sağlık bakanlığının yaptığı çam sakura hastanesini su bastı, bakan koca'nın adı ibb adayları arasında geçiyordu.
ulaştırma bakanlığının yaptığı kayaşehir metrosu sular altında, karaismailoğlu'nun adı ibb adayları arasında geçiyordu.
çevre şehircilik bakanlığının yaptırdığı millet bahçesi sular altında. kurum'un adı ibb adayları arasında geçiyordu.
fıkra bu kadar.
dipnot: gecenin en şanslısı adı ibb adayları arasında geçen göksu
Sık geçen başlıklar
istanbulunsokaklari 21
ekşi profilisünnet çocuğu gibi gezdiriyorlar gemiyi :)
“"bir saat adaletle hükmetmek, bin sene ibadet etmekten daha hayırlıdır.”
sn. @canan_kaftanci’na verilen karar vicdanlarda hukukun değişmez evrensel ilkeleriyle değil, maalesef siyasetle yer etti.
hukuk haktır.
gençlerimize bırakacağımız en büyük miras adaletle hükmetmektir."
şeklinde atılan tweettir.
kaynak
sn. @canan_kaftanci’na verilen karar vicdanlarda hukukun değişmez evrensel ilkeleriyle değil, maalesef siyasetle yer etti.
hukuk haktır.
gençlerimize bırakacağımız en büyük miras adaletle hükmetmektir."
şeklinde atılan tweettir.
kaynak
benim 20. günüm ve testim anca negatif çıktı.
edit: az önce testim negatif çıktı.
süreci özetliyeyim; 15. günde gerek yok denmesine rağmen test verdim. gece numune yetersiz tekrar numune gönderin şeklinde bir sonuç çıktı. bu sırada ben iyileştiğimi düşünerek izolasyondan çıktım. ertesi gün tekrar test verdim ve sonuç pozitif çıktı.
20. günde az önce test negatife döndü. lakin aynı anda annem de test oldu ve şimdi o pozitif. demek ki 14. günden sonra da bulaşma oluyor.
edit: tüm dünyada uygulama bu yönde sanırım. tabiki kişiye göre izolasyon süresi belirleyemezler. optimum süre bu olsa gerek. keşke izolasyon sonunda test zorunlu olsa. en azından pozitif olanlara ek izolasyon uygulanabilir.
edit: az önce testim negatif çıktı.
süreci özetliyeyim; 15. günde gerek yok denmesine rağmen test verdim. gece numune yetersiz tekrar numune gönderin şeklinde bir sonuç çıktı. bu sırada ben iyileştiğimi düşünerek izolasyondan çıktım. ertesi gün tekrar test verdim ve sonuç pozitif çıktı.
20. günde az önce test negatife döndü. lakin aynı anda annem de test oldu ve şimdi o pozitif. demek ki 14. günden sonra da bulaşma oluyor.
edit: tüm dünyada uygulama bu yönde sanırım. tabiki kişiye göre izolasyon süresi belirleyemezler. optimum süre bu olsa gerek. keşke izolasyon sonunda test zorunlu olsa. en azından pozitif olanlara ek izolasyon uygulanabilir.
normalde asgari ücret vasıfsız kişinin alması gereken ücret olurken, yapılan politikalarla herkesin maaşı eşitlenme noktasına geldi. komünizm geliyor.
chp daha önce meclisi terk etti be oldu. ilk seçimde akp'nin oyu tavan yaptı. sorun kılıçdaroğlu ya da bir başkasında değil. eğitimsiz bırakılmış halk mevcut düzende iktidar lehine çok kolay yönlendirilebiliyor. çünkü yönetenler ellerindeki kamu gücü ile din ve milliyetçilik duygularını kullanıyor.
1 kg kuzu ciğer fiyatı 90 lira olmuş. önceden insanların yüzüne bakmadıkları sakatatlar bugün bir çok vatandaş tarafından ulaşılamayacağı fiyatlara satılıyor.
tık
burada yarım kilosu 54.75 lira
not: vatandaşın midesine sadece kuru ekmek girebildiği için çok da sorun teşkil etmez sanırım.
edit: posta kutuma algı yapma diyen, kıyma al diyen, kara yoksa akciğer ye diyen, dana ciğer ye diyen bir sürü saçma sapan mesaj geliyor.
