Sık geçen başlıklar

toyota corolla kullananların yavaş gitmeleri 1

ekşi'de gör
corolla sahibi olarak açıklık getireyim. bu araçlarla atik kullanmak sarmıyor. bak araba gitmiyor çekmiyor demiyorum. öyle kullandığında konforlu olmuyor. ne bileyim otomatik dizelse filan vites bir düşüyor. arada yarım saniye boşluk oluyor arabanın içinde bir ufak hopluyorsun, ses çıkıyor ama alman gibi tatlı bir şekilde hızlanmıyor. araba çektiği acıyı sana yansıtıyor.

bir de aklına sürekli allaha şükür masrafsız araba aldım düşüncesi olduğu için bunu korumak istiyorsun. suyunu yağını koyuyorsun araba gidiyor. daha ne?