Sık geçen başlıklar

kuryenin muhteşem piyano performansı 2

ekşi'de gör
saçmalıklarla dolu başlık.

enstrüman çalmak bir meslek grubunun ya da bir sınıfın tekelinde bir vasıf değildir. burada mühim olan her meslek grubunun işin riskine, yetkinliğine göre değişecek temel ihtiyaçlarının dışında hobilerine, tatillerine para harcayabilecek alım gücüne sahip olmasıdır. meslekleri gözümüzde bir sınıfa yerleştirdiğimiz zaman piyano çalan insanın daha yüksek bir sınıfa ait olması gerektiğini düşünüyoruz. bu oldukça yanlış bir düşünce, her mesleğin zorluğu, yetkinliği, kalitesi vardır. özellikle avrupa da inşaat işçisi gelir kemanı konuşturur, kimsede "aa buna niye inşaat işçisi" demez. bir ekonomik sınıfa sokmaz. maalesef alım gücünün bu kadar düşmesi bu sınıf ayrımının daha da belirginleşmesine sebep oldu.
hay ben sizin kirli beyninize sokayım ya. biri demiş kötü performans, öbürü demiş kurgu, öbürü demiş neden kurye olduğu vurgulanmış. abi siz nasıl yaşıyorsunuz hayatı ya? ekşiye gelip entry girene bi haller oluyor amk. illaki bi marjinal, sikindirik bi eleştirelliğe ve şüpheciliğe bürünüyorsunuz. hayatınız çok zor olsa gerek, ya da hakikaten malsınız.