öncelikle söyleyeyim ben sakatat tüketen bir insan değilim. ciğere gelecek olursak babam rahatsızlığı nedeniyle doktor tarafından ciğer tüketmesi tavsiye edilmişti. bunun üzerine mahalle kasabına gittim ve kasap da "abi ciğerin kilosu 90 lira oldu kimse alamıyor ondan getirmiyorum" şeklinde oldu. bu bir problemdir.
algı yapmak bir olayı çarpıtmak için yapılır bu ise gerçekliktir.
tık
burada yarım kilosu 54.75 lira
not: vatandaşın midesine sadece kuru ekmek girebildiği için çok da sorun teşkil etmez sanırım.
edit: posta kutuma algı yapma diyen, kıyma al diyen, kara yoksa akciğer ye diyen, dana ciğer ye diyen bir sürü saçma sapan mesaj geliyor.
öncelikle söyleyeyim ben sakatat tüketen bir insan değilim. ciğere gelecek olursak babam rahatsızlığı nedeniyle doktor tarafından ciğer tüketmesi tavsiye edilmişti. bunun üzerine mahalle kasabına gittim ve kasap da "abi ciğerin kilosu 90 lira oldu kimse alamıyor ondan getirmiyorum" şeklinde oldu. bu bir problemdir.
algı yapmak bir olayı çarpıtmak için yapılır bu ise gerçekliktir.
yayıncı kuruluş o 60 saniyeye de ekstra reklam alarak ek gelir elde eder. dahice bir çözüm olmuş.
yıllardır iptal ede ede bitirilememiş abonelik kampanyası.
chp hdp ve iyi parti demek tacizcilerin, tecavüzcülerin, dolandırıcı ve katillerin sokakalara salınmasını istemiyor. tebrikler
çarşı'nın virüsten değil galatasaray taraftarından korktuğunun kanıtıdır.
bildiğim bir şey var ise sabaha kadar seçim olsa yine kazanır.
buono (bim)
şaka değil gerçek dipsiz göl sit alanı ilan ediliyormuş. çevre ve şehircilik bakanı murat kurum dipsiz gölün sit alanı olacağını ilan etmiş. sorun şu ki ortada ne göl kaldı ne de sit!
gölün dibini zaten çoktan sittiler.
kaynak
gölün dibini zaten çoktan sittiler.
kaynak
osman öcalan’ın eşi de bahçeli’nin eşini ziyaret ederdi ama bahçeli bekar. olmazsa şöförleri buluşsun.
bir gün midilli adasında etrafı kapalı gayet nezih bir plaja gitmiştim. çok güzel ahşap şezlongları vardı. çantamda meşrubat ve su olduğu için içeriden bir şey satın alma ihtiyacı duymadım. akşama kadar oturdum denize girdim. duşumu aldım kabinlerde giyindim. çıkarken görevliye ücreti sorduğumda her hangi bir şey satın almamışsınız, plaj ücretsiz dediğinde şok olmuştum. biz de böyle bir tesiste eğer şezlong parası alınmasa zorla bir suyu 50 tl'ye satarlar. orada beş kuruş vermeden çıktım. akşama kadar da kimse rahatsız etmedi.
keşke yunan kazansaydı diyenlerle yunanlıların arasında oynanan maç
internette algı yaratmak için yayınlanan videonun gerçekle hiç bir alakası yoktur. chp seçim araçları istasyonun sabaha kadar açık olması nedeniyle sabotaja karşı 1 haftadır oraya park ediyor. isteyen istasyon yetkililerine sorup güvenlik kamera kayıtlarına bakabilir. diğerleri ise otogara ait otobüsler. zaten videonun sonunda otobüsün önündeki kamil koç yazısı gözükünce kaydı çeken trol hızla kamerayı çeviriyor. bunların ahlaksızlığını tarif edecek kelimeler henüz türetilmedi.
edit: araçlar hala aynı yerde park halindeler.
edit: araçlar hala aynı yerde park halindeler.
(bkz: hakemler de insan hata yapar)
oy kullanan khk'lıların listesini vermişler. arkadaş khk'lıların abi ablası bakan oluyor. büyükelçi oluyor sorun yok oy kullanınca mı problem?