eh yani seversin sevmezsin o ayrı ama elini taşın altına sokan birine de bok atmazsınız kardeşim. 1 damla su bir lokma yiyeceğe yardımcı olan biri isterse kendini thanos sansın ne olur?
ayrıca benim gördüğüm yardıma koşanlara engel olunduğu ima edilmiş.
Sık geçen başlıklar
ykucuk 14
ekşi profiliimam hatipler kapatılsın
bir adam çıkar politika yapar, dönemin liderine ağzına geleni sayar, sonra lider gel beri der, koşa koşa eteğine kapanır.
dönekten al haberi.
dönekten al haberi.
etnik ayrımcılık yapmak istemiyorum ama soyumuz yedi göbek türk türkmen.
kürtler türklerden önce bu coğrafyada vardı aleviliği benimsemiş yada asimile kürt olmuş olabilir. saygı duyarım.
kürtler türklerden önce bu coğrafyada vardı aleviliği benimsemiş yada asimile kürt olmuş olabilir. saygı duyarım.
gençliğimde bu adamı izlemek için uykusuz kalır, bir halt yerine koyardım. ben yaş aldıkça daha ahmak olduğunu anladım bu adamın. aslında hep aynıymış ben farkedememişim.
çocuk senin çocuğun elbette oynayacak bakacak seveceksin. bunu yapamayacak kadar odunum diyorsan git kereste olarak yaşamaya devam et
çocuk senin çocuğun elbette oynayacak bakacak seveceksin. bunu yapamayacak kadar odunum diyorsan git kereste olarak yaşamaya devam et
eğer kanun 25 yıl ve prim dolan emekli olur diyorsa sonradan cayıyorsa insanlar haklarını ister. asıl sorun insanların emekli maaşına muhtaç olmaları
eşit: bazı ahmakların anlayamayacağı şey emekli olsa alacağı parayı ezmeye değil en fazla faturalara yada pazara vereceğidir. emekli olalım ama bu parayla yaşanmıyor çalışmaya devam edelim diyor konuştuğum bütün eyt mağdurları.
ha bi de 2 yıl çalışmamış masabasi iliklari günde 10-12 saat çalışanların haklarına laf ediyor. çok enteresan
eşit: bazı ahmakların anlayamayacağı şey emekli olsa alacağı parayı ezmeye değil en fazla faturalara yada pazara vereceğidir. emekli olalım ama bu parayla yaşanmıyor çalışmaya devam edelim diyor konuştuğum bütün eyt mağdurları.
ha bi de 2 yıl çalışmamış masabasi iliklari günde 10-12 saat çalışanların haklarına laf ediyor. çok enteresan
oysa 1 simit satarak arkadaşlarından özetini alabilirdi. tecrübesizlik işte.
merminin sarayın ışıklandırma faturasından az olduğunu düşünüyorum.
(bkz: domates bulamıyorlarsa mermi yesinler)
(bkz: domates bulamıyorlarsa mermi yesinler)
aleviler bu topraklarda en mazlum halktır. ekseriyetle iyi insanlardır. onca baskı ve katliamlara rağmen devletini seven, insanlarıyla sorunu olmayan insanlardır.
bazı orospu çocuklarına dert olmuşlardır ayrıca. iyi yada kötü olmanın alevilik yada sunnilikle alakası olmayacağını bilecek iq'ya sahip olamayanların ingiliz lordu yakıştırmalarına maruz kalırlar
edit: görüyorum ki hakikaten orospu çocuklarına dert olmuşlar, iyilik yada kötülük dine mezhepe ait birşey gibi gereksiz mesaj atanları gördükçe ülkenin geleceği için daha çok üzülüyorum
bazı orospu çocuklarına dert olmuşlardır ayrıca. iyi yada kötü olmanın alevilik yada sunnilikle alakası olmayacağını bilecek iq'ya sahip olamayanların ingiliz lordu yakıştırmalarına maruz kalırlar
edit: görüyorum ki hakikaten orospu çocuklarına dert olmuşlar, iyilik yada kötülük dine mezhepe ait birşey gibi gereksiz mesaj atanları gördükçe ülkenin geleceği için daha çok üzülüyorum
yarı fiyatına veririm benimkini ilgilenen yeşillendirsin
17 yıldır erdoğan'ın haklı olduğu bir konu görmedim. muhalefet bas bas bağırır erdoğan gider yapar, sonra muhalefetin haklı olduğu ortaya çıkar erdoğan ben zaten demiştim diye sızma zeytinyağına rakip olur. başka birşey görmedim gören yeşillendirsin
tahran'a pegasus ile gittiyse demek aç kalmış reis.
bir tatil bölgesini yoketmek için tek hamle herşey dahil otellerdir. kaldı ki herşey dahil otelin nerede olduğu hiç önemli değildir. otelde ye iç gez eğlen isterse denizin ortasında olsun. o kadar para verdik dışarda mı yiyelim mantığı kaş'ta sökmez
rahip ajanlık yapıyorsa eve niye gönderiyorsun? ağırlığın olsun çıkartmam de. pkk bebek katlediyorsa çık ez. ekonomi battıysa benim yüzümden değil. devlet hiçbir işe yaramasın laf da söylemeyelim oh ne ala. muz cumhuriyeti mi lan burası terörü bitiremiyorsan ekonomiyi duzeltemiyorsan çek git dıjjj guşlerrr demekle devlet yönetilmez