belki büyükşehirler kaybedilecek ama bay kemalden kurtulma ihtimaline değer.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
halk derken dersim halkını kastediyor sanırım. zira sosyal medya kullanmayı bilmiyor olamaz. yoğun tepkiyi görüyordur. olan bizim kara dantelli gençliğimize oldu. mabel matiz'den alıntı yaptım. belki debeye girerim.
"herkes, türkiye cumhuriyeti vatandaşı olsun olmasın tüm bireylerin var olma, yaşama ve kendini ifade etme hakkına ve oy tercihlerine saygı göstermek mecburiyetindedir."
vatandaş olmayanın bu ülkede oy tercihi nasıl olabiliyor? vatandaş olmayan birinin (yani suriyelinin, afganlı ve paki çetelerin, rusların, ukraynalıların...) benim ülkemde yaşama ve var olma hakkı nereden geliyor da saygı duymalıyım? böyle satır aralarına gizlediğiniz mesajları anlamayacağımızı mı zannediyorsunuz? beğenen neyi beğeniyor?
vatandaş olmayanın bu ülkede oy tercihi nasıl olabiliyor? vatandaş olmayan birinin (yani suriyelinin, afganlı ve paki çetelerin, rusların, ukraynalıların...) benim ülkemde yaşama ve var olma hakkı nereden geliyor da saygı duymalıyım? böyle satır aralarına gizlediğiniz mesajları anlamayacağımızı mı zannediyorsunuz? beğenen neyi beğeniyor?
--- spoiler ---
yobaz kudurtma potansiyeli olduğu için destekliyorum. bakıp bakıp tırnaklarını yerler artık.
--- spoiler ---
olm siz nasıl tiplersiniz ya? bir de yobaz demiş. hükümete yobaz dediniz yıllarca dini devlet işine alet ediyor diye. e bu ne amk?
sünni olunca tü kaka, ama alevi olunca destekliyorum. sizin gibilere bu hükümet müstehak.
yobaz kudurtma potansiyeli olduğu için destekliyorum. bakıp bakıp tırnaklarını yerler artık.
--- spoiler ---
olm siz nasıl tiplersiniz ya? bir de yobaz demiş. hükümete yobaz dediniz yıllarca dini devlet işine alet ediyor diye. e bu ne amk?
sünni olunca tü kaka, ama alevi olunca destekliyorum. sizin gibilere bu hükümet müstehak.
protesto edilmesi gereken servis, zam yapmadan önce satışı durdurmak nedir? rekabet kurulu bence bu fırsatı kaçırmaz, kaçırmamalı.
edit: web ve mobilde zaten hata kodu görünmüyor ancak konsol üzerinden uzatmaya çalıştığınızda çıkan hata kodu aslında bir "ödeme yöntemi hatası" fakat ödeme yönteminde sorun yok cüzdana para yüklenebiliyor. yani sadece ps+ üyelik alımlarını sınırlamış durumdalar tam skandal başka ülkede olsa barındırmazlar, bakalım burada ne olacak.
edit: web ve mobilde zaten hata kodu görünmüyor ancak konsol üzerinden uzatmaya çalıştığınızda çıkan hata kodu aslında bir "ödeme yöntemi hatası" fakat ödeme yönteminde sorun yok cüzdana para yüklenebiliyor. yani sadece ps+ üyelik alımlarını sınırlamış durumdalar tam skandal başka ülkede olsa barındırmazlar, bakalım burada ne olacak.
bu isin sonu, erdogan'in cumhurbaskanini istifaya davet etmesiyle sonuclanacak sanirim.
(bkz: askeri ücret)
şunu duyduktan sonra muhabbet etme isteğimin bir anda kesilmesi.
şunu duyduktan sonra muhabbet etme isteğimin bir anda kesilmesi.
sağlık , tek benim için değil bence hepinizin ilk ihtiyacı , ameliyat oldum öncesi zaten berbattı, ameliyat sonrası ağrılarla uyku nefis heves zevk almadığım bir zaman süreci yaşıyorum ,daha 3 hafta oldu sağlıklı hallerimi öyle özlüyorum ki paraymış makammış dünyayı verseler elimle iterim,
sağlık yoksa sahip olduğun herşeyin önüne sıfır koy herşey değersiz 1 aydır kaybettigim para(iş yok ) zaman ve hastane faturaları (abd de ne kadar pahalı bilirsin)bile üzmüyor sinir bozmuyor umrumda bile değil düşün ,
allah hepinize sağlıklı zamanlar nasip etsin dostlar sallayın gerisini
sağlık yoksa sahip olduğun herşeyin önüne sıfır koy herşey değersiz 1 aydır kaybettigim para(iş yok ) zaman ve hastane faturaları (abd de ne kadar pahalı bilirsin)bile üzmüyor sinir bozmuyor umrumda bile değil düşün ,
allah hepinize sağlıklı zamanlar nasip etsin dostlar sallayın gerisini
önemli edit: edit: odatv bu haberi aslında temmuz ayında yapmış. olay 2016 yılında yaşanmış dostlar.
