorum.
abd’de dahi gelir seviyesi ve yaşam kalitesi düşük siyahi ve hispanik kesime hitap ediyor rap müzik, hala.
1990’larda abd’de altın çağını yaşarken bile kadın-para-silah üçgeninden bir türlü çıkamamış bir yaşam tarzı hiphop, 2pac gibi duayenleri güzel bir kaç aforizma ortaya koysa da asla tam olarak bir “müzik türü” olamadı bence.
düşününki bu işi yapanlar bile asla zeki insanlar değillerdir west-east muhabbetinden bile birbirlerini öldürtüp durmuşlardır. potansiyel olarak 20’li yaşlarında compton, harlem gibi karanlık semtlerde silahla vurularak öldürülürler bunlar.
bu işten para kazanan rapperlar dahi böyleyse dinleyici kitlesinin yaşam tarzını siz düşünün.
sözler de zaten belli bir eksen de döner durur mesela tüm kadınlar kaltaktır yan semtte oturan zenciler orospu çocuğudur uyuşturucu kullanmayanlar beyaz popoludur onun impalası benim impalamdan fazla zıpladığı için onu acilen öldürmeliyim hey zenci anan yeteri kadar zevk vermedi bu sebeple kardeşini de becermeliyim vs. ingilizce olduğu için bize cazip geliyor ama içerik olarak %85 rezalet.
1990’larda abd’de altın çağını yaşarken bile kadın-para-silah üçgeninden bir türlü çıkamamış bir yaşam tarzı hiphop, 2pac gibi duayenleri güzel bir kaç aforizma ortaya koysa da asla tam olarak bir “müzik türü” olamadı bence.
düşününki bu işi yapanlar bile asla zeki insanlar değillerdir west-east muhabbetinden bile birbirlerini öldürtüp durmuşlardır. potansiyel olarak 20’li yaşlarında compton, harlem gibi karanlık semtlerde silahla vurularak öldürülürler bunlar.
bu işten para kazanan rapperlar dahi böyleyse dinleyici kitlesinin yaşam tarzını siz düşünün.
sözler de zaten belli bir eksen de döner durur mesela tüm kadınlar kaltaktır yan semtte oturan zenciler orospu çocuğudur uyuşturucu kullanmayanlar beyaz popoludur onun impalası benim impalamdan fazla zıpladığı için onu acilen öldürmeliyim hey zenci anan yeteri kadar zevk vermedi bu sebeple kardeşini de becermeliyim vs. ingilizce olduğu için bize cazip geliyor ama içerik olarak %85 rezalet.
türkiye'nin yakın zamanda sessiz kalıp idare edebildiği sürece taraf seçmemesi en doğru strateji olur aksi takdirde olan gene bize olur amk.
hep konuşup eyleme geçmeyenler,
fakirlik edebiyatı yapıp her yediğini içtiğini sosyal medyada paylaşanlar,
duygu sömürüsü yapıp ilgi bekleyen, ruhu dilenci olanlar,
engellilerle ilgili aşırı duyarlı konuşup, girdiği ortamda engelli görünce dünya dışı varlık görmüş gibi davrananlar,
içine doğduğu dili ne sözlü ne yazılı olarak doğru kullanamayanlar,
hakkını aramayıp ağlayan ama başkası kendisi için arasın, kendinin değil o başkasının başı derde girse daha iyi olur diyenler,
çocuğunun mahremiyetini korumayı bilmeyenler,
kendi eksikliğini kapatmak için eğitimli, kültürlü, konunun uzmanı insanla dalga geçerek sindirmeye çalışan ezikler,
vasıfsız olduğunu bildiği halde hep fazlasını talep edenler,
her türlü duygu mastürbatörleri,
belli bir yaşa geldiği halde bir tane bile gerçek arkadaşı olmayan ve bundan kendini sorumlu tutmayı akıl edemeyenler,
mücadeleden kaçanlar,
ve elbette, her yerde kurallar olsun ve başkaları da bu kurallara uysun ama bana hep istisnalar uygulansın diyenler.
