evet yine her zaman olduğu gibi hani şu it taparların başıboş köpekleri savunduğu ama bu başlığa asla uğramayacakları bir olay.
annesinin arkasına saklanan kuzuyu bir grup başıboş köpek kaçırıp vahşice parçalıyor, bir çocuk evinin bahçesinde oynuyor olsa ona da aynısını yapacaklar sen yetişip kurtarana kadar.
bırak bunları uyutmayı direk silahla vurup öldüreceksin kafasından. hiç boşu boşuna o kadar maliyete girip enjektör ve ilaç parası harcamaya gerek yok.
https://x.com/m3vzu/status/1794379516649095557
Sık geçen başlıklar
heartsmagic 14
ekşi profiliülkedeki gerizekalılık kanser kitlesi gibi yayılıyor. sosyal medyanın gündemi ülkenin kalitesizlik seviyesi ile doğru orantılı bir şekilde ilerliyor daima.
aldınız mı abdülhamid manipülasyonunuzu ? tebrikler kızlar, tebrikler türkiye. istediğiniz kadar ağlayın şimdi. boş yapmayın yobazlar. yobazlara saplamanın sultanları. cumhuriyetin kadınları kazandı.
fenerbahçe taraftarı yapmıştır diye açıklama yaparlarsa şaşırmayın.
her şey kendini ne kadar iyi pazarlamanla alakalıdır, ne kadar iyi iş yaptığınla değil. kendini ne kadar iyi pazarlayabilirsen değerin o kadar artar. o kadar fazla kazanırsın.
çok güldüğüm ve helal olsun dediğim videodur bu dindar ve aynı zamanda despot olan zihniyetlere karşı başlatılmış savaşta tüm kadınlara başarılar diliyorum.
https://streamable.com/ai3if8
edit : imla, ek olarak molla olmuş, hacı olmuş, kafasındaki takke değilmiş de sarıkmış her ne ise umurumda bile değil. efsane harekettir, yapılan hareket bence de bu direnişin simgesi olabilir.
edit 2: iranlı mollaları bile savunacak kadar yobazların sözlükte olduğunu tekrar gördük ve tescilledik. adam molla için duyar kasıyor ya. neymiş saygısızlıkmış senin saygını alır parçalar kıvırır bilmem ne yaparım, saygı gösterilmez saygı kazanılır. hangi kadına karşı saygılı olmuşlar da kimden saygı bekliyor sarıklı ucubeler ?
edit 3: https://twitter.com/…rif/status/1586239485746216961
ülkede takke uçurmak moda olmuş meğersem benzer bir sürü video varmış.
edit 4: bazı arkadaşlar beni savcılığa vereceklermiş yazdıklarımla dine hakaret ediyormuşum ahaha. oturma organınızla mı okuyorsunuz yazılanları hakaret nerede ? ayrıca beni niye savcılığa veriyorsunuz oğlum ? takkeyi ben mi uçurdum. gidin iranlı ablamızı savcılığa verin. vesselem bu ortam çok sığır insanlar barındırıyor cidden.
https://streamable.com/ai3if8
edit : imla, ek olarak molla olmuş, hacı olmuş, kafasındaki takke değilmiş de sarıkmış her ne ise umurumda bile değil. efsane harekettir, yapılan hareket bence de bu direnişin simgesi olabilir.
edit 2: iranlı mollaları bile savunacak kadar yobazların sözlükte olduğunu tekrar gördük ve tescilledik. adam molla için duyar kasıyor ya. neymiş saygısızlıkmış senin saygını alır parçalar kıvırır bilmem ne yaparım, saygı gösterilmez saygı kazanılır. hangi kadına karşı saygılı olmuşlar da kimden saygı bekliyor sarıklı ucubeler ?
edit 3: https://twitter.com/…rif/status/1586239485746216961
ülkede takke uçurmak moda olmuş meğersem benzer bir sürü video varmış.
edit 4: bazı arkadaşlar beni savcılığa vereceklermiş yazdıklarımla dine hakaret ediyormuşum ahaha. oturma organınızla mı okuyorsunuz yazılanları hakaret nerede ? ayrıca beni niye savcılığa veriyorsunuz oğlum ? takkeyi ben mi uçurdum. gidin iranlı ablamızı savcılığa verin. vesselem bu ortam çok sığır insanlar barındırıyor cidden.
bu arap sevici adamların ağzından bir defa da türk aç, sokakta çöp toplayan, kirasını ödeyemeyen, okuyamayan çocuklarımıza sahip çıkacağız lafı duydunuz mu ? duyamazsınız çünkü hepsi türk ve türkiye düşmanı resmen.
edit 2 : imla
edit 3 : çok fazla mesaj geldi arkadaşlar sağolun var olun onlara da dediğim gibi ben burada olduğum halde görünce rahatsız oluyorum orada yaşayan insanlar buna ses çıkarmıyor halinden memnun kafayı yememek elde değil. tek dertleri keşke ellerindeki nasırlar olsa, ayrıca geçen hava soğuktu kenarları soyuldu biraz o kadar. oraya nasıl gelirim diye soran pek çok kişi olmuş inanın bunu ben de bilmiyorum çünkü ben avrupa vatandaşıyım zaten doğum yerim türkiye değil.
evet sevgili ekşici ahalisi toplanın alışveriş listesini paylaşıyorum.