2016 !!! 7 sene önce !... başka hangi olayları bilmiyoruz biz? başka kaç çocuğumuz tecavüz edip öldürüldü? adaletin yerini bulması için sosyal medyada gündem olması mı gerekiyor? bu çocukların ailelerinin sesi nasıl olacağız?
google'da arıyorum bir tane yandaş medyada bu haberle ilgili tek bir satır yok. hakkını vermek lazım ki içlerinde temmuz ayında yeni akit yapmış sadece bunun haberini. niye? 11 yaşındaki bir çocuğun yaşadıklarını neden yazamıyorsunuz? siz kendinize basın mı diyorsunuz? bu çocukların haber olabilmesi için muhalif partilerden birilerinin mi bu suçları işlemesi gerekiyor? haksızlık karşısında susan dilsiz şeytanlarsınız hepiniz!
hakkari'de 3 tecavüzcünün serbest bırakılması başlığını açtım lakin sol frame'e düşmüyor.
başlığı nasıl açacağımı bilemedim.
11 yaşındaki kız çocuğuna tecavüz eden 3 tecavüzcünün serbest bırakılması olacaktı sığmadı.
https://twitter.com/…ete/status/1699205556311937351
gazetenin haberine göre tecavüz ettikleri delillerle sabit.
8 ay yatıp çıkıyorlar.
240 gün yatıp çıkıyorlar.
5760 saat yatıp çıkıyorlar.
en bomba iddia ne bilin?
zanlıların avukatı gazetenin iddiasına göre akp il başkanı.
sonrasında yavrucak intihar ederek can veriyor.
aynen teyze ülkeyi lezbiyenleştiremeyecekler aynen..
2016 !!! 7 sene önce !... başka hangi olayları bilmiyoruz biz? başka kaç çocuğumuz tecavüz edip öldürüldü? adaletin yerini bulması için sosyal medyada gündem olması mı gerekiyor? bu çocukların ailelerinin sesi nasıl olacağız?
google'da arıyorum bir tane yandaş medyada bu haberle ilgili tek bir satır yok. hakkını vermek lazım ki içlerinde temmuz ayında yeni akit yapmış sadece bunun haberini. niye? 11 yaşındaki bir çocuğun yaşadıklarını neden yazamıyorsunuz? siz kendinize basın mı diyorsunuz? bu çocukların haber olabilmesi için muhalif partilerden birilerinin mi bu suçları işlemesi gerekiyor? haksızlık karşısında susan dilsiz şeytanlarsınız hepiniz!
hakkari'de 3 tecavüzcünün serbest bırakılması başlığını açtım lakin sol frame'e düşmüyor.
başlığı nasıl açacağımı bilemedim.
11 yaşındaki kız çocuğuna tecavüz eden 3 tecavüzcünün serbest bırakılması olacaktı sığmadı.
https://twitter.com/…ete/status/1699205556311937351
gazetenin haberine göre tecavüz ettikleri delillerle sabit.
8 ay yatıp çıkıyorlar.
240 gün yatıp çıkıyorlar.
5760 saat yatıp çıkıyorlar.
en bomba iddia ne bilin?
zanlıların avukatı gazetenin iddiasına göre akp il başkanı.
sonrasında yavrucak intihar ederek can veriyor.
aynen teyze ülkeyi lezbiyenleştiremeyecekler aynen..
teyzesi meme kanseri geçirmiş anneni ikna et kontrole götür,götür ki kabus gibi 6 seneyi yaşama ölmesin annen.
sağlık bakanlığının yaptığı çam sakura hastanesini su bastı, bakan koca'nın adı ibb adayları arasında geçiyordu.
ulaştırma bakanlığının yaptığı kayaşehir metrosu sular altında, karaismailoğlu'nun adı ibb adayları arasında geçiyordu.
