"herkes, türkiye cumhuriyeti vatandaşı olsun olmasın tüm bireylerin var olma, yaşama ve kendini ifade etme hakkına ve oy tercihlerine saygı göstermek mecburiyetindedir."
vatandaş olmayanın bu ülkede oy tercihi nasıl olabiliyor? vatandaş olmayan birinin (yani suriyelinin, afganlı ve paki çetelerin, rusların, ukraynalıların...) benim ülkemde yaşama ve var olma hakkı nereden geliyor da saygı duymalıyım? böyle satır aralarına gizlediğiniz mesajları anlamayacağımızı mı zannediyorsunuz? beğenen neyi beğeniyor?
07.09.2023 · 3. sıra
ffemmefatalee
06.09.2023 00:01