acaba bu sefer ne için veri topluyorlar diye düşündüğüm site.
Sık geçen başlıklar
sozlugunuzun ogretmeni 23
ekşi profili"adamın hizmetinin bedeli bu. aşağı yukarı giden bunu bilerek gidiyor."
kardeşim klavyelerinizde böyle bir tuş mu var? her başlıkta bundan görüyorum aq. nerede satılıyorsa söyleyin ben de alayım.
kardeşim klavyelerinizde böyle bir tuş mu var? her başlıkta bundan görüyorum aq. nerede satılıyorsa söyleyin ben de alayım.
yataktan yeni kalkmış ev arkadaşının, "ben gelmicem abi siz gidin" demesi canlanıyor bu adamın saçını görünce.
sistemin nr zaman açılacağını da söylemelisiniz! bugün 48bin tl ödemem var. adama niye diyeceğim banka hacklenmiş mi? rezillik. adamın umrunda olur mu? elaleme boyun bükecek, ağız eğeceğiz sizin yüzünden.
belki o yazar benimdir. kaç takipçim var nasıl bakılır bilmiyorum.
edit: tamam arkadaşlar 90mış. mesaj atmaya gerek yok artık.
edit2: nasıl bakılıyormuş diye de sormayın.
edit: tamam arkadaşlar 90mış. mesaj atmaya gerek yok artık.
edit2: nasıl bakılıyormuş diye de sormayın.
gözlerim bacak kısmına indiğinde, üniversitede yurtta kalırken üst ranza arkadaşım recep’in bacaklarını aşağıya salladığı anlar aklıma geldi.
yarın okula gidince gamzenin saçını çekeyim, alinin silgisini çalayım, çöpün başında tüm ders kalem açayım.
kusura bakmayın ama haklı bulduğum twit. belki o başlık özelinde olmayabilir ancak sözlükte nitelikli entry bulmakta güçlük çektiğimiz bir dönemdeyiz.
edit: ekşi sözlüğe küfür etmek nedir ya? sen ekşi sözlük müsün? hemen olayı kişiselleştirme ve bir gruba ait olma duygusuyla yaklaşıyorsunuz. hakan hepcan diye biri ya da herhangi başka biri sözlüğe doğru küfür savursa şahsen benim sikimde olmaz. kafaya takacak daha değerli şeylerim var benim. siz de bence kendinize daha sağlam meşgaleler bulun.
edit: ekşi sözlüğe küfür etmek nedir ya? sen ekşi sözlük müsün? hemen olayı kişiselleştirme ve bir gruba ait olma duygusuyla yaklaşıyorsunuz. hakan hepcan diye biri ya da herhangi başka biri sözlüğe doğru küfür savursa şahsen benim sikimde olmaz. kafaya takacak daha değerli şeylerim var benim. siz de bence kendinize daha sağlam meşgaleler bulun.
sürekli birilerinin bacısının sikildiği dizi gibi geliyor. bir de ara ara birileri ölüp diriliyor galiba. sanırım kabileler arasında da bir liderlik savaşı var ama temel amaç sikişmek gibi.
garip bir gına gelme hali.
düşünsene seninle alakası bile olmayan bir insanın sakalı var ve bundan rahatsız oluyorsun. sakalı var diye kafaya takıyorsun. neden sakalı var? diye sorgulamalara giriyorsun. işin içinden çıkamıyorsun, sinirleniyorsun sakalı var diye. böyle baya baya insanların sakalı var diye kafaya takarak ortalarda dolanıyorsun, ‘gına’ filan geliyor. yolda yürüyorsun mesela karşıdan biri geliyor, “oha ya yine sakallı bir insan” diyerek mutsuzlaşıyorsun. içinden tekrar, “sakallı insanlardan gına geldi pöff” diyerek yolunu değiştiriyorsun ama o da ne, karşına bir sakallı insan daha çıktı. yani cildinde bir takım kıllanmalar olan insan, lanet olsun. neden böyle insanlar var! gına, gına, sakalllll.
daha kaliteli dertler bulun arkadaşlar. toplum içinde fikir, bakış açısı, beğeni sahibiyim algısı yaratmak, mesajı vermek için aptal aptal triplere girmeyin. bir başkasının sakalını, bıyığını kafaya takmak nedir? başkalarının fiziksel durumlarını hayatınızın gündemlerinden biri haline getirince neyi başarmış ya da kanıtlamış oluyorsunuz acaba?