çevre şehircilik bakanlığının yaptırdığı millet bahçesi sular altında. kurum'un adı ibb adayları arasında geçiyordu.
fıkra bu kadar.
dipnot: gecenin en şanslısı adı ibb adayları arasında geçen göksu
ulaştırma bakanlığının yaptığı kayaşehir metrosu sular altında, karaismailoğlu'nun adı ibb adayları arasında geçiyordu.
çevre şehircilik bakanlığının yaptırdığı millet bahçesi sular altında. kurum'un adı ibb adayları arasında geçiyordu.
fıkra bu kadar.
dipnot: gecenin en şanslısı adı ibb adayları arasında geçen göksu
buna kafayı takanların beyinsiz olduğunu düşünüyorum.
ben de bırakmak istiyorum ama bu saatten sonra erkek halimle nasıl ev hanımı olacağım bilmiyorum.
üniversite bitince gülmeyi unuttuk. 25 yaşımdan sonra daha az gülüyorum gibi geliyor.
dobloya vuran orospu çocuğu bişey olmamış gibi yoluna devam ediyor. eminim o an olayın farkında kaçmaya çalışıyor yavşak.
2023 hedeflerinden sadece 2023 yılına girmemiz tutmuştu. bunun da sonu aynı
bu gibi başlıklarda kadın suserlara öncelik tanır, kendini sebepsiz yere övmez :)
gençler size bir sır vereyim, kadın erkek fark etmeksizin dışarıda gördüğünüz en düşük profil insan dahi istese bir hafta içerisinde rahatlıkla evlenebilir. her malın bir alıcısı vardır.
evlenmeyen insanlar kendi çevremde ve bizzat kendimde gördüğüm kadarıyla mükemmeliyetçilikten dolayı bu kararı alamıyorlar. zaten belli bir yaştan sonra gözünün üzerinde kaşı var hesabı direkt eliyorsun seri şekilde.
aslında bizim evde kalmamızın sebebi sikimizin keyfine insan olduğumuzdan değil, hakikaten değil o işlere doyalı çok oldu. aksine evlilik kurumundan beklentilerimizin yüksek olmasından kaynaklı. özel bir şeyler hayal etmeseydim şimdiye çocukları okula yazdırıyordum herhalde. ama i still believe in miracles diyerek birileriyle denemeye devam ediyor insan. biz buradan devam.
evlenmeyen insanlar kendi çevremde ve bizzat kendimde gördüğüm kadarıyla mükemmeliyetçilikten dolayı bu kararı alamıyorlar. zaten belli bir yaştan sonra gözünün üzerinde kaşı var hesabı direkt eliyorsun seri şekilde.
aslında bizim evde kalmamızın sebebi sikimizin keyfine insan olduğumuzdan değil, hakikaten değil o işlere doyalı çok oldu. aksine evlilik kurumundan beklentilerimizin yüksek olmasından kaynaklı. özel bir şeyler hayal etmeseydim şimdiye çocukları okula yazdırıyordum herhalde. ama i still believe in miracles diyerek birileriyle denemeye devam ediyor insan. biz buradan devam.
yarrak hasan
ülkedeki gerizekalılık kanser kitlesi gibi yayılıyor. sosyal medyanın gündemi ülkenin kalitesizlik seviyesi ile doğru orantılı bir şekilde ilerliyor daima.
halka arz çılgınlığına değinmek gerekirse daha anlaşılır olması için şöyle ifade edelim.
mevcut yeni halka arzlardan izenr piyasa değeri 41 milyar tl
şimdi de aşağıdaki şirketlerin toplam piyasa değerine bakalım
tat gıda pd : 5 milyar tl
yataş pd : 6 milyar tl
teknosa pd : 5 milyar tl
dardanel pd : 3 milyar tl
pınar süt pd : 4 milyar tl
good yearpd: 6 milyar tl
carrefour pd : 12 milyar tl
üstteki şirketlerin toplam pd 41 milyar olup izenr şirketine eşittir.
şimdi kendimize soralım cebimizde 41 milyar tl var ve gidip izenr şirketini mi alıyoruz yoksa üstte yazılan hepsi türkiyenin önde gelen markalarından oluşan şirketler topluluğunu mu alıyoruz ?
bu entry halka arzlar vasıtasıyla borsaya yeni katılan arkadaşlara fikir verme amaçlı yazılmıştır. karar sizin.
mevcut yeni halka arzlardan izenr piyasa değeri 41 milyar tl
şimdi de aşağıdaki şirketlerin toplam piyasa değerine bakalım
tat gıda pd : 5 milyar tl
yataş pd : 6 milyar tl
teknosa pd : 5 milyar tl
dardanel pd : 3 milyar tl
pınar süt pd : 4 milyar tl
good yearpd: 6 milyar tl
carrefour pd : 12 milyar tl
üstteki şirketlerin toplam pd 41 milyar olup izenr şirketine eşittir.
