valla ben artık işin maliyet boyutunu çoktan aştığını hazır fırsat varken, mekanlarda doluyken ''tuttuğumuzu sikelim'' moduna geçildiğini düşünüyorum.
başka türlü tavuk dürüm kolanın 70 lira, 80 gr adana kebabın 100 lira olabilme ihtimali yok.
6. aydan beri dışarıdan yemek söylemiyorum. nişanlımla bir yere gitmeyeceksek dışarıda yemek yemiyorum. ama ne zaman dışarı çıksak fiyatlara rağmen mekanlar full maşallah.
insanların şikayeti yok demek ki. siz ben bir kaç fakir daha kendi kendimize şaşırıyoruz işte.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
araplar, avrupalılar değerli paralarıyla yatırım yapacak diye kendi insanımızı şişmiş kiralara ve aşırı yüksek ev fiyatlarına mahkum etmeyeceğiz 5 yıl boyunca yabancılara konut satışını yasaklayacağız açıklamasıdır.
aşırı mantıklıdır tüm dürüstlüğü ile bu vatanın iyiliği için çalışacağı belli olan bir adamın açıklamasıdır.
https://twitter.com/…?s=21&t=mnltjhanoxtr1dl22q6slq
edit: ev mi kaldı diyenler? bu adam mı sattı ulan evleri? çoktan alınması gereken bir önlemi muhalefet olarak yapacağız diyor nerdeyse suçlu olacak az akıllı olun.
az çok az.
aşırı mantıklıdır tüm dürüstlüğü ile bu vatanın iyiliği için çalışacağı belli olan bir adamın açıklamasıdır.
https://twitter.com/…?s=21&t=mnltjhanoxtr1dl22q6slq
edit: ev mi kaldı diyenler? bu adam mı sattı ulan evleri? çoktan alınması gereken bir önlemi muhalefet olarak yapacağız diyor nerdeyse suçlu olacak az akıllı olun.
az çok az.
fakir olduğumu öğrendiğim başlık olmuş. fakat vw kullanan birisinin kendisini zengin zannettiği başka ülke de yoktur dünyada.
"adamın hizmetinin bedeli bu. aşağı yukarı giden bunu bilerek gidiyor."
kardeşim klavyelerinizde böyle bir tuş mu var? her başlıkta bundan görüyorum aq. nerede satılıyorsa söyleyin ben de alayım.
kardeşim klavyelerinizde böyle bir tuş mu var? her başlıkta bundan görüyorum aq. nerede satılıyorsa söyleyin ben de alayım.
polis: yat yat yat yat..
izleyici: yattık zaten amk..kadıköy'de 3 yemek nedir amirim ya ? gitti paralar :)
izleyici: yattık zaten amk..kadıköy'de 3 yemek nedir amirim ya ? gitti paralar :)
türkiye'de her şerefsizlik normalleşmiş zaten liste yapmaya gerek yok.
tarihi yapımlarda ben bunları yapmalarını garip karşılıyorum.
tarihte oğlancılığa, eşcinselliğe, translığa vs yorum yapamam elbette var. çok fazla biseksüel kral vs de sayabilirsiniz ama;
zeus, achilles'in tasvirleri net bir de achilles kanlı canlı biri yani var böyle bir adam. tasvir belli hikayesi belli.
her şey yerinde güzel ve ağır.
bakın bütün drizzt do'urden dışında bütün drowlar bad guy olmasa unutulmuş diyarlar çeksinler derim ki çekede bilirler.
menzoberranzan hikayesi var ya efsane olur. ayıla bayıla izlerim.
tarihi karakterlere, yazılı kitap karakterlerine bunları yapmaları enteresan geliyor.
lotr dizisine siyahi elf eklediler karakteri son bölümde hiç kullanmadılar. abi sırf olsun diye karakter eklenir mi? oyuncuya yazık ayıp değil mi? adamı dünya çapında linçlediler hoş mu?
kaş yapacam derken göz çıkarmak bu.
üzülüyorum ya;
insanı insan olarak anlatmak varken, böyle yapımlarla daha çok antipati karıştırıyorlar.
