aktrollerin orospu çocuğu olması ihtimaliyle asla kıyaslanamayacak ihtimaldir. müslüman görünümlü iftiracı piçler sözlüğü iyice esir aldı.
Sık geçen başlıklar
sonbahar yolcusu 86
ekşi profili(bkz: sting)
(bkz: beatles)
(bkz: led zeppelin)
(bkz: queen)
(bkz: rolling stones)
(bkz: pink floyd)
(bkz: david bowie)
(bkz: ozzy osbourne)
(bkz: elton john)
(bkz: george michael)
(bkz: boy george)
(bkz: motörhead)
(bkz: iron maiden)
(bkz: eric clapton)
(bkz: adele)
(bkz: amy winehouse)
eşek bile daha mantıklı başlık açardı, yazar olsaydı.
(bkz: beatles)
(bkz: led zeppelin)
(bkz: queen)
(bkz: rolling stones)
(bkz: pink floyd)
(bkz: david bowie)
(bkz: ozzy osbourne)
(bkz: elton john)
(bkz: george michael)
(bkz: boy george)
(bkz: motörhead)
(bkz: iron maiden)
(bkz: eric clapton)
(bkz: adele)
(bkz: amy winehouse)
eşek bile daha mantıklı başlık açardı, yazar olsaydı.
geri vitesin siyasal islamcılarda fabrika çıkışı standart paket olduğunu anladığım açıklama.
yok öyle çark, hesabını elbet vereceksiniz!
yok öyle çark, hesabını elbet vereceksiniz!
tarikatlar ne zamandan beri toplumun, milletin ve hatta dinin değeri olmuş?
gerçeklerin ortaya çıkmasını içine sindiremeyenlerin verdiği cezadır.
gerçeklerin ortaya çıkmasını içine sindiremeyenlerin verdiği cezadır.
son bir ay içinde 3 personelime banka borcu sebebiyle icra geldi, kredi çekip kumar oynamışlar, 2 personel zimmete para geçirdi ve işten çıkartıldı, para da maaşlarının yarısı neredeyse. 1 personel eşinden ayrrıldı, elinde avucunda hiçbir şey kalmadı ve sürekli arkadaşlarından borç isteyip tekrar tekrar kaybediyor, yakında iş akdi feshedilecek. yaş ortalamaları 22 ve ileride başlarına gelecek dertlerden zerre haberleri yok ya da umursamıyorlar. iş başvurusu yapanların çoğunun banka hesapları blokeli, hesapları kiraya vermişler yasadışı bahis için.
bu işin sonu hiç iyi bir yere gitmiyor, bu işten para aklayan tipler servetine servet katıyor, yasal bahis oynatan firma tekel oluşturmuş bahisleri ve oranları kafasına göre belirliyor, bu durum insanları yasadışı bahis sitelerine yönlendiriyor. kısaca, ülkede nereye elini atsan bok fışkırıyor, ileride bu konu gündemi çok fazla meşgul edecek.
kolay paraya ulaşma isteği ve sosyal medyada gördükleri hayata özenmeleri çoğu gencin sonunu getirecek. kasa her zaman kazanır ve kazanıyor, gençlerimizin geleceği kararıyor.
bu işin sonu hiç iyi bir yere gitmiyor, bu işten para aklayan tipler servetine servet katıyor, yasal bahis oynatan firma tekel oluşturmuş bahisleri ve oranları kafasına göre belirliyor, bu durum insanları yasadışı bahis sitelerine yönlendiriyor. kısaca, ülkede nereye elini atsan bok fışkırıyor, ileride bu konu gündemi çok fazla meşgul edecek.
kolay paraya ulaşma isteği ve sosyal medyada gördükleri hayata özenmeleri çoğu gencin sonunu getirecek. kasa her zaman kazanır ve kazanıyor, gençlerimizin geleceği kararıyor.
sadece şampiyonlar ligi değil, nba, ülkelerin major ligleri dahil tüm müsabakalarda bahis şikesi dönüyor, milyarlarca dolar paradan bahsediyoruz ve işin içinde klüp sahipleri, yönetici, hakem, oyuncu hepsi var.