şimdi kendimize soralım cebimizde 41 milyar tl var ve gidip izenr şirketini mi alıyoruz yoksa üstte yazılan hepsi türkiyenin önde gelen markalarından oluşan şirketler topluluğunu mu alıyoruz ?
bu entry halka arzlar vasıtasıyla borsaya yeni katılan arkadaşlara fikir verme amaçlı yazılmıştır. karar sizin.
barbaros’un hasanpaşa köftesi sosu çok koyu olmuş boğaz yakıyor dile kaybetti. olabilir, doğrudur ama
aynı tabağı öbürü koysaydı “ben bunu cezayir’de yedim, sosu aynen böyle geniz yakacak onu o boğazda hissedeceksin. bu yemeğin olayı budur, barbaros senin sos su gibi olmuş” demeyeceklerini garanti edebiliyor muyuz, sadece soruyorum.
aynı tabağı öbürü koysaydı “ben bunu cezayir’de yedim, sosu aynen böyle geniz yakacak onu o boğazda hissedeceksin. bu yemeğin olayı budur, barbaros senin sos su gibi olmuş” demeyeceklerini garanti edebiliyor muyuz, sadece soruyorum.
(bkz: kedi fiyatlarının iyice çıldırmış olması/@bergamotlu tomurcuk cay)
(bkz: kedi fiyatlarının iyice çıldırmış olması/@yumurta aki)
adam bir hesabıyla başlık açmış bir vurmuş 2021'de, bir hesabıyla başlığı hortlatıp yine vurmuş 2023'te. sözlük yemin ederim serf dolu.
(bkz: kedi fiyatlarının iyice çıldırmış olması/@yumurta aki)
adam bir hesabıyla başlık açmış bir vurmuş 2021'de, bir hesabıyla başlığı hortlatıp yine vurmuş 2023'te. sözlük yemin ederim serf dolu.
spekulatif duşlerin spazmi var.
stagflasyon onlemliydi,
sozumu kesme girişiminde bulunan herkeseydi radikal argolar.
soyle ne zaman bitti aşka dair tangolar?
her işte bir racon var.
stagflasyon onlemliydi,
sozumu kesme girişiminde bulunan herkeseydi radikal argolar.
soyle ne zaman bitti aşka dair tangolar?
her işte bir racon var.
babamı kaybetmiştim, cenazeyi hastaneden teslim aldık evw doğru giderken yolda telefon çaldı, bizim sülalenin gereksizlerinden biri aradı, cenazeyi aldınız mı dedi evet dedim bu bi pideciyle konuşup pide ayarlamak lazım bu millet ne yiyecek dedi
yarak yesinler dedim
benimle konuşmuyor şimdi ta anasını bacısını karısını sikiyim konuşmazsa
bak gene sinirlendim
kabul etmiyorum arkadaş cenazede yemek falan tamamen şov
olay zaten 2 saat sürüyor lan 2 saat
geberdiniz mi açlıktan
uzaktan gelenler ne yiyecek diye soran olursa
yarak yesinler
yarak yesinler dedim
benimle konuşmuyor şimdi ta anasını bacısını karısını sikiyim konuşmazsa
bak gene sinirlendim
kabul etmiyorum arkadaş cenazede yemek falan tamamen şov
olay zaten 2 saat sürüyor lan 2 saat
geberdiniz mi açlıktan
uzaktan gelenler ne yiyecek diye soran olursa
yarak yesinler
bbyi sarmadı diye bırakan filmden ve sinemadan anlamıyordur.muhtemelen film bilgisi marvel filmleri ve bir kaç tane aksiyon filminden ibarettir
dilara dilemma ile sahte yemekteyiz. ikimizde seviyoruz diye kendimize iftira atıyoruz
pos makinesi çalışmıyorsa benden de nakit veya havale çalışmıyor deyin. hesapta para yok ne yapalım? daha sonra pos makinesi birden marşa basan motor gibi "grınnn grınn" diye çalışmasına şahit olacaksınız.
tanım: vergiden kaçmak için kayıt dışı ekonomiden faydalanmaya çalışan çakal esnaf yalanı.
tanım: vergiden kaçmak için kayıt dışı ekonomiden faydalanmaya çalışan çakal esnaf yalanı.
kuzey avrupa protestanlıkı nordik paganlığına, güney avrupa katolikleri roma paganlığına; anadolu'da alevilik şamanlıka ve sunnilik de arap paganlığına benzer.
hiç bir din ne şapkadan çıkmıştır, ne de gökten zembille yere inmiştir. hepsi çıktığı ve ya geliştiği coğrafyanın tarihsel arka planında yükselmiştir.