üzücü…
tarihte oğlancılığa, eşcinselliğe, translığa vs yorum yapamam elbette var. çok fazla biseksüel kral vs de sayabilirsiniz ama;
zeus, achilles'in tasvirleri net bir de achilles kanlı canlı biri yani var böyle bir adam. tasvir belli hikayesi belli.
her şey yerinde güzel ve ağır.
bakın bütün drizzt do'urden dışında bütün drowlar bad guy olmasa unutulmuş diyarlar çeksinler derim ki çekede bilirler.
menzoberranzan hikayesi var ya efsane olur. ayıla bayıla izlerim.
tarihi karakterlere, yazılı kitap karakterlerine bunları yapmaları enteresan geliyor.
lotr dizisine siyahi elf eklediler karakteri son bölümde hiç kullanmadılar. abi sırf olsun diye karakter eklenir mi? oyuncuya yazık ayıp değil mi? adamı dünya çapında linçlediler hoş mu?
kaş yapacam derken göz çıkarmak bu.
üzülüyorum ya;
insanı insan olarak anlatmak varken, böyle yapımlarla daha çok antipati karıştırıyorlar.
üzücü…
henüz yakmadık diyenler kutup ayısı herhalde.
not:1200 tl
not:1200 tl
barış atay'dan bağımsız olarak haklı konuşmadır. idareciler, merkezi otorite, devlet artık adını ne koyarsanız koyun istediği zaman vatandaşın tüm hukuki haklarını o anlık yok sayabiliyor. bizim tüm mücadelemiz, haykırışımız zaten bunadır! şu an ülkede kimse cumhurbaşkanına "ulan pezevenk sen cumhurbaşkanıysan ben de vatandaşım, benim haklarım var ayağını denk al" diyemiyor. çünkü 70 tane koruması seni eşek sudan gelene kadar dövebilir ve o an vatandaş olarak hiçbir hakkın yok!
bu kadar abartılı örneğe gerek yok. korumalara trafiği niye tıkıyorsunuz diyen avukat sertuğ sürenoğlu'nun ahvali ortada. görsel dayak atanlar için soruşturma izni bile vermediler. devlet görevlisiydiler ve dövmeye hakları vardı çünkü...
cumhurbaşkanını bir kenara bırakın, kıçı kırık komiserler devleti zimmetine geçirmiş gibi gerine gerine uyanıyor her sabaha. hepimizi dövmeye hakları var, hepimizi zindana atmaya hakları var. lüzumu halinde katilimiz bulunmayacak şekilde öldürmeye hakları var! işte medarı iftihar isyanımız budur!
sağcıymış, solcuymuş hiç umurumda değil. vatandaş olmanın, hukukla korunmanın bilincinde değilseniz 21. asır için bence insan sıfatı taşımaya layık da değilsiniz.
bu kadar abartılı örneğe gerek yok. korumalara trafiği niye tıkıyorsunuz diyen avukat sertuğ sürenoğlu'nun ahvali ortada. görsel dayak atanlar için soruşturma izni bile vermediler. devlet görevlisiydiler ve dövmeye hakları vardı çünkü...
cumhurbaşkanını bir kenara bırakın, kıçı kırık komiserler devleti zimmetine geçirmiş gibi gerine gerine uyanıyor her sabaha. hepimizi dövmeye hakları var, hepimizi zindana atmaya hakları var. lüzumu halinde katilimiz bulunmayacak şekilde öldürmeye hakları var! işte medarı iftihar isyanımız budur!
sağcıymış, solcuymuş hiç umurumda değil. vatandaş olmanın, hukukla korunmanın bilincinde değilseniz 21. asır için bence insan sıfatı taşımaya layık da değilsiniz.
corolla sahibi olarak açıklık getireyim. bu araçlarla atik kullanmak sarmıyor. bak araba gitmiyor çekmiyor demiyorum. öyle kullandığında konforlu olmuyor. ne bileyim otomatik dizelse filan vites bir düşüyor. arada yarım saniye boşluk oluyor arabanın içinde bir ufak hopluyorsun, ses çıkıyor ama alman gibi tatlı bir şekilde hızlanmıyor. araba çektiği acıyı sana yansıtıyor.
bir de aklına sürekli allaha şükür masrafsız araba aldım düşüncesi olduğu için bunu korumak istiyorsun. suyunu yağını koyuyorsun araba gidiyor. daha ne?
bir de aklına sürekli allaha şükür masrafsız araba aldım düşüncesi olduğu için bunu korumak istiyorsun. suyunu yağını koyuyorsun araba gidiyor. daha ne?
anadoluda yıllardır var olan kurum '' oynaş''
peynir ve domates..
mantalitenin değişmesi lazım.
