Sık geçen başlıklar

varolmayanvarlik 4

ekşi profili
avrupa daha beterini yaşar umarım.okumuş aklı başında adamlar avrupa'ya gitmek isteyince bin tane prosedürü önüne koyan sikik avrupa ülkeleri böyle neandertalleri nedense çok sever.sikin birbirinizi belki kaostan iyi bir sonuç çıkar.
natodan çıksak arabistan gibi abd bizi korusun diye haraç ödemek zorunda kalırız.petrolümüz de olmadığı için mal gibi ortada kalırız.bu arada bizi korumak dediğim de kendisinden korumak için(abd nin bizzat kendisinden)