bir erkeğe beş emekli düşen yer.
kızlar gitmeyin.
Sık geçen başlıklar
ben beatrice 17
ekşi profilibizler de “napsaydı sonsuza kadar yas mı tutsun” karşılığını verdik kardeş.
telefon ve bildirim bağımlılığı diyorum. köle olduk telefonlarımıza.
vega ankara eşliğinde tunalı’da yürümek. loopa alınmış halde. başka yerde vega ankara duyunca hemen aklına bu an gelmesi. ankara’daki aşkların hep mutsuz sonla bitmesi. ama ankara’nın bunda suçu olmaması.
el ele gezilecek çok sokak var. büklüm sokak’tan kızılay’a yürümek de güzeldir.
el ele gezilecek çok sokak var. büklüm sokak’tan kızılay’a yürümek de güzeldir.
ne demiş atalarımız; dağa dert anlatmak, nadana dert anlatmaktan kolaydır.
bir insanın hayatı her cahile laf anlatamayacak kadar kısa. cahil insanlar cehaletlerine eşlik eden zihinsel blokaj nedeniyle yeni bir bilgiyi algılayamazlar. bu nedenle, kendinize bir iyilik yapın ve bu tür insanları dipsiz cehalet kuyularında yalnız bırakın. bu şekilde, değerli zamanınızı ve enerjinizi koruyabilirsiniz.
bir insanın hayatı her cahile laf anlatamayacak kadar kısa. cahil insanlar cehaletlerine eşlik eden zihinsel blokaj nedeniyle yeni bir bilgiyi algılayamazlar. bu nedenle, kendinize bir iyilik yapın ve bu tür insanları dipsiz cehalet kuyularında yalnız bırakın. bu şekilde, değerli zamanınızı ve enerjinizi koruyabilirsiniz.
şatoma gitmek için cher havzası ile indre havzasını birbirinden ayıran yaylanın üstünde bulunan ve bir kestirmeyle varılan charlemegne arazisi adlı kıraç topraklardan geçmeyi tercih ederdim. bu yamacı tırmanırken, komşu azay şatosu görünüyordu, çiçeklerle örtülü tepenin üstünde yükselen bu şatoya ilk görüşte hayran olmuştum. sonra aşağılarda bir yerde diğer komşum sache şatosu'nun romantik silüetine bakardım. kişide melankolik duygular uyandıran bir yerdi burası. sığ yaşamaya alışmış kimseler için fazla sıkıntılı görünebilirdi, ama ruhlarında acılar birikmiş şairlere çok elverişli geleceği de muhakkaktı. işte ben de bu yüzden, şatomdaki bu sessizliği, çevresindeki çıplak ağaçları, ıssız düzlüklere yayılmış esrarı sevecektim.*
kadın düşmanları boş yapmayın. paranın cinsiyeti yoktur ancak erkekler ve kadınlar paraya farklı anlamlar yüklerler.
valla ben ılgaz savcının dedesi olacak adamı ararım. her haltı halleder gibi geliyor.
“olmaktan korktuğun yerdeyim, sendeyim.”
ekşi sözlükte çok fazla iğrenç başlık gördüm ama devamlı canlı tutulan boy pos ile ilgili bu başlıklar gerçekten feci şekilde baydı ve mide bulandırdı. artık yeter. komik değilsiniz, hoş değilsiniz, insanları incitebilirsiniz, kimsenin boyu posu elinde değil, kimse bu tip genetik özellikleri seçme şansına sahip değil ve gerçekten bak yemin billah iki gözüm önüme aksın ki komik değilsiniz ve iğrençsiniz. allah belanızı versin.
çok kolay değil tabii ama geçer.
+sık sık dışarı çık, kilitli kalma.
+yeni insanlarla tanışmaya çalış.
+hemen yeni bir ilişki arama.
+eski sevgilinizin ne yaptığını sorma.
+umutsuzluğa kapılma, dünyada 8 milyardan fazlayız, biri çıkacak.
+ama acele etme.
+kendine zaman ayır.
+sevdiğin şeyleri yap, yeni bir aktiviteye başla.
+spor yap.
+başka biri ol.
+erkeksen çapraz küçük çanta takma.
+sık sık dışarı çık, kilitli kalma.
+yeni insanlarla tanışmaya çalış.
+hemen yeni bir ilişki arama.
+eski sevgilinizin ne yaptığını sorma.
+umutsuzluğa kapılma, dünyada 8 milyardan fazlayız, biri çıkacak.
+ama acele etme.
+kendine zaman ayır.
+sevdiğin şeyleri yap, yeni bir aktiviteye başla.
+spor yap.
+başka biri ol.
+erkeksen çapraz küçük çanta takma.
herhangi bir dişinin, bu erkekle kendi rızası dahilinde çiftleşme şansı yoktur.
ya çok kötüsünüz :((((
ben çok seviyordum. üç kez konserine gittim. instagramdan canlı yayınladığı konserlerini falan da kaçırmam. neden böyle söylüyorsunuz? neden? neden? neden? ühühühüühüh :’(
edit: her namesiyle, her notasıyla yüreğimize dokunan adam! üzülme sen bu ekşicileri okuyup da. bunlar zaten hiçbir siki beğenmezler. ben seni seviyorum. sen söyledikçe ben dinlicem.
ben çok seviyordum. üç kez konserine gittim. instagramdan canlı yayınladığı konserlerini falan da kaçırmam. neden böyle söylüyorsunuz? neden? neden? neden? ühühühüühüh :’(
edit: her namesiyle, her notasıyla yüreğimize dokunan adam! üzülme sen bu ekşicileri okuyup da. bunlar zaten hiçbir siki beğenmezler. ben seni seviyorum. sen söyledikçe ben dinlicem.
böyle olacağını biliyordum.
evlenmedin mi? hiç mi? sorularından kurtulmak.
günde 18 saat uyuyor.