Sık geçen başlıklar

uzaylılardan gelebilecek en korkunç mesaj 11

ekşi'de gör
korkunç kim için olur bilmem ama "biz müslümanız deseler " ortalık alev alır
buradayım be buradayım. siz de buradasınız. vallahi de billahi de bur-da-yım!
aslında uzaydan gelecek en korkunç mesaj, hiç mesaj gelmemesidir. bununla ilgili en büyük teori tüm medeniyetlerin belli bir noktaya ulaştıktan sonra kendini yok etmesiyle ilgili.

yani ne ilk ne sonuz ama evrenin zamanının büyüklüğü sebebiyle hiç aynı anda var olmuyoruz ya da var olsak da birbirimizle iletişime geçecek kadar ilerleyemiyoruz ya da normalde yeterince ilerlesek bile o kadar uzağız ki mesaj ulaşama kadar ya mesaj ya da medeniyetler yok oluyor.
özellikle şu aralar "cumhur ittifakını destekliyoruz" mesajı, gelebilecek en korkunç mesaj olur herhalde.
okuduğum kadarıyla herkesin ortak korkusu “skilmek”
"dünya üzerindeki en zeki üçüncü tür olduğunuzdan gezegeninizin geleceği konusunda sizin de fikrinizi almayı uygun gördük"
"ama artık siz uzaylıca bilecek"
işte o zaman bilelimki uzaylıların niyetleri işgal
" dünyaya demokrasi ve insan hakları getireceğiz. "

edit: tırnak içi.