barış atay'dan bağımsız olarak haklı konuşmadır. idareciler, merkezi otorite, devlet artık adını ne koyarsanız koyun istediği zaman vatandaşın tüm hukuki haklarını o anlık yok sayabiliyor. bizim tüm mücadelemiz, haykırışımız zaten bunadır! şu an ülkede kimse cumhurbaşkanına "ulan pezevenk sen cumhurbaşkanıysan ben de vatandaşım, benim haklarım var ayağını denk al" diyemiyor. çünkü 70 tane koruması seni eşek sudan gelene kadar dövebilir ve o an vatandaş olarak hiçbir hakkın yok!
bu kadar abartılı örneğe gerek yok. korumalara trafiği niye tıkıyorsunuz diyen avukat sertuğ sürenoğlu'nun ahvali ortada. görsel dayak atanlar için soruşturma izni bile vermediler. devlet görevlisiydiler ve dövmeye hakları vardı çünkü...
cumhurbaşkanını bir kenara bırakın, kıçı kırık komiserler devleti zimmetine geçirmiş gibi gerine gerine uyanıyor her sabaha. hepimizi dövmeye hakları var, hepimizi zindana atmaya hakları var. lüzumu halinde katilimiz bulunmayacak şekilde öldürmeye hakları var! işte medarı iftihar isyanımız budur!
sağcıymış, solcuymuş hiç umurumda değil. vatandaş olmanın, hukukla korunmanın bilincinde değilseniz 21. asır için bence insan sıfatı taşımaya layık da değilsiniz.
11.01.2023 · 9. sıra
greenwolf
10.01.2023 00:00 ~ 00:03