nasıl olsa denetleyen, hesap soran yok, ceza veren yok, fiyatı koydukça müşteride azalma yok, derken sonuç bu.
gitmiyorum kafelere, restoranlara. küçücük bir fincan kahveye 30 lira veremem kardeşim. bir hamburger 110 lira olur mu lan. yemem, eksikliğini de hissetmem. hele meşrubat grubu... mekanda bir kutu ayrana 15 lira, cam şişe kolaya 20 lira yazıyorlar. bir hamburger + kolaya 130 lira para verip memnun kalmak mümkün mü.
işin garip tarafı bunu savunanlar var. hükümet bir numaralı suçlu, ona şüphe yok da bu fırsatçılık karaktersizliğini de yok sayamayiz. türk insanı eksiksiz budur. yeryüzünün en karaktersiz toplumu bu toplumdur. aksi tartışılmaz bile.
12.01.2023 · 45. sıra
far from the madding crowd
11.01.2023 00:04