0-3 yenilmişsin, maçtan sonra başkanın " biz galatasaray' a 6 da attık 5 de attık " diyor.
başarısızlığı kabul eden bir cümle kurmak yerine sürekli hedef değiştirince başarı ister istemez gelmiyor. kendi işine bak, kendi başarına odaklan ve çok konuşma bitti gitti.
0-3 yenilmişsin, maçtan sonra başkanın " biz galatasaray' a 6 da attık 5 de attık " diyor.
başarısızlığı kabul eden bir cümle kurmak yerine sürekli hedef değiştirince başarı ister istemez gelmiyor. kendi işine bak, kendi başarına odaklan ve çok konuşma bitti gitti.
google'a ivanna platovska yazınca sadece türkiye'nin sikko haber siteleri çıkıyor. sırf bu bilgiye dayanarak haberin palavra olduğu anlaşılıyor. internette okunulan her şeye inanma devri bitti sanmıştım. hala sürüyormuş.
edit: finch adlı yazar uyardı. kadının adı ivanna plantovskaya. kadın ukrayna ordusunun sözcüsü değil, odessa bölgesi sınır güvenliği biriminin sözcüsüymüş sadece. türk haber sitelerinin nasıl kopyala yapıştırcı olduğunu göstermesi açısından değerli bir haber.
edit: finch adlı yazar uyardı. kadının adı ivanna plantovskaya. kadın ukrayna ordusunun sözcüsü değil, odessa bölgesi sınır güvenliği biriminin sözcüsüymüş sadece. türk haber sitelerinin nasıl kopyala yapıştırcı olduğunu göstermesi açısından değerli bir haber.
paradan bağımsız altay fenerin en fazla 2 yada 3. kalecisi olur
olmuyor amk zorlamayın artık
olmuyor amk zorlamayın artık
imam hatipler kapatılsın
hâlâ halkın menfaatine çalışacak iyi yürekli siyasetçiler olduğuna inanan vatandaş talebi.
cınım yııaaa...
cınım yııaaa...
google'ı yalnızca arama motoru zannetmek...
bilmeyenler icin gemilerde en az 3 kaptan olur.
ulan ne kadar malınız vardı da sata sata bitiremediniz. endeksi 3 gündür -4, -5, -6 indirecek kadar ne olmuş olabilir hay sikeyim ya.
eylül 2021'den mart 2022' ye kadar 6 ay içeride kaldım, bi 6 ay daha kalırım. sike sike yükseleceksin akbank. dolar uçup kaçacakken banka halinle sen yükselmezsen ananın amına koyayım.
elimde son bi kurşun kaldı onu da maliyet düşürmek için sıkamam. maliyet düşürecez diye ala ala tahtacı olduk.
eylül 2021'den mart 2022' ye kadar 6 ay içeride kaldım, bi 6 ay daha kalırım. sike sike yükseleceksin akbank. dolar uçup kaçacakken banka halinle sen yükselmezsen ananın amına koyayım.
elimde son bi kurşun kaldı onu da maliyet düşürmek için sıkamam. maliyet düşürecez diye ala ala tahtacı olduk.
birbirlerine yardım ediyorlar, yurtdışındayım çok fazla ülke gezdim ve her gittiğim ülkede türkler bana türklerle iş yapmamamı uzak durmamı söylüyorlar. işim düştüğünde de yanlış bilgiler veriyorlar yada dolandırmaya fazla para almaya çalışıyorlar. mesela almanya'ya geldim, göç idaresiyle bir sorunum oldu ama türkler uğraşma mektup felan gönderme sıkıntı olmaz dediler, kafam almıyor cevap vermezsem dosyalarımda sıkıntı olacak, bildiğin ben gideyim diye bu cevap verildi birkaç kişi tarafından. avukata gidip mektuba cevap yazdık ve yazmasam bana deport verilebileceğini öğrendim. her millet birbirlerini koruyor ama türkler fesatlık yapıyor. delisiniz resmen..
türkiye'de kaydedilmemiş görüntüler ve buna rağmen ülkemiz, cehalet vs diye entry döşeyen bir sürü geri zekalı sözlükçü ile güne başladık.
yaptıkları iş sadece para karşılığı yapılacak iş değil. askeri hiyerarşi içinde en alt sıralarda olsalar da hep en öndedirler. anlaması kolay değil. tahminimce yıllardır pkk'ya karşı verilen mücadelede en çok şehit uzmanlardan verilmiştir. allah mekanlarını cennet eylesin.
edit: " uzman çavuşlar 21k almıyor. kesin bilgi. son zamla 17-18k seviyesine çıkacak. jandarma sınıfı uzman çavuşlar belki tazminattan dolayı 18-19 alıyor olabilirler. isterseniz entrynize ekleyin.
doğu'da alabilirler ona bir şey diyemem. çift tazminat falan." dedi güzel bir abimiz.
edit2
"askerden yeni geldim. bolukteki uzmana sordum, yeni gelen zamla 30 k'ya yaklaştı maaşım dedi" diye yazdı bir arkadaş.
