Sık geçen başlıklar

iphone pil sağlığı 13

ekşi'de gör
yok çok şarj etme şurada durdur yok şarjını çok tüketme şurada prize tak yok telefonu dikkatli kullan ısındırma cart curt... ebesinin nikahı.

50 bin lira verdiğiniz bir cihazın kölesi olmayın. vurun semeri çalışsın eşek. en kötü 2 - 3 yıl sonra cihazın değerinin %10'una tekabül eden bir maliyetle bataryayı orijinaliyle değiştirirsiniz geçer gider. bu neyin tantanası?
telefonu aldıktan sonraki bir hafta ben de çok takıyordum ama sonra sikerler deyip aldığım cihaza bile tam olarak sahip olamayacak mıyım amk diyerek ne var yoksa eritiyorum pili.

oyun oynamayacak kişilerin dert etmesine dahi gerek yok.
iphone adlı pahalı cihaz 2-3 yıl kullanım için dizayn edilmiştir, özellikle türkiye gibi ekonomik duruma sahip ülkelerde iphone'un fiyat performans oranı diplerdedir. hayatı kolaylaştırması için bir telefona 50k ödeyip tam randıman alamadan kullanmak, pil sağlığı düştü diye strese girmek oldukça gülünç bir durum.
benzinciden aldığım kablo ve traş makinesinin adaptörü ile 4 yıldır kullandığım iphone 11 pil sağlığım % 92
%80'den sonra çöp olan sağlıktır.

amk böyle bir şey yok yemin ediyorum. bunu normal bir insana anlatmak çok güç. olm sağlığı %80 olan bir şey nasıl çöp olabilir ya. resmen keriz silkelemek bu. adamlar 0-100 arasını 80-100 arasına sıkıştırmışlar. adam gelmiş başlığa %90 daha çok iyi diyor. lan yarısı gitmiş işte amk. %50`desin.
yalan dolandır. %84 benimki ama günde 4 kere şarj ediyorum. pil sağlığı değerine inanan burçlara ve tarota da inanır.

yüksek fav edit: androidciler favlıyorsa favlamasın la. iphone bataryası 25 dakika bile gitse bir android çöpüne para vermem.
telefonu keyifle kullanacağınız yerine pil seviyesini takip edip ve bununla yetinmeyip telefonda sürekli uğraştıcı işlem yapıyorsunuz. bu cihazlar size konfor vermeli dert değil.