"tıp fakülteleri kapatılsın" *
bence doktorları toplama kampları yapıp orada misafir edelim, zincir ve prangalarla hastanelere getirip 16 saat çalıştıralım, arada vatandaşlar tarafından dövülür ya da öldürülürse yurtdışına gitmeleri zorlaşır, randevu alma krizi sona erer.
kanzuk! dünya hayvanlar gününde 5.000 şempanzeyi yazar yap bence, kalite yükselir sözlükte.
bence doktorları toplama kampları yapıp orada misafir edelim, zincir ve prangalarla hastanelere getirip 16 saat çalıştıralım, arada vatandaşlar tarafından dövülür ya da öldürülürse yurtdışına gitmeleri zorlaşır, randevu alma krizi sona erer.
kanzuk! dünya hayvanlar gününde 5.000 şempanzeyi yazar yap bence, kalite yükselir sözlükte.
kendi yatırımcısı,kendi vatandaşı bile güvenmezken çok normal bir durumdur. tepedeki şahsın gece hangi kararnameyi imzalayacağı, sabah kiminle kavga edeceği, öğlen hangi diplomatik krizi çıkaracağı belli değilken yabancı nasıl güvensin. gündemi anlık değişen ülkeleri sadece spekülatörler sever.
nevşin, nagehan ve %52' ye edilmiş teşekkürdür, bizlik bir şey yok. 50 sene ab'ye girmek için uğraşırken, 20 senede ortadoğu bize girdi.
sen ömrünü ülken muasır medeniyetler seviyesine gelsin diye heba et, milletin yurttaş bilinci kazansın diye cephe cephe gez, yaşam kalitesi artsın diye devrimler yap; sonra biri gelip her şeyi tersine çevirsin.
ülkede insanların, kurumların, esnafların, kısaca her şeyin kalitesi düştü. kabilesinden çıkan ülkeye giriyor, son sürat şarampole doğru gidiyoruz ama bazıları titanic batarken keman çalan müzisyen modunda izliyor, onlar gibi kaliteli müzik de değil üstelik.
düzensiz göç durdurulmalı acilen, gelenler de gönderilmeli.
ülkede insanların, kurumların, esnafların, kısaca her şeyin kalitesi düştü. kabilesinden çıkan ülkeye giriyor, son sürat şarampole doğru gidiyoruz ama bazıları titanic batarken keman çalan müzisyen modunda izliyor, onlar gibi kaliteli müzik de değil üstelik.
düzensiz göç durdurulmalı acilen, gelenler de gönderilmeli.
üç öğün bedava yemek ve barınma yeri vermekten öteye geçmeyecek uygulama. lan biz gitsinler diyoruz bazılarınız iyice içimize sokmaya çalışıyor.
bizim askerimiz nöbet tutar, temizlik yapar, bunlar akşama kadar bahçede yatar.
deport edilsinler, destek vereceğim tek kampanya budur.
bizim askerimiz nöbet tutar, temizlik yapar, bunlar akşama kadar bahçede yatar.
deport edilsinler, destek vereceğim tek kampanya budur.
sağ kalanları olası deprem bölgesinde toplayıp kesin olarak ülkenin fişini çekme projesidir. haberin en komik cümlesi "erdoğan'ın bilim ve teknolojiyi ön planda tutacak olması" dır. bilim dediği diyanet, teknoloji dediği okçu müdürü olan afad olabilir.
"yahudi naziler" gibi tanımlama. bu başlıkta adı geçenler atatürk'ü sadece menfaatleri doğrultusunda kullanan tiplerdir, mamayı kim verirse o tarafa yanlarlar.
sadece almanlar değil, diğer bir çok ulus bizden üstündür ahlaki yönden. çünkü ahlak eğitimle yerleşen bir olgudur, dinle değil. yıllarca okullarda din bilgisi ve ahlak dersi diye dua ezberletildi bize; saygı, dürüstlük, haklar gibi kavramlar asla öğretilmedi. ailesinden alabilenler aldı, alamayanlar başımıza bela oldu işte.
ahlakın ırkı, dini olmaz, eğitimi olur.
ahlakın ırkı, dini olmaz, eğitimi olur.
depremde ve sonrasında sorumlu olanlar yerine, bunları eleştirenlere ceza veren kurum.
sözlük erişimini engelle, muhalif basını sustur, sonra çıkıp özgürlükten bahset. ahaber'de çadır güzellemesi mi izleyelim, size mi soralım nasıl yaşayacağımızı?