+ben sakallı erkek sevmem ve görmekten de gına geldi.
-bravo aq.
not: sinekkaydı.
düşünsene seninle alakası bile olmayan bir insanın sakalı var ve bundan rahatsız oluyorsun. sakalı var diye kafaya takıyorsun. neden sakalı var? diye sorgulamalara giriyorsun. işin içinden çıkamıyorsun, sinirleniyorsun sakalı var diye. böyle baya baya insanların sakalı var diye kafaya takarak ortalarda dolanıyorsun, ‘gına’ filan geliyor. yolda yürüyorsun mesela karşıdan biri geliyor, “oha ya yine sakallı bir insan” diyerek mutsuzlaşıyorsun. içinden tekrar, “sakallı insanlardan gına geldi pöff” diyerek yolunu değiştiriyorsun ama o da ne, karşına bir sakallı insan daha çıktı. yani cildinde bir takım kıllanmalar olan insan, lanet olsun. neden böyle insanlar var! gına, gına, sakalllll.
daha kaliteli dertler bulun arkadaşlar. toplum içinde fikir, bakış açısı, beğeni sahibiyim algısı yaratmak, mesajı vermek için aptal aptal triplere girmeyin. bir başkasının sakalını, bıyığını kafaya takmak nedir? başkalarının fiziksel durumlarını hayatınızın gündemlerinden biri haline getirince neyi başarmış ya da kanıtlamış oluyorsunuz acaba?
+ben sakallı erkek sevmem ve görmekten de gına geldi.
-bravo aq.
not: sinekkaydı.
x+x+10=11
x=0.5
baran 9 yaşında. 3 sınıfa gidiyor. arkadaşları ona baran diyor.
x=0.5
baran 9 yaşında. 3 sınıfa gidiyor. arkadaşları ona baran diyor.
(bkz: sivrisinek)
neden, kadın olmak kötü bir şey mi?
açıklamanın devamında, “aslında odtü elektrik elektronik mühendisliği bekliyordum” gelseydi şaşırmayacaktım.
aslında çalar saat icat edildiğinde bitmesi gerekirdi.
stilden vs anlamam belki doğrusu bile budur ama beni gülme krizine soktu.
silkelenmiş halı gibi attı kendini suya. hala gülüyorum.
silkelenmiş halı gibi attı kendini suya. hala gülüyorum.
verandada oturuyorken ileride bulunan kavak agaclarina dalmisti gözü. yaprakların mest eden hisirtisi, govdenin bir saga bir sola dogru hareket edisi ona sevim'i hatirlatti. yüzü burustu, omuz silkti. sarma sigara sigarasindan bir firt aldi, sol kalcasini oldugu yerden bir miktar havaya kaldirip sert ve gürültülü bir sekilde osurdu...
arkadaşımla otostop yaptığımız donemde bır köyde düğüne denk gelmemiz, ardından bizi oyuna davet etmeleri, sabaha kadar onlarla birlikte içmemiz, bizi o gün misafir etmeleri ve ertesi gün "sevdiyseniz birkaç gün daha kalın biz sevdk" demelerinin üzerine iki gün daha köy hayatı yasamamız...
daha aklıma çok şey geliyor.
ülkemi seviyorum ve mümkünse bu topraklarda yaslanmak istiyorum.. umarım mümkün olur...
daha aklıma çok şey geliyor.
ülkemi seviyorum ve mümkünse bu topraklarda yaslanmak istiyorum.. umarım mümkün olur...
benim en çok merak ettiğim saat 9'da sahilde koşan 30-35 yaşlarındaki arkadaşlardır. ve en çok imrendiğim...