maç isterse 10-0 olsun hakkımızın yendiği penaltıdır.
6-0 birilerinin kötü hatıralarını depreştirmesin diye de verilmemiş olabilir.
var hakemleri fark olunca umudunu yitirip ağlarken birilerine yaranmak için "oh fırsat doğdu" diyerek hakkımızı yedi.
haram zıkkım olsun.
Sık geçen başlıklar
zibidigo 5
ekşi profiliönemli edit: edit: odatv bu haberi aslında temmuz ayında yapmış. olay 2016 yılında yaşanmış dostlar.
2016 !!! 7 sene önce !... başka hangi olayları bilmiyoruz biz? başka kaç çocuğumuz tecavüz edip öldürüldü? adaletin yerini bulması için sosyal medyada gündem olması mı gerekiyor? bu çocukların ailelerinin sesi nasıl olacağız?
google'da arıyorum bir tane yandaş medyada bu haberle ilgili tek bir satır yok. hakkını vermek lazım ki içlerinde temmuz ayında yeni akit yapmış sadece bunun haberini. niye? 11 yaşındaki bir çocuğun yaşadıklarını neden yazamıyorsunuz? siz kendinize basın mı diyorsunuz? bu çocukların haber olabilmesi için muhalif partilerden birilerinin mi bu suçları işlemesi gerekiyor? haksızlık karşısında susan dilsiz şeytanlarsınız hepiniz!
hakkari'de 3 tecavüzcünün serbest bırakılması başlığını açtım lakin sol frame'e düşmüyor.
başlığı nasıl açacağımı bilemedim.
11 yaşındaki kız çocuğuna tecavüz eden 3 tecavüzcünün serbest bırakılması olacaktı sığmadı.
https://twitter.com/…ete/status/1699205556311937351
gazetenin haberine göre tecavüz ettikleri delillerle sabit.
8 ay yatıp çıkıyorlar.
240 gün yatıp çıkıyorlar.
5760 saat yatıp çıkıyorlar.
en bomba iddia ne bilin?
zanlıların avukatı gazetenin iddiasına göre akp il başkanı.
sonrasında yavrucak intihar ederek can veriyor.
aynen teyze ülkeyi lezbiyenleştiremeyecekler aynen..
2016 !!! 7 sene önce !... başka hangi olayları bilmiyoruz biz? başka kaç çocuğumuz tecavüz edip öldürüldü? adaletin yerini bulması için sosyal medyada gündem olması mı gerekiyor? bu çocukların ailelerinin sesi nasıl olacağız?
google'da arıyorum bir tane yandaş medyada bu haberle ilgili tek bir satır yok. hakkını vermek lazım ki içlerinde temmuz ayında yeni akit yapmış sadece bunun haberini. niye? 11 yaşındaki bir çocuğun yaşadıklarını neden yazamıyorsunuz? siz kendinize basın mı diyorsunuz? bu çocukların haber olabilmesi için muhalif partilerden birilerinin mi bu suçları işlemesi gerekiyor? haksızlık karşısında susan dilsiz şeytanlarsınız hepiniz!
hakkari'de 3 tecavüzcünün serbest bırakılması başlığını açtım lakin sol frame'e düşmüyor.
başlığı nasıl açacağımı bilemedim.
11 yaşındaki kız çocuğuna tecavüz eden 3 tecavüzcünün serbest bırakılması olacaktı sığmadı.
https://twitter.com/…ete/status/1699205556311937351
gazetenin haberine göre tecavüz ettikleri delillerle sabit.
8 ay yatıp çıkıyorlar.
240 gün yatıp çıkıyorlar.
5760 saat yatıp çıkıyorlar.
en bomba iddia ne bilin?
zanlıların avukatı gazetenin iddiasına göre akp il başkanı.
sonrasında yavrucak intihar ederek can veriyor.
aynen teyze ülkeyi lezbiyenleştiremeyecekler aynen..
https://twitter.com/…tatus/1318245998729244672?s=19
kahkahalar eşliğinde izlediğimiz. hahahahahah.
dün göztepe'ye verilen müthiş komik penaltı bugün bu.
anlıyoruz. lig çok çok zorlu geçecek. evet.
beinsports pozisyon tekrarını neden gösteremiyor onu da anlamadık.
kahkahalar eşliğinde izlediğimiz. hahahahahah.
dün göztepe'ye verilen müthiş komik penaltı bugün bu.
anlıyoruz. lig çok çok zorlu geçecek. evet.
beinsports pozisyon tekrarını neden gösteremiyor onu da anlamadık.
bir türlü galibiyet alamayan, 1 gol atabilirse büyük sevinen, büyük farklarla maç kaybeden takımdır.
düşünüyorum da var sanki böyle bir takım.
düşünüyorum da var sanki böyle bir takım.
üstteki resmi 2018 alttaki resmi 2004 sanan tek ben mi varım acaba?
öyle alışmışız ki..
emeği geçen herkesi tebrik ettiğim değişimdir.
öyle alışmışız ki..
emeği geçen herkesi tebrik ettiğim değişimdir.