"hocam şuan abim doğuda jöhte çalışıyor. en son 22bin tl alıyordu. alıyor ama en son ne zaman alışveriş yapmış ailesini çocuğunu görmüş muamma. hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ediyor, selam söylüyor, mesajlarınızı gördüm kendisini aradım sözlükte hep hor görülürdük içim ısındı diyor. :)))" dedi başka bir arkadaş da.
neticede hesaplarını tutmaya kalkmak kimseye düşmez. onu hesaplayan da yok zaten aslında aramızda. sadece bakış açısı yanlış olabiliyor bazen. insanlık hali.
edit: " uzman çavuşlar 21k almıyor. kesin bilgi. son zamla 17-18k seviyesine çıkacak. jandarma sınıfı uzman çavuşlar belki tazminattan dolayı 18-19 alıyor olabilirler. isterseniz entrynize ekleyin.
doğu'da alabilirler ona bir şey diyemem. çift tazminat falan." dedi güzel bir abimiz.
edit2
"askerden yeni geldim. bolukteki uzmana sordum, yeni gelen zamla 30 k'ya yaklaştı maaşım dedi" diye yazdı bir arkadaş.
"hocam şuan abim doğuda jöhte çalışıyor. en son 22bin tl alıyordu. alıyor ama en son ne zaman alışveriş yapmış ailesini çocuğunu görmüş muamma. hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ediyor, selam söylüyor, mesajlarınızı gördüm kendisini aradım sözlükte hep hor görülürdük içim ısındı diyor. :)))" dedi başka bir arkadaş da.
neticede hesaplarını tutmaya kalkmak kimseye düşmez. onu hesaplayan da yok zaten aslında aramızda. sadece bakış açısı yanlış olabiliyor bazen. insanlık hali.
erkek öder kadın öder diyenlere aldırmayın. ya erkek erkeğe ya da kadın kadına bir buluşmaysa ne olacak?
inceliktir, hesabı davet eden öder. 2. buluşma olursa da diğeri öder. öğrenin artık.
inceliktir, hesabı davet eden öder. 2. buluşma olursa da diğeri öder. öğrenin artık.
kırmızı eti pek severim. adana, urfa, kavurma, bonfile, antrikot vs hepsi çok güzel eyvallah ama tavuk döner de et dönerden daha lezzetli ulan işte. kanat ızgara da mesela tavuk dönerden daha lezzetli. lezzetli işte amına koyim yalan mı söyleyeceğiz.
depremin üstünden 30 sn geçmesine rağmen başlık acilmayinca yok ya deprem değildi diye düşünmeye baslamistim ki hamdolsun başlık geldi..
"kimin ajan olduğu ülkücüler tarafından gayet iyi biliniyor" diyorsa özdağ, neden yıllarca bu adamın elini öptü, genel başkanlığı çatısında siyaset yaptı hatta genel başkan yardımcılığına kadar yükseltildi onu da açıklaması gerekir.
edit: bazı yazarlar özdağ'ın bahçeli'ye hep muhalefet olduğundan ve genel başkan yardımcılığına yalakalık yapmadan yükseldiğinden bahsettiler. mhp'nin parti içi demokrasiye bu kadar saygı duyduğunu, farklı fikirlere böylesine açık bir yapı olduğunu bilmiyordum, öğrettiğiniz için teşekkür ederim.
edit: bazı yazarlar özdağ'ın bahçeli'ye hep muhalefet olduğundan ve genel başkan yardımcılığına yalakalık yapmadan yükseldiğinden bahsettiler. mhp'nin parti içi demokrasiye bu kadar saygı duyduğunu, farklı fikirlere böylesine açık bir yapı olduğunu bilmiyordum, öğrettiğiniz için teşekkür ederim.
bu daha iyi günler. ekonomi böyle giderse erkeğe ekmek banacaklar.
palabıyık
sekizde sekiz olacaktı.
