Sık geçen başlıklar

söylenince varoş havası estiren kelime 9

ekşi'de gör
(bkz: algı yapmak)

hem sıkça kullanan insan profili bakımından hem de dilbilgisi bakımından korkunç. bari "algı yaratmak" olsaydı. algı yapma algı diyen birini gördüğüm anda istiklal mahkemesi gibi yargı dağıtıyorum.
(bkz: yerli ve milli)
o kadar boş bir laf ki, anlatması bile zahmetli...

yerli ve milli bir olguya asla karşı değilim ama bugün bu söz, yalnızca fakir avutmak için kullanılıyor.

ülke sefalet içinde!
"yerli ve milli" anlayışımız olsa bugün bu halde olmazdık!
zorlama “bey”, “hanım” hitaplarının ardından ikinci tekil şahısla devam eden cümleler.
-ayşe hanım, şu dosyaları getir de bir bakalım.
-ali bey, neden geç kaldın?