fakirlik edebiyatı yapıp her yediğini içtiğini sosyal medyada paylaşanlar,
duygu sömürüsü yapıp ilgi bekleyen, ruhu dilenci olanlar,
engellilerle ilgili aşırı duyarlı konuşup, girdiği ortamda engelli görünce dünya dışı varlık görmüş gibi davrananlar,
içine doğduğu dili ne sözlü ne yazılı olarak doğru kullanamayanlar,
hakkını aramayıp ağlayan ama başkası kendisi için arasın, kendinin değil o başkasının başı derde girse daha iyi olur diyenler,
çocuğunun mahremiyetini korumayı bilmeyenler,
kendi eksikliğini kapatmak için eğitimli, kültürlü, konunun uzmanı insanla dalga geçerek sindirmeye çalışan ezikler,
vasıfsız olduğunu bildiği halde hep fazlasını talep edenler,
her türlü duygu mastürbatörleri,
belli bir yaşa geldiği halde bir tane bile gerçek arkadaşı olmayan ve bundan kendini sorumlu tutmayı akıl edemeyenler,
mücadeleden kaçanlar,
ve elbette, her yerde kurallar olsun ve başkaları da bu kurallara uysun ama bana hep istisnalar uygulansın diyenler.
-trump wall kapa aq
-putin camp yapma oç
-ümmetim eko b rush
-putin camp yapma oç
-ümmetim eko b rush
bu akşam sorulara verdiği yanıtlarla ne kadar itici olduğunu gösterdi bu ne oldum delisi şarkıcı.
köy okuluna yardım çağrısına "sizin adını bile bilmediğiniz okullara yardım ediyorum ben" yanıtını nasıl verir normal bir insan?
umarım zamanla silinir piyasadan. benzer şarkıcı sınıfındaki nice yüzlercesi gibi kaybolur gider.
köy okuluna yardım çağrısına "sizin adını bile bilmediğiniz okullara yardım ediyorum ben" yanıtını nasıl verir normal bir insan?
umarım zamanla silinir piyasadan. benzer şarkıcı sınıfındaki nice yüzlercesi gibi kaybolur gider.
o kadar tükettiler ki devleti artık üçün beşin hesabını yapıyorlar. 10 20 liraya bile muhtaç düşürdüler dünya savaşı verip osmanlının borçlarına rağmen ayağa kalkmış türkiye cumhuriyetini. allah belanızı versin sizin.
ben bu gümrük vergisini de anlamıyorum zaten. kardeşim ben tekil bir tüketiciyim. ticaret yapmıyorum. ürünün parasını ben veriyorum yurtdışı yurtiçi kargosunu ben veriyorum. devlet bana ne yardım etmiş ki vergi dileniyor bu ticarette? global dünyada yaşıyoruz artık aşın bunları.
haa ama siz, yandaşlar 2 dolarlık ürünü 20 liradan okutabilsin diye kıvranıyorsunuz di mi orayı atladım ben.
kültürümüzden ekonomimize kadar herşey batırdınız. toprağınız olmasın inş.
ben bu gümrük vergisini de anlamıyorum zaten. kardeşim ben tekil bir tüketiciyim. ticaret yapmıyorum. ürünün parasını ben veriyorum yurtdışı yurtiçi kargosunu ben veriyorum. devlet bana ne yardım etmiş ki vergi dileniyor bu ticarette? global dünyada yaşıyoruz artık aşın bunları.
haa ama siz, yandaşlar 2 dolarlık ürünü 20 liradan okutabilsin diye kıvranıyorsunuz di mi orayı atladım ben.
kültürümüzden ekonomimize kadar herşey batırdınız. toprağınız olmasın inş.
zeki adamın hali başka oluyor dedirtendir, sazan gibi atlamamıştır.
okurken sayfalar yabışıyor.
venezuela örneğine bakanlar sonucun ne olacağını görebilir
enflasyon 6 ayda %100 leri, 2 senede %1000 leri görür
açıklanan kurlarda dolar 3 tl, euro 3.5 iken. karaborsada dolar 25 euro 30 olur.
enflasyon 6 ayda %100 leri, 2 senede %1000 leri görür
açıklanan kurlarda dolar 3 tl, euro 3.5 iken. karaborsada dolar 25 euro 30 olur.