Sık geçen başlıklar

kahvaltının olmazsa olmaz iki ögesi 4

ekşi'de gör
hep fakirler yazmış, pastırma ve doğal baldır. dağılın şimdi.

edit: asdasdasda.. adam " baldır mı? " diye mesaj atmış. evet arkadaşım, yanında da meme. ikisi kahvaltıda vazgeçilmezimdir. olm siz gerçekten nerede yaşıyor nefes alıyorsunuz?

edit 2: oyhş. kahvaltıda ne yenir lan bu. düşündüm de adam kesinlikle haklı beyler.