bıktık amk elin arabı yüzünden dünyadaki her ülkeyle papaz olmaktan.
katar'da bi durumlar olur, önce biz atar yaparız.. asker göndeririz.
suriye'de olaylar olur, 3.5 milyon suriyeliyi alırız.
kudüs'te bi şeyler olur, en önce biz kavga ederiz..
kimse de sormuyor, kardeş senin halkın eti 50 liradan alıyor, benzini 5 liradan alıyor, bi araba için vatandaşından 100 bin lira istiyorsun, bi arabaya yüzde 150 vergi ne demek, dünyada en pahalı cep telefonu senin ülkende satılıyor..
senin önce kendi vatandaşlarının dertleriyle uğraşman gerekmiyor mu, diye..
27.07.2017 · 3. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
26.07.2017 00:37 ~ 03:12