(bkz: coğrafyanın dinler için de kader olması)
edit: düzeltme
hiç bir din ne şapkadan çıkmıştır, ne de gökten zembille yere inmiştir. hepsi çıktığı ve ya geliştiği coğrafyanın tarihsel arka planında yükselmiştir.
(bkz: coğrafyanın dinler için de kader olması)
edit: düzeltme
olan yine garibana olmuş
böyle hareketleri en son charizard da görmüştüm. inşallah sonu benzer olur.
vergi gelirlerinde ciddi düşüşe sebep olacak zorunluluktur. memleket yakıt-alkol-sigara vergileriyle dönüyor.
başıma gelmesine ramak kalan, uçak tırmanmaya devam ederken yerinizden kalkmayın uyarısını hiçe sayıp 5 saatlik uçuşu kurtarmış biri olarak çok iyi anlayabileceğim durumdur.
midemden gelen seslerden dolayı götüme güvenmiyordum, o yüzden tedbirliydim. rica ederek koltuğumu değiştirip koridor tarafına geçmiş, en yakın tuvaleti ve dolu olması halinde ikinci tuvaletin yerini belirlemiştim.
eğer sıçmış olsaydım, şu an bu haber gibi beni de okuyor olacaktınız.
midemden gelen seslerden dolayı götüme güvenmiyordum, o yüzden tedbirliydim. rica ederek koltuğumu değiştirip koridor tarafına geçmiş, en yakın tuvaleti ve dolu olması halinde ikinci tuvaletin yerini belirlemiştim.
eğer sıçmış olsaydım, şu an bu haber gibi beni de okuyor olacaktınız.
13 haziran 2023 tarihinde çin’i ziyaret eden filistin lideri mahmut abbas : “bazılarının gündeme getirdiği uygur meselesi bir insan hakları meselesi değildir. bu çin’in terörizm, aşırılık ve ayrılıkçılıkla mücadelesidir. filistin her zaman çin’e inandı”
bir erkeğe beş emekli düşen yer.
kızlar gitmeyin.
kızlar gitmeyin.
sanirim suriyeli kardesimiz olayi yanlis anlamis.
o duvar siz iceri girmeyin diye degil, iceridekiler disari cikamasin diye. halihazirda 10 milyon+ kacak göcmen var zaten iceride, sen de girersin dostum bir sekilde, merak etme.
o duvar siz iceri girmeyin diye degil, iceridekiler disari cikamasin diye. halihazirda 10 milyon+ kacak göcmen var zaten iceride, sen de girersin dostum bir sekilde, merak etme.
sen ömrünü ülken muasır medeniyetler seviyesine gelsin diye heba et, milletin yurttaş bilinci kazansın diye cephe cephe gez, yaşam kalitesi artsın diye devrimler yap; sonra biri gelip her şeyi tersine çevirsin.
ülkede insanların, kurumların, esnafların, kısaca her şeyin kalitesi düştü. kabilesinden çıkan ülkeye giriyor, son sürat şarampole doğru gidiyoruz ama bazıları titanic batarken keman çalan müzisyen modunda izliyor, onlar gibi kaliteli müzik de değil üstelik.
düzensiz göç durdurulmalı acilen, gelenler de gönderilmeli.