"tip istanbul milletvekili ahmet şık’ın deprem bölgesinden katıldığı yayın nedeniyle halk tv’ye 5 yayın durdurma, yüzde 5 para cezası,
merdan yanardağ ile emre kongar’ın 18 dakika programında depremle ilgili sağcı iktidar eleştirisi nedeniyle de tele 1’e yüzde 5 para cezası, 5 kez yayın durdurma cezası verildi.
fox tv’de orta sayfa ile halk tv’de halk meydanı programına özgürce kanaat oluşumunu engellemekten reklam geliri oranında yüzde 3’er para cezası verildi."
ab sözüyle iktidara gelip, kuzey kore'ye dönmek de sana yakışırdı zaten.
sözlük erişimini engelle, muhalif basını sustur, sonra çıkıp özgürlükten bahset. ahaber'de çadır güzellemesi mi izleyelim, size mi soralım nasıl yaşayacağımızı?
"tip istanbul milletvekili ahmet şık’ın deprem bölgesinden katıldığı yayın nedeniyle halk tv’ye 5 yayın durdurma, yüzde 5 para cezası,
merdan yanardağ ile emre kongar’ın 18 dakika programında depremle ilgili sağcı iktidar eleştirisi nedeniyle de tele 1’e yüzde 5 para cezası, 5 kez yayın durdurma cezası verildi.
fox tv’de orta sayfa ile halk tv’de halk meydanı programına özgürce kanaat oluşumunu engellemekten reklam geliri oranında yüzde 3’er para cezası verildi."
ab sözüyle iktidara gelip, kuzey kore'ye dönmek de sana yakışırdı zaten.
"tek derdiniz moloz olsun ya" diyen sığırların üstü kapatılabilir. depremden kurtulanları da kanserden öldürecek bu zihniyet. ormana, kuş cennetine, tarıma elverişli arazilere dökülecek, dökülüyor da zaten.
molozun içinde demir olmaz, sadece taş ve kum atıklarına moloz denir. para eden kısım çoktan birilerine rant sağlamıştır.
molozun içinde demir olmaz, sadece taş ve kum atıklarına moloz denir. para eden kısım çoktan birilerine rant sağlamıştır.
ikinci dünya savaşı'nın dönüm noktası olan d-day başladığında, adolf hitler'i uyandırmaya korktukları için savunma birliklerinin geç kaldığı anlatılır. bu ona benzemiş, demek ki tek kişide tüm yetkileri toplarsan kaybedersin.
zaten rte iyi biri, çevresi kötü *. böyle yırtamazsınız.
edit: ankara için sabah namazı saati 6, reis namaza kalkmıyor mu yoksa?
zaten rte iyi biri, çevresi kötü *. böyle yırtamazsınız.
edit: ankara için sabah namazı saati 6, reis namaza kalkmıyor mu yoksa?
süleyman seba'dan ahmet nur çebi'ye
fevzi çakmak'tan hulusi akar'a
mustafa kemal atatürk'ten recep tayyip erdoğan'a
koltuklar kimlere kalıyor böyle yazık. bir beşiktaşlı olarak utandırıyorsun bizi başkan, sus artık. puanında, kupanın da, şampiyonluğun da amk.
fevzi çakmak'tan hulusi akar'a
mustafa kemal atatürk'ten recep tayyip erdoğan'a
koltuklar kimlere kalıyor böyle yazık. bir beşiktaşlı olarak utandırıyorsun bizi başkan, sus artık. puanında, kupanın da, şampiyonluğun da amk.
paylaştığı haberi okumayan yazarları gösteren park. haberde "50 milyon lira" diyor. lira- dolar arası farkı bilmiyorsun, milyar- milyon arasındaki farkı bilmiyorsun ama özgüven tavan.
çorum'un tamamını satsan 50 milyar dolar etmez.
edit: sıçmış bir de sıvıyor, millete laf yetiştireceğine haberi oku. hata değil bu, iki ayrı başlıkta hata yapılmaz.
görsel
görsel
çorum'un tamamını satsan 50 milyar dolar etmez.
edit: sıçmış bir de sıvıyor, millete laf yetiştireceğine haberi oku. hata değil bu, iki ayrı başlıkta hata yapılmaz.
görsel
görsel
malum parti savcısıdır. eskiden savcılarla ilgili haber çıkmazdı, son yıllarda yurt basan, halı saha maçı basan, mesajla taciz eden, ev basan savcı haberlerini sıklıkla görmeye başladık. bu insanlardan adalet bekliyoruz ya ona yanıyorum.