-1 adet 300 gr. beyaz peynir
-1 adet ananas
-1 adet beck's bira (türkiye'de bir bira 15-20 tl)
-1 adet paulener hefe-weizen bira
-0,69 kg cherry rispentomaten (domates)
-2 adet 250ml şişe ayran
-1 adet ritter sport çikolata (muhtemelen sadece bu çikolata türkiye'de 25-50 tl arasında bir şeydir)
-1 litre portakal suyu
-1 adet 50 cl arktis premium vodka.
-1 adet 70 cl johns weisser beyaz rum
-1 adet poşet (bildiğimiz bizde paralı satılan poşetler, burada da paralı)
-2 adet 1 litre süt
-j. d. gross belgian chocolate sea shells deniz kabuğu çikolata 250 gr (türkiye'de fiyatı 60 ila 70 tl civarı)
-ve bir kaç ıvır zıvır daha
toplam fiyat nedir ? : 29.25 euro.
bu şehirde orta kalifiye bir çalışan 3.000 euro maaş alıyor.
tüm bunları türkiye'de bir markette gidip 29,25 tl'e aldığınızı düşünün hem de içerisinde 50 cl votka, 70cl rom, ve iki tane bira olduğu halde.
hani birileri diyor ya almanya bizi kıskanıyor diye, işte bu fişi rulo yapıp o diyenlerin götüne sokun.
görsel
edit : biri paraya kıy da eline bakım yaptır demiş, ne var dostum elimde yeterince bakımını yapıyorum ?
görsel
edit 3 : çok fazla mesaj geldi arkadaşlar sağolun var olun onlara da dediğim gibi ben burada olduğum halde görünce rahatsız oluyorum orada yaşayan insanlar buna ses çıkarmıyor halinden memnun kafayı yememek elde değil. tek dertleri keşke ellerindeki nasırlar olsa, ayrıca geçen hava soğuktu kenarları soyuldu biraz o kadar. oraya nasıl gelirim diye soran pek çok kişi olmuş inanın bunu ben de bilmiyorum çünkü ben avrupa vatandaşıyım zaten doğum yerim türkiye değil.
evet sevgili ekşici ahalisi toplanın alışveriş listesini paylaşıyorum.
-1 adet 300 gr. beyaz peynir
-1 adet ananas
-1 adet beck's bira (türkiye'de bir bira 15-20 tl)
-1 adet paulener hefe-weizen bira
-0,69 kg cherry rispentomaten (domates)
-2 adet 250ml şişe ayran
-1 adet ritter sport çikolata (muhtemelen sadece bu çikolata türkiye'de 25-50 tl arasında bir şeydir)
-1 litre portakal suyu
-1 adet 50 cl arktis premium vodka.
-1 adet 70 cl johns weisser beyaz rum
-1 adet poşet (bildiğimiz bizde paralı satılan poşetler, burada da paralı)
-2 adet 1 litre süt
-j. d. gross belgian chocolate sea shells deniz kabuğu çikolata 250 gr (türkiye'de fiyatı 60 ila 70 tl civarı)
-ve bir kaç ıvır zıvır daha
toplam fiyat nedir ? : 29.25 euro.
bu şehirde orta kalifiye bir çalışan 3.000 euro maaş alıyor.
tüm bunları türkiye'de bir markette gidip 29,25 tl'e aldığınızı düşünün hem de içerisinde 50 cl votka, 70cl rom, ve iki tane bira olduğu halde.
hani birileri diyor ya almanya bizi kıskanıyor diye, işte bu fişi rulo yapıp o diyenlerin götüne sokun.
görsel
edit : biri paraya kıy da eline bakım yaptır demiş, ne var dostum elimde yeterince bakımını yapıyorum ?
görsel
telefon numaralarımız gibi tc numaralarımız da işporta tezgahları gibi elden ele dolanıyor ne gizlilik kaldı ne bir sikim. günde kaç defa 0850'li numaralardan arandığım belli değil, engelle engelle bitmiyor orospu çocukları.
oh canıma değsin dediğim hadisedir. içerde ne var diye merak etmişmiş, bok var. ne diyorlardı ? fazla merak göte yarak.
edit : imla
edit : imla
amk sanki sayısal loto tahmin ediyor, bilsen ne olacak bilmesen ne olacak bu siktiğimin ekonomisinde.
cengiz inşaat ve yandaşların vergi borcunu sildiğine laf söylemiyor da deezerın vergi vermediğine hayıflanıyor kevaşe.
edit : özelime dolan bütün aktrollerin amına koyayım. (hayatımda yaptığım en güzel edit bu olsa gerek)
edit : özelime dolan bütün aktrollerin amına koyayım. (hayatımda yaptığım en güzel edit bu olsa gerek)
bir tayyip de orada var demek ki.
hani 800 milyar metreküptü, daha çıkmadan 480'i cebe attılar ak.