bazen insanlarin bizim ulkede neler cektigini dusununce hakikaten uzuluyorum .
bir insan arac almak icin hatay'dan istanbul'a gidip bir de saat 1 'e kadar gelmezseniz o is olmaz muamelesi ile karsilasiyor.
cok ilginc abi ...
size boyle bir sart sunan adamdan zaten araba almayin ya...su adamin size cektigi muameleye ragmen oraya kosa kosa giderseniz bu adamlarin nesli tukenmez.
Sık geçen başlıklar
kimleeer kimlerle beraber 30
ekşi profilisu adami oven birisi ya ironi yapiyodur ya da duz salaktir.
ben hep kendiminkini yaliyorum aga, disarda icine kim bilir ne koyuyorlar.
adama 3 dakika oynama firsati veriyorlar , ya gol atiyor ya sutlari direkten donuyor.
futbol tanrilari arda guler oynasin istiyor anlayin sunu artik.
futbol tanrilari arda guler oynasin istiyor anlayin sunu artik.
(bkz: yabanci uyruklu)
iskandinav olsa gerek. orta dogu halklarinda kafa kesme diye bir sey yok cunku.
iskandinav olsa gerek. orta dogu halklarinda kafa kesme diye bir sey yok cunku.
fakir firminosu diye dalga geciyolar sandim, herif harbi harbi firmino'nun yandan yemisi lan.
ai ile yapilmis firmino gibi duruyor.
https://pbs.twimg.com/…0498560/k7awp2ii_400x400.jpg
ai ile yapilmis firmino gibi duruyor.
https://pbs.twimg.com/…0498560/k7awp2ii_400x400.jpg
cem yilmaz'in insanoglundan her gecen gun biraz daha nefret etmesinin disa vurumu olan film.
adam nasil nefret ettiyse cevresindeki cahilinden de, okumusundan da, sosyetesinden de, koylusunden de...yardirmis.
inanilmaz bir hikaye anlatimi var adamin bayiliyorum ya.
--- spoiler ---
kendini merkeze koy, kendini merkeze koy..kimim ben belki gotun tekiyim niye merkeze koyuyorum
--- spoiler ---
ahahah tek cumlede butun yasam koclari ve sosyal medya psikologlarinin icinden gecmis abimiz.
adam nasil nefret ettiyse cevresindeki cahilinden de, okumusundan da, sosyetesinden de, koylusunden de...yardirmis.
inanilmaz bir hikaye anlatimi var adamin bayiliyorum ya.
--- spoiler ---
kendini merkeze koy, kendini merkeze koy..kimim ben belki gotun tekiyim niye merkeze koyuyorum
--- spoiler ---
ahahah tek cumlede butun yasam koclari ve sosyal medya psikologlarinin icinden gecmis abimiz.
ayni paragrafta 5 kez buyuk devlet diyen kisinin hedesi.
bir konuda devlet, bayrak, din uclusunden ne kadar bahsediliyorsa yolsuzluk ve suca bulasmislik orani o kadar yuksektir.
bilimsel gercektir bu.
bir konuda devlet, bayrak, din uclusunden ne kadar bahsediliyorsa yolsuzluk ve suca bulasmislik orani o kadar yuksektir.
bilimsel gercektir bu.
bu isin sonu, erdogan'in cumhurbaskanini istifaya davet etmesiyle sonuclanacak sanirim.
her sinirlenen kerem'i dovecekse isimiz var, stress topu mu lan bu cocuk?
gercek olup olmadigi bilinmeyen bir iddia.
gercek olup olmadigi bilinmeyen bir iddia.
500 yil osmanli topragi olan bir bolgede dogan birisi nasil multeci oluyor olm geri zekali misiniz siz.
ataturk multeci ise trabzonlularin alayi multecidir . haha.
lol.
ataturk multeci ise trabzonlularin alayi multecidir . haha.
lol.
rustu fenerbahce'ye geldi 3 yil engin'in arkasinda bekledi.
volkan geldi, ilk once 1 yil , 2. transferde de 3 yil rustu'nun arkasinda bekledi.
altay kume dusen ankaragucu'nden alinip ertesi hafta fenerbahce kalesine gecirildi.
israrla yanina bir tane tecrubeli kaleci alinmadi... kendisine ornek olabilecke bir antreman arkadasi bulamadi...irfan can gelene kadar adam paf takimi kalecileri ile antreman yapiyordu...
eger burada bir hata varsa yonetimin ve ersun yanal'in da bunda payi buyuktur.
volkan geldi, ilk once 1 yil , 2. transferde de 3 yil rustu'nun arkasinda bekledi.
altay kume dusen ankaragucu'nden alinip ertesi hafta fenerbahce kalesine gecirildi.
israrla yanina bir tane tecrubeli kaleci alinmadi... kendisine ornek olabilecke bir antreman arkadasi bulamadi...irfan can gelene kadar adam paf takimi kalecileri ile antreman yapiyordu...
eger burada bir hata varsa yonetimin ve ersun yanal'in da bunda payi buyuktur.
cok vardir bunlardan.
turkiye'ye gelirken gecelik 20 euro vermemek icin bir otel veya pansiyonda kalmaz benzinliklerin coplerinin oldugu yerlere arabayi cekip agac dibinde uyurlar.
turkiye'ye gelirken gecelik 20 euro vermemek icin bir otel veya pansiyonda kalmaz benzinliklerin coplerinin oldugu yerlere arabayi cekip agac dibinde uyurlar.
