Sık geçen başlıklar

besparasizmudur 3

ekşi profili
bütün duygularım ağır yaralı.
83 yaşındaki bir teyze 'lahana pahalı olduğu için yiyemiyorum' diyor.
arkadaşlar la-ha-na
havyar değil, somon değil, levrek değil, ıstakoz değil, karides veya ahtapot hiç değil.
lahana lan lahana.
mahvetti bu video beni. bu moralle bugünü nasıl bitirebilirim hiç bilmiyorum.
https://twitter.com/i/status/1576585028393472001
tek edit: arkadaşlar edinilen son bilgilere istinaden osmaniye kadirli ilçesi pazar çevresinde bulunuyor ninemiz.
artık belediyeyi mi ararsınız, twitter'dan mı yazarsınız yada tanıdıklarla mı çözensiniz bilemiyorum. ama nineye ulaşın (isteyenler)
aha da belediyenin linki:

https://twitter.com/…?s=46&t=03mgyftvexjhipsjjedcrw

edit: bazı duyarlı yazarlar bu teyzenin yıllık mutfak masrafını karşılayabileceğini söylüyor. lütfen kim olduğunu bulalım ve yardımcı olmak isteyen yazar ile paylaşalım. görsel