ülkede insanların, kurumların, esnafların, kısaca her şeyin kalitesi düştü. kabilesinden çıkan ülkeye giriyor, son sürat şarampole doğru gidiyoruz ama bazıları titanic batarken keman çalan müzisyen modunda izliyor, onlar gibi kaliteli müzik de değil üstelik.
düzensiz göç durdurulmalı acilen, gelenler de gönderilmeli.
arap ve islam kültürünün zorla dayatılmaya çalışılması.
dünyada sadece gelişmemiş ülkelerde ekmek arası bulgur yendiği için tutmayan yiyecekler kategorisindedir.
bu adamın konserinde libidonuz nasıl yükseldi amk pes.
karıştırmasından kaynaklanan anıdır...
türki cumhuriyetlerden birinde geçmiştir kesin olay, çünkü rusya ekolünde filmdeki tüm karakterlerin seslendirmesini aynı kişi yapıyordu...
türki cumhuriyetlerden birinde geçmiştir kesin olay, çünkü rusya ekolünde filmdeki tüm karakterlerin seslendirmesini aynı kişi yapıyordu...
işte bu yüzden o filmlerde iş anlaşmasından önce sigortanın kapsadığı tedaviyi soruyorlar demek ki dedirten durum.
yüzlerce film/dizi çekiyorlar bakın aslında doktorlar, hastaneler o kadar da kötü değil, hastaların iyiliği için şöyle uğraşıyorlar, böyle uğraşıyorlar, para hiç umurlarında değil aslında diye. ama neticesinde tüm sektör sadece para üzerine kurulu.
hastasının durumu acil diye çaktırmadan röntgen odasına götürüyorlardı hani, hem de hastanenin başhekimi. kahrolsun hollywood kandırdı demek ki bizi.
yüzlerce film/dizi çekiyorlar bakın aslında doktorlar, hastaneler o kadar da kötü değil, hastaların iyiliği için şöyle uğraşıyorlar, böyle uğraşıyorlar, para hiç umurlarında değil aslında diye. ama neticesinde tüm sektör sadece para üzerine kurulu.
hastasının durumu acil diye çaktırmadan röntgen odasına götürüyorlardı hani, hem de hastanenin başhekimi. kahrolsun hollywood kandırdı demek ki bizi.
iyi rolü oynayan uber kötü olduğuna nerede ise emin olduğum şahıstır.
kendisi ve teşkilatı şahsi menfaatlerinde diretmek yerine ülkeyi, yetimi, hakkı yenen halkı düşünseydi ülke şu anda iki katı alim gücü ile refaha yolculuğa çıkmış olurdu.
kendisi ve ekibinden kurtulduğumuz seçimlerin bir sonraki seçiminde ülke kurtuluşa doğru bir ivme kazanacaktır.
kendisi ve teşkilatı şahsi menfaatlerinde diretmek yerine ülkeyi, yetimi, hakkı yenen halkı düşünseydi ülke şu anda iki katı alim gücü ile refaha yolculuğa çıkmış olurdu.
kendisi ve ekibinden kurtulduğumuz seçimlerin bir sonraki seçiminde ülke kurtuluşa doğru bir ivme kazanacaktır.
kelimeyi bilmem ama en kotu cumlemsi “anam avradim olsun” daha kotusunu hicbir dilde duymadim.
sonlara doğru işler hiç de hoş bir hal almıyor. iyice çirkinleşiyor. başı rahmet ortası mağfiret sonu cehennem.
bir otomotiv üreticisinin yaptığı işi bırakmasına niye sevinir lan bir insan? darısı skoda'ya falan yazmış. hayırdır aq küçükken topunuz bunların inşaatına mı kaçtı bu ne kin? ne değişik tipler var toplumda
arkadaş hiç sahaya çıkmamış futboldan anlamayan insanlar olarak nasıl taşak geçmişsiniz afferim lan …
ben ne zaman futbolla hatta herhangi bir spor dalıyla alakası olmayan fizik görürsem sahada o adam daha tehlikeli gelir bana ek önlem alırdım. beyin siklemez o adamı ben beyine bu adamı unutma dikkat et diye sayıklardım sahada ..
bir cırpıda 10 kişi sayarım da garicha jardel sizin seyrettiğiniz bildiğiniz ts şampiyon yaptı adam nwakaeme..
ben ne zaman futbolla hatta herhangi bir spor dalıyla alakası olmayan fizik görürsem sahada o adam daha tehlikeli gelir bana ek önlem alırdım. beyin siklemez o adamı ben beyine bu adamı unutma dikkat et diye sayıklardım sahada ..
bir cırpıda 10 kişi sayarım da garicha jardel sizin seyrettiğiniz bildiğiniz ts şampiyon yaptı adam nwakaeme..
söylemeyin aq evladına merak edip dursun. günlerce düşünsün yavşak
olmayacak olandır. ortak para birimi demek, ortak para politikası demek, avrupa birliğinde bile o kadar fikir ayrılığı varken, gidip hindistan ve çin aynı parayı kullanmaz.