sekizde sekiz olacaktı.
adam nasıl olsa parasını verdim, bir parçası bende kalsın demiş herhalde.
nilgün belgün ün bununla ilgili bir hikayesi vardı.evleniyor boşanıyor acaba doğru kişiydi de ben mi yanlış anladım diyor tekrar evleniyor sonra doğru anlamışım diyor tekrar boşanıyor.
o tekeri en fazla 20tl'ye elinden çıkarabilir. yani bir büfeden yarım ekmek tavuk döner ve ayran aldığında ayran için ödeyeceği meblağ.
bir insan bu kadar alçalabilir mi?
cevap: tabi ki evet.
tavsiye: g.tünüzü kollayın, çocuklarınıza küçük yaşlardan itibaren hiçbir insanoğluna güvenmemesi gerektiğini öğretin.
bir insan bu kadar alçalabilir mi?
cevap: tabi ki evet.
tavsiye: g.tünüzü kollayın, çocuklarınıza küçük yaşlardan itibaren hiçbir insanoğluna güvenmemesi gerektiğini öğretin.
bu saatten sonra sikerler ciddi ilişkiyi. millettin sikip yorduğunu biz mi dinlendireceğiz.
dünya üzerinde iktidar tarafından böylesine müjde manyağı yapılan ikinci bir halk yoktur..ulan her allahın günü müjde mi olur amına koyduklarım? bu milletle daha ne kadar dalga geçeceksiniz hırsız yobazlar.
şunu bi netleştirelim, evet yatarak ders geçilmez. sınavda notlar kötüyse o konu öğrenilmemiştir büyük ihtimalle vesaire... fakat bi sınıfta 45 kişiden 41'i f alıyorsa o dersin hocası yerine o sınıfta eşek ders verse daha iyidir. ders anlatmayı bilmeyen ve hatta konuşmayı bilmeyen hocalar var üniversitelerde. hem de sadece taşra üniversiteleri değil, itü gibi boğaziçi gibi üniversitelerde. dolayısıyla ortada bir skandal vardır. ve bu skandalda öğrencilik tecrübesi olanların çoğunun tahmin edebileceği gibi büyük pay hocanındır.
annemdir.
babamı hatırlattığı için sahile, deniz kenarına gidemiyor. babam vefat edeli seneler oldu.
canım annem, canım babam.
babamı hatırlattığı için sahile, deniz kenarına gidemiyor. babam vefat edeli seneler oldu.
canım annem, canım babam.
kazanının hamburger dükkanı açıp cheddar peyniri diye şoktan aldığı sarı burger peynirini müşteriye iteleyip özel cheddar peynirli burger diye fahiş fiyatlara satacağı vasat program. şaşmaz.
özellikle şu aralar "cumhur ittifakını destekliyoruz" mesajı, gelebilecek en korkunç mesaj olur herhalde.
ozan arif'in dediği gibi: cahilliğini suskunlukla gizliyor.
dikkat ederseniz hiçbir olayda hemen açıklama yapmaz. birileri çıkar suyu bulandırır kendisi de hemen lafa atlayarak konuyu dağıtır. oysa ilk anda konuşmaması cahilliğindendir olayları kestirememesindendir.
bazı mallar da çıkar buna "bilge lider" der.
lidere bak aq! hössst desem düşüp bayılacak.
edit: ölenler kendi evladı olmadığı için içi rahattır. ülkücülerin yeni başbuğu recep tayyip erdoğan'ın da dediği gibi: evladı olmayan bir zürriyetsiz evlat acısı nedir bilemez.(çözüm sürecinde terörü bitireceğini zannederek sarf ettiği sözler)
dikkat ederseniz hiçbir olayda hemen açıklama yapmaz. birileri çıkar suyu bulandırır kendisi de hemen lafa atlayarak konuyu dağıtır. oysa ilk anda konuşmaması cahilliğindendir olayları kestirememesindendir.
bazı mallar da çıkar buna "bilge lider" der.
lidere bak aq! hössst desem düşüp bayılacak.
edit: ölenler kendi evladı olmadığı için içi rahattır. ülkücülerin yeni başbuğu recep tayyip erdoğan'ın da dediği gibi: evladı olmayan bir zürriyetsiz evlat acısı nedir bilemez.(çözüm sürecinde terörü bitireceğini zannederek sarf ettiği sözler)
üniversitenin hazırlık yazında izmir konak pier içindeki sinemada bardakta mısır satmaya başlamıştım.