evet acik giyinmek medeniyet gostergesidir.
medeni olmanin ilk sarti temel primitif duygulari kontrol altina alabilmektir.
aclik, cinsellik ve siddet konularinda kendini kontrol altina alabiliyorsan medeni insansin demektir.
bir insan istedigi kiyafeti giyip disari ciktiginda herhangi bir baski gormuyor, cinsel saldiriya ugramiyor ya da bu basligi acan tipler gibi insanlar tarafindna yargilanmiyorsa medeni bir yerde yasiyor demektir.
bacagimi kapatayim, sort giymeyeyim yoksa erkeklerin si*i kalkabilir dusuncesi ile yasanir mi arkadasim, bundan daha buyuk medeniyetsizlik var mi?
medeni olmanin ilk sarti temel primitif duygulari kontrol altina alabilmektir.
aclik, cinsellik ve siddet konularinda kendini kontrol altina alabiliyorsan medeni insansin demektir.
bir insan istedigi kiyafeti giyip disari ciktiginda herhangi bir baski gormuyor, cinsel saldiriya ugramiyor ya da bu basligi acan tipler gibi insanlar tarafindna yargilanmiyorsa medeni bir yerde yasiyor demektir.
bacagimi kapatayim, sort giymeyeyim yoksa erkeklerin si*i kalkabilir dusuncesi ile yasanir mi arkadasim, bundan daha buyuk medeniyetsizlik var mi?
fransiz asilli degildir, sadece fransiz vatandasligi vardir.
7 gobek sulalece cek bir adama da fransiz asilli demek ne bileyim.
7 gobek sulalece cek bir adama da fransiz asilli demek ne bileyim.
turkiye'deki vicik vicik igrenc insan iliskilerinin sonucu olan durum.
komsuma wi-fi sifremi niye veriyorum abi?
hayir komsum wi-fi sifremi hangi hakla istiyor?
bireysel alan,kisisel gizlilik falan hak getire nasil boktan bir kultur lan bu?
komsuma wi-fi sifremi niye veriyorum abi?
hayir komsum wi-fi sifremi hangi hakla istiyor?
bireysel alan,kisisel gizlilik falan hak getire nasil boktan bir kultur lan bu?
sosyal medya'nin ne kadar buyuk bir copluk oldugunun kaniti olan hede.
bir suru anlamsiz , eski, 15 saniyelik videolar ve fotolar ile 3. dunya savasi cikardi dezenformasyonuclar ya. lol.
tren ustunde tank, 10 tane helikopter videosu al sana " boyuk hareketlilik var yigenim"...
bir suru anlamsiz , eski, 15 saniyelik videolar ve fotolar ile 3. dunya savasi cikardi dezenformasyonuclar ya. lol.
tren ustunde tank, 10 tane helikopter videosu al sana " boyuk hareketlilik var yigenim"...
tiktoka icerik atmak ya da aynaya gotunu donup foto cekmek hobi degildir sevgili sikko z kusagi.
sahip oldugu cenabetlik seviyesi tam fenere gelmelik ya da chp'ye genel baskan olmalik kivamda.
eski kiz arkadasim yoga, budism, tutsu, hindistan'a gidrlim de gidelim diye diye kafami sikti tam 1 sene...
zaten boktan bir iliskimiz vardi ve benim hindistan'a falan gitmeyecegimi anlayinca direkt ayrildik.sonra duydum gitmis...
covid baslamadan bir alti ay once bir gun mesaj atti.
goa'daymis..donucekmis haftaya bulusalim mi diye soruyor...
hayirdir dedim.
yeni delhi'de 3 hafta kalip,mumbai'ye gelmis, orda da dayanamayip goa'ya kacmis.. 1 hafta boyunca ishal yuzunden yatmis , bitik halde goa'ya gecmis...cuzdanini caldirmis...onunla gelen arkadasi 1 hafta kalip sikerim hindistanini diyip donmus, yalniz kalinca artik o da dayanamamis donecekmis...
dedim cok film izliyosunuz siz, keske haya eat pray love olsa dimi...
edit: yazmayi unuttum tabi ki bulusmadik sonrasinda covid falan zaten karantina sagolsun.
bir de hindistan'a pis demeyi irkcilik zanneden ultra gerizekali wokelar var onlar gidip ilk temizlige baslasalar tam yeridir.
zaten boktan bir iliskimiz vardi ve benim hindistan'a falan gitmeyecegimi anlayinca direkt ayrildik.sonra duydum gitmis...
covid baslamadan bir alti ay once bir gun mesaj atti.
goa'daymis..donucekmis haftaya bulusalim mi diye soruyor...
hayirdir dedim.
yeni delhi'de 3 hafta kalip,mumbai'ye gelmis, orda da dayanamayip goa'ya kacmis.. 1 hafta boyunca ishal yuzunden yatmis , bitik halde goa'ya gecmis...cuzdanini caldirmis...onunla gelen arkadasi 1 hafta kalip sikerim hindistanini diyip donmus, yalniz kalinca artik o da dayanamamis donecekmis...
dedim cok film izliyosunuz siz, keske haya eat pray love olsa dimi...
edit: yazmayi unuttum tabi ki bulusmadik sonrasinda covid falan zaten karantina sagolsun.
bir de hindistan'a pis demeyi irkcilik zanneden ultra gerizekali wokelar var onlar gidip ilk temizlige baslasalar tam yeridir.