Sık geçen başlıklar

ykucuk 14

ekşi profili
eh yani seversin sevmezsin o ayrı ama elini taşın altına sokan birine de bok atmazsınız kardeşim. 1 damla su bir lokma yiyeceğe yardımcı olan biri isterse kendini thanos sansın ne olur?

ayrıca benim gördüğüm yardıma koşanlara engel olunduğu ima edilmiş.
gençliğimde bu adamı izlemek için uykusuz kalır, bir halt yerine koyardım. ben yaş aldıkça daha ahmak olduğunu anladım bu adamın. aslında hep aynıymış ben farkedememişim.

çocuk senin çocuğun elbette oynayacak bakacak seveceksin. bunu yapamayacak kadar odunum diyorsan git kereste olarak yaşamaya devam et
eğer kanun 25 yıl ve prim dolan emekli olur diyorsa sonradan cayıyorsa insanlar haklarını ister. asıl sorun insanların emekli maaşına muhtaç olmaları

eşit: bazı ahmakların anlayamayacağı şey emekli olsa alacağı parayı ezmeye değil en fazla faturalara yada pazara vereceğidir. emekli olalım ama bu parayla yaşanmıyor çalışmaya devam edelim diyor konuştuğum bütün eyt mağdurları.
ha bi de 2 yıl çalışmamış masabasi iliklari günde 10-12 saat çalışanların haklarına laf ediyor. çok enteresan
aleviler bu topraklarda en mazlum halktır. ekseriyetle iyi insanlardır. onca baskı ve katliamlara rağmen devletini seven, insanlarıyla sorunu olmayan insanlardır.

bazı orospu çocuklarına dert olmuşlardır ayrıca. iyi yada kötü olmanın alevilik yada sunnilikle alakası olmayacağını bilecek iq'ya sahip olamayanların ingiliz lordu yakıştırmalarına maruz kalırlar

edit: görüyorum ki hakikaten orospu çocuklarına dert olmuşlar, iyilik yada kötülük dine mezhepe ait birşey gibi gereksiz mesaj atanları gördükçe ülkenin geleceği için daha çok üzülüyorum
17 yıldır erdoğan'ın haklı olduğu bir konu görmedim. muhalefet bas bas bağırır erdoğan gider yapar, sonra muhalefetin haklı olduğu ortaya çıkar erdoğan ben zaten demiştim diye sızma zeytinyağına rakip olur. başka birşey görmedim gören yeşillendirsin
bir tatil bölgesini yoketmek için tek hamle herşey dahil otellerdir. kaldı ki herşey dahil otelin nerede olduğu hiç önemli değildir. otelde ye iç gez eğlen isterse denizin ortasında olsun. o kadar para verdik dışarda mı yiyelim mantığı kaş'ta sökmez
rahip ajanlık yapıyorsa eve niye gönderiyorsun? ağırlığın olsun çıkartmam de. pkk bebek katlediyorsa çık ez. ekonomi battıysa benim yüzümden değil. devlet hiçbir işe yaramasın laf da söylemeyelim oh ne ala. muz cumhuriyeti mi lan burası terörü bitiremiyorsan ekonomiyi duzeltemiyorsan çek git dıjjj guşlerrr demekle devlet yönetilmez