işten eve git gel yaklaşık yarım saatlik bir yol yürüyordum ve sabah akşam sahil boyunca yürürken kulaklarımda kulaklık müzik dinleyerek gitmek istesem de samsung ace model olduğunu hatırladığım telefonum buna pek müsade etmiyordu.
o yüzden ilk maaşımla kendime 2 gb hafızalı bu görsel sony walkman'i balçova kipa'nın elektronik marketinden almıştım.
yaklaşık 14 sene önce vuku bulan bu olayı hatırlayıp, bu yazıyı şu an elimdeki iphone 14 pro max ile yazdığımı fark ettiğimi belirteyim de şu samimi ve duygusal hava yerini negatif duygulara bırakarak dağılsın…..
işten eve git gel yaklaşık yarım saatlik bir yol yürüyordum ve sabah akşam sahil boyunca yürürken kulaklarımda kulaklık müzik dinleyerek gitmek istesem de samsung ace model olduğunu hatırladığım telefonum buna pek müsade etmiyordu.
o yüzden ilk maaşımla kendime 2 gb hafızalı bu görsel sony walkman'i balçova kipa'nın elektronik marketinden almıştım.
yaklaşık 14 sene önce vuku bulan bu olayı hatırlayıp, bu yazıyı şu an elimdeki iphone 14 pro max ile yazdığımı fark ettiğimi belirteyim de şu samimi ve duygusal hava yerini negatif duygulara bırakarak dağılsın…..
hayran olduğum insandır. gamsız pezevenk olma ihtimali de yüksektir tabii.
yastığa başımı koyduğum an hayatı sorgulamaya başlıyorum kardeşim millet nasıl uyuyor hemen anlamıyorum ya. kahretsin üfff.
yastığa başımı koyduğum an hayatı sorgulamaya başlıyorum kardeşim millet nasıl uyuyor hemen anlamıyorum ya. kahretsin üfff.
hay ben sizin kirli beyninize sokayım ya. biri demiş kötü performans, öbürü demiş kurgu, öbürü demiş neden kurye olduğu vurgulanmış. abi siz nasıl yaşıyorsunuz hayatı ya? ekşiye gelip entry girene bi haller oluyor amk. illaki bi marjinal, sikindirik bi eleştirelliğe ve şüpheciliğe bürünüyorsunuz. hayatınız çok zor olsa gerek, ya da hakikaten malsınız.
gece 12den sabah 4e kadar zangır zangır titreye titreye nöbet tut da göreyim sanılanın aksini
omuzları dar olan erkeğin açtığı başlık.
adam gibi bi hakem olsa gs en az 3 tane daha atardı amk hala ağlıyorsunuz.
geçtiğimiz günlerin bir tanesinde brentford-liverpool maçını izledim. 10 gün olmamıştır daha. liverpool'a saplayan brentford'da stoperin bir tanesi tanıdık geldi. odaklandım şöyle bir ekrana yapıştım o da ne...
bu bize de premier lig'den gelen, sonra göndermek için taklalar attığımız, adamı sağa sola kiraladığımız (bkz: zanka)'ymış.
şu an kiminle oynuyoruz peki, gustavo, serdar aziz ile. peki bunların yanına kimi takviye ediyoruz, samet akaydın'ı.
samet mesele değil. mesele işte fenerbahçe'nin futbol aklının kıt, başkanının futbol bilmez olması.
futbolu bilen adam vitor'u yollayacağına, eline mikrofonu alıp çığırtkanlık yapacağına, mesut özil için 4'lü oynamalıyız diyeceğine, takımdaki leşleri ve ahlaksızları gönderip, adam gibi bir golcü alsaydı bu kadar berbat halde olmazdık
bu bize de premier lig'den gelen, sonra göndermek için taklalar attığımız, adamı sağa sola kiraladığımız (bkz: zanka)'ymış.
şu an kiminle oynuyoruz peki, gustavo, serdar aziz ile. peki bunların yanına kimi takviye ediyoruz, samet akaydın'ı.
samet mesele değil. mesele işte fenerbahçe'nin futbol aklının kıt, başkanının futbol bilmez olması.
futbolu bilen adam vitor'u yollayacağına, eline mikrofonu alıp çığırtkanlık yapacağına, mesut özil için 4'lü oynamalıyız diyeceğine, takımdaki leşleri ve ahlaksızları gönderip, adam gibi bir golcü alsaydı bu kadar berbat halde olmazdık