ya arkadaş, rasathanenin son 100 deprem ölçümünden 60 ı manisa..ilk sayfadaki linke bakın.
ama konuşulan (elazığ'ı saymıyorum) istanbul tetiklenir mi..
lan biri çıkıp açıklasın, 1 aydır bu manisa'da ne oluyor..anlamı ne..oradaki fay büyük deprem üretebilecek bir fay mı..
bu nedir arkadaş..
bir kişi de aga bu nedir demiyor lan.
03.02.2020 · 15. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
02.02.2020 03:57 ~ 03:58