2 defa basarım bi yanlışlık olmasın diye
Sık geçen başlıklar
thoothamon 11
ekşi profilibu neden öcü gibi anlatılıyor türkiye'de
evin içinde kapalı yaşamaktansa , yaşıtları ile birlikte, devamlı sağlık kontrolünden geçme şansı olan profesyonel bakıcılar gözetiminde kalması daha doğru değil mi ?
evin içinde kapalı yaşamaktansa , yaşıtları ile birlikte, devamlı sağlık kontrolünden geçme şansı olan profesyonel bakıcılar gözetiminde kalması daha doğru değil mi ?
bodrum'da göltürkbükü de bir pansiyon işletiyoruz o zamanlar, bir aile dostumuz var , devamlı geliyor her akşam
yiyip içip gidiyor, bize de iyilikleri olmuş zamanında bir şey demiyoruz ama neticede işletme orası yani para için çalışıyoruz
en sonunda bir akşam kendi geldiği yetmez gibi arkadaşlarını da çağırdılar , yediler içtiler
bizimkiler gene bir şey demeyecekti ben adisyon kestim dayanamadım
her şeyin sınırı olmalı
yiyip içip gidiyor, bize de iyilikleri olmuş zamanında bir şey demiyoruz ama neticede işletme orası yani para için çalışıyoruz
en sonunda bir akşam kendi geldiği yetmez gibi arkadaşlarını da çağırdılar , yediler içtiler
bizimkiler gene bir şey demeyecekti ben adisyon kestim dayanamadım
her şeyin sınırı olmalı
ya bsg. şekerden ağzınızın tadı kalmamış neye bok atacağınızı şaşırdınız
siz gidin msg li glikoz şuruplu şeyler yiyin size çok bile
siz gidin msg li glikoz şuruplu şeyler yiyin size çok bile
çok heyecanlıyım. büyük bir ihaleye teklif verdim eğer olursa yaklaşık 6 ay 24 saat çalıştıktan sonra özgür kalacağım.
sonra ver elini dünya turu , amerika'dan başlarım , sonra yavaş yavaş asya avusturya vs en son avrupa 8 10 sene gezerim
ayaklarım götüme vuruyor valla
sonra ver elini dünya turu , amerika'dan başlarım , sonra yavaş yavaş asya avusturya vs en son avrupa 8 10 sene gezerim
ayaklarım götüme vuruyor valla
22 yaşında kızım var 6 ay erasmus ile almanya gitti bir kere merak etmedim. burada her daim merak ediyorum. yani normal babadır
2023 hedeflerinden sadece 2023 yılına girmemiz tutmuştu. bunun da sonu aynı
lazanya mı ? ya okuma anlama sorunu var ya troll ya da ..... neyse
normalde ben öderim sorun da etmem ama ben süsledim yok bizim kuaför masrafımız şöyle diyen veya hissettiren bir kezban ile karşı karşıya gelmişsem tek tek yediğimi ayırır kalanı karşıya havale ederim. escort muamelesi görmek istesek escorta gideriz
waren buffet a da iş öğretenleri gördük ya diyecek bir şey kalmadı
dün muhalefeti tehdit etmesini siz normal karşılamış olabilirsiniz ama piyasa karşılamamış