Sık geçen başlıklar

kimleeer kimlerle beraber 30

ekşi profili
bazen insanlarin bizim ulkede neler cektigini dusununce hakikaten uzuluyorum .

bir insan arac almak icin hatay'dan istanbul'a gidip bir de saat 1 'e kadar gelmezseniz o is olmaz muamelesi ile karsilasiyor.

cok ilginc abi ...

size boyle bir sart sunan adamdan zaten araba almayin ya...su adamin size cektigi muameleye ragmen oraya kosa kosa giderseniz bu adamlarin nesli tukenmez.
cem yilmaz'in insanoglundan her gecen gun biraz daha nefret etmesinin disa vurumu olan film.

adam nasil nefret ettiyse cevresindeki cahilinden de, okumusundan da, sosyetesinden de, koylusunden de...yardirmis.

inanilmaz bir hikaye anlatimi var adamin bayiliyorum ya.

--- spoiler ---

kendini merkeze koy, kendini merkeze koy..kimim ben belki gotun tekiyim niye merkeze koyuyorum
--- spoiler ---

ahahah tek cumlede butun yasam koclari ve sosyal medya psikologlarinin icinden gecmis abimiz.
rustu fenerbahce'ye geldi 3 yil engin'in arkasinda bekledi.

volkan geldi, ilk once 1 yil , 2. transferde de 3 yil rustu'nun arkasinda bekledi.

altay kume dusen ankaragucu'nden alinip ertesi hafta fenerbahce kalesine gecirildi.

israrla yanina bir tane tecrubeli kaleci alinmadi... kendisine ornek olabilecke bir antreman arkadasi bulamadi...irfan can gelene kadar adam paf takimi kalecileri ile antreman yapiyordu...

eger burada bir hata varsa yonetimin ve ersun yanal'in da bunda payi buyuktur.
evet acik giyinmek medeniyet gostergesidir.

medeni olmanin ilk sarti temel primitif duygulari kontrol altina alabilmektir.

aclik, cinsellik ve siddet konularinda kendini kontrol altina alabiliyorsan medeni insansin demektir.

bir insan istedigi kiyafeti giyip disari ciktiginda herhangi bir baski gormuyor, cinsel saldiriya ugramiyor ya da bu basligi acan tipler gibi insanlar tarafindna yargilanmiyorsa medeni bir yerde yasiyor demektir.

bacagimi kapatayim, sort giymeyeyim yoksa erkeklerin si*i kalkabilir dusuncesi ile yasanir mi arkadasim, bundan daha buyuk medeniyetsizlik var mi?
eski kiz arkadasim yoga, budism, tutsu, hindistan'a gidrlim de gidelim diye diye kafami sikti tam 1 sene...

zaten boktan bir iliskimiz vardi ve benim hindistan'a falan gitmeyecegimi anlayinca direkt ayrildik.sonra duydum gitmis...

covid baslamadan bir alti ay once bir gun mesaj atti.

goa'daymis..donucekmis haftaya bulusalim mi diye soruyor...

hayirdir dedim.

yeni delhi'de 3 hafta kalip,mumbai'ye gelmis, orda da dayanamayip goa'ya kacmis.. 1 hafta boyunca ishal yuzunden yatmis , bitik halde goa'ya gecmis...cuzdanini caldirmis...onunla gelen arkadasi 1 hafta kalip sikerim hindistanini diyip donmus, yalniz kalinca artik o da dayanamamis donecekmis...

dedim cok film izliyosunuz siz, keske haya eat pray love olsa dimi...

edit: yazmayi unuttum tabi ki bulusmadik sonrasinda covid falan zaten karantina sagolsun.

bir de hindistan'a pis demeyi irkcilik zanneden ultra gerizekali wokelar var onlar gidip ilk temizlige baslasalar tam yeridir.