yazmayayım yazmayayım diyordum ama yetti artık ya!
1.78 boyunda olan israilli model, aktris ve eskiden de asker olan kadın gibi kadın…
görsel
görsel
görsel
şu kadına da çirkin demeyin be! ayrıca 3 çocuk annesi olmasına rağmen halen taş gibi kendisi.
rio soygunun da olsun, wonder woman filminde olsun bence şahane performans sergilemiştir. yeni çıkan heart of stone filmi de gayet güzel. yani ister eleştirin ister eleştirmeyin; bu kadın başarılı bir kadın.
bir de hızlı ve öfkeli filminde başarılı olmasının sebebi de geçmişte iki yıl israil savunma kuvvetleri'nde asker olarak görev yapmasıdır. silah kullanma becerisi de oradan geliyor zaten.
kendisini siyonist olarak görenlere de akıl diliyorum. israilli biri, israil-gazze çatışmasında filistin'e mi destek verecekti? mesela türkiye bir ülkeyle savaşsın, siz türkiye'yi mi desteklersiniz yoksa türkiye'nin karşısında olan ülkeyi mi? kadın doğal olarak kendi ülkesini desteklemiş. aynısını sizler de yapardınız!
gal gadot benim çok sevdiğim kadın aktrisler arasında yer alıyor, nice başarılarını görmek dileğiyle.
Sık geçen başlıklar
gameofgirl 25
ekşi profilivay vay vay neler dönmüş serhat yaaa.
yürüyedurun be.
kılıçdaroğlu'na ihanetmiş, yüzyılın ihanetiymiş… hadi lan oradan. muhalifler değişim istiyor, muhaliflerin sesine kulak vermeyip inatla o koltuğa oturmaya devam eden ihanetin kralını yapıyor amk!
yürüyedurun be.
kılıçdaroğlu'na ihanetmiş, yüzyılın ihanetiymiş… hadi lan oradan. muhalifler değişim istiyor, muhaliflerin sesine kulak vermeyip inatla o koltuğa oturmaya devam eden ihanetin kralını yapıyor amk!
sosyal medyada kış mevsimi güzellemesi yapıyoruz.
kışın da yaz güzellemesi yapacağız. bu işler böyle yapacak bir şey yok.
kışın da yaz güzellemesi yapacağız. bu işler böyle yapacak bir şey yok.
kendi adınıza konuşun. atatürk'ü severiz ama abdülhamit'ten haz etmeyiz. abdülhamit'i seven kişi net akp'lidir. atatürk'ten haz etmeyen kişi de akp'lidir. açık ve net…
bugün sol frame'de bir başlık gördüm, erdoğan'a oy verenler şimdi ne düşünüyor diye, cevabı belli değil mi kardeşim? bu tür insanların düşünme yetisi olsaydı erdoğan'a oy vermezlerdi zaten.
aha şekil a'da da görülüyor bu durum. ekonomi çökünce vatan da düşer ama anlatamazsın sen bunu onlara.
aha şekil a'da da görülüyor bu durum. ekonomi çökünce vatan da düşer ama anlatamazsın sen bunu onlara.
oy veren depremzedeler düşünsün, bizlik bir şey yok.
oy attıkları adam köprüyü geçti bundan sonra takar mı depremzedeleri. ah ah, çok uyardık ama dinlemediler. yapacak hiçbir şey yok.
oy attıkları adam köprüyü geçti bundan sonra takar mı depremzedeleri. ah ah, çok uyardık ama dinlemediler. yapacak hiçbir şey yok.
yağmurdan sonra sokakta oluşan toprak kokusu.
bir de çarşafları değiştirdikten sonra yatak odasındaki o yoğun deterjan kokusu. tinerci gibi içime çeke çeke uyumayı seviyorum. duş alıp temiz çarşafın üzerinde uyumak gibisi yok hakikaten.
bir de çarşafları değiştirdikten sonra yatak odasındaki o yoğun deterjan kokusu. tinerci gibi içime çeke çeke uyumayı seviyorum. duş alıp temiz çarşafın üzerinde uyumak gibisi yok hakikaten.
