işte bu yüzden o filmlerde iş anlaşmasından önce sigortanın kapsadığı tedaviyi soruyorlar demek ki dedirten durum.
yüzlerce film/dizi çekiyorlar bakın aslında doktorlar, hastaneler o kadar da kötü değil, hastaların iyiliği için şöyle uğraşıyorlar, böyle uğraşıyorlar, para hiç umurlarında değil aslında diye. ama neticesinde tüm sektör sadece para üzerine kurulu.
hastasının durumu acil diye çaktırmadan röntgen odasına götürüyorlardı hani, hem de hastanenin başhekimi. kahrolsun hollywood kandırdı demek ki bizi.
07.09.2023 · 43. sıra
thesilmarillion
06.09.2023 09:58