afganistan'da mı yaşıyoruz yoksa arabistan'da mı?türkiye'yi araplaştırma projesi yürürlüğe girdi demek ki.
yapımda ve yayında emeği geçen herkesin amk.
yapımda ve yayında emeği geçen herkesin amk.
geçen suriyelilere kardeşim dedi. şu an bildiğin siyasal islamcı kendisi. cumhur ittifakında eleman olan da ancak siyasal islamcı olur. açık ve net.
dolar 20'yi geçmiş dediği laflara bak. kimin beyinsiz olduğunu şimdi tartışmayalım nebati.
t: bir beyinsizin hakaretidir.
t: bir beyinsizin hakaretidir.
al bi orospu çocuğu daha. bunların derdi vatan millet değil, bunların derdi bizim istediğimiz olmuyorsa başkalarının da olmasın deyip ortalığı karıştırmak.
ne çok şerefsiz var memlekette be…
ne çok şerefsiz var memlekette be…
türkiye tayyip erdoğan'ın ülkesi mi amına koyduğum dedirten başlık.
bi siktir git dedirten din tüccarı cübbeli zırvaları…
saldırıyı öven, saldırıyı kınamayan herkes orospu çocuğudur.
muhtemelen devlet bahçeli kendilerine talimat vermiştir.
muhtemelen devlet bahçeli kendilerine talimat vermiştir.
he yaprağım kesin öyledir. bir maç zevkimiz var ona da laf ediyorlar lan hayret ya.
lan tamam en elit sizlersiniz biz cahiliz…
lan tamam en elit sizlersiniz biz cahiliz…
(bkz: hüdapar başkanının hizbullah açıklaması)
şu açıklama karşısında hüdapar'ı güzellemek ancak stepnenin işidir. erdoğan şu an abdullah öcalan'ı övse stepne de aynısını yapar çünkü bunlar hep yaranma çabaları işte. ortamlarda da kendine milliyetçiyim der.
şu seçimi kazanalım senin de icabına bakarız stepne bey.
şu açıklama karşısında hüdapar'ı güzellemek ancak stepnenin işidir. erdoğan şu an abdullah öcalan'ı övse stepne de aynısını yapar çünkü bunlar hep yaranma çabaları işte. ortamlarda da kendine milliyetçiyim der.
şu seçimi kazanalım senin de icabına bakarız stepne bey.
anayasaya aykırı kabuldür. anayasayı resmen delip geçtiler amk. gerçi bunlara yasa falan işlemiyor kafalarına göre hareket ediyorlar. muz cumhuriyetinde yaşadığımı unuttum bir an.
bu dünya sana da kalmayacak erdoğan, çünkü senin gibi olanlara kalmadı zamanında…
aday beğenmeyin siz halen geri zekalılar. bu adam 5 yıl daha ülke yönetsin o zaman göreceğim ben o aday beğenmeyenlerin isyanını…
ekleme: aklınızı başınıza alın erdoğan'ın karşısına kim çıkarsa çıksın ona oyunuzu verin, gerçek muhalifseniz bunu yapın amk. köprüden önceki son çıkış 14 mayıstır, biraz mantıklı düşünün artık. sizin mallığınızın ceremesini bizler de çekmek zorunda kalıyoruz ve yaptığınız kötülüktür. yeter!
bu dünya sana da kalmayacak erdoğan, çünkü senin gibi olanlara kalmadı zamanında…
aday beğenmeyin siz halen geri zekalılar. bu adam 5 yıl daha ülke yönetsin o zaman göreceğim ben o aday beğenmeyenlerin isyanını…
ekleme: aklınızı başınıza alın erdoğan'ın karşısına kim çıkarsa çıksın ona oyunuzu verin, gerçek muhalifseniz bunu yapın amk. köprüden önceki son çıkış 14 mayıstır, biraz mantıklı düşünün artık. sizin mallığınızın ceremesini bizler de çekmek zorunda kalıyoruz ve yaptığınız kötülüktür. yeter!
allah mısınız da kemal kılıçdaroğlu'nu destekleyenlerden için öbür dünyada ağır bedel öder diyorsunuz amk. siz kimsiniz lan?