acun survivor ekstra'ya bağlanınca yine birini kalaylayacak sandım.
-buyrun acun abi
+iyi yayınlar herkese. semih sen pezo musun la, tipini sikeyim senin. kılık kıyafete bak aq
-...
+neyse dewamke ben kaçar.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
yılmaz özdil'in mustafa kemal kitabı, özel baskıyı saymazsak bir milyondan fazla sattı. diğer kitaplarının da az buz satmadığını biliyoruz.
toplu satış vs. saymazsak türkiye'nin en çok satan gazetesinin, en çok okunan yazarı.
severiz, sevmeyiz ayrı. kitaplarını beğeniriz beğenmeyiz ayrı. bunlar subjektif şeyler. evinde kaçak yapı varmış yokmuş; o da kendi sorunu ve eğer yaptıysa yanlıştır, cezası normaldir.
lakin bu adamın 4-5 milyona ev almasına şaşırmak, temel iktisattan, arz-talepten, popülerliğinin nasıl bir maddi karşılığı olduğundan anlamamaktır.
tokiden ev kurasına girse mutlu mu olacaktınız?
toplu satış vs. saymazsak türkiye'nin en çok satan gazetesinin, en çok okunan yazarı.
severiz, sevmeyiz ayrı. kitaplarını beğeniriz beğenmeyiz ayrı. bunlar subjektif şeyler. evinde kaçak yapı varmış yokmuş; o da kendi sorunu ve eğer yaptıysa yanlıştır, cezası normaldir.
lakin bu adamın 4-5 milyona ev almasına şaşırmak, temel iktisattan, arz-talepten, popülerliğinin nasıl bir maddi karşılığı olduğundan anlamamaktır.
tokiden ev kurasına girse mutlu mu olacaktınız?
ust edit: maaşımızı tam yatırdılar, elden aldığımız mesai parasından kesmek istediler. dolayısıyla resmi kaydım yok. evet ben de biliyorum şubeler franchise ama isveren bize bunu şirket prosedürü olarak açıkladı.
kendimi ifsa etmek istemiyorum cunku işsiz kalmak istemiyorum. sirket ici yollardan çözümü önermişler, beni bir haftada yildirtip is biraktirmaya çalışırlar allah askina hepimiz turkiyede yaşıyoruz. ben kendi şubemi sikayet etsem, o subede ne kadar çalışabilirim sorarım size
su an yazmakta bile zorlaniyorum çünkü goz gore gore emeğimizi çalıyorlar. her firsatta sosyal medyadan , sosyal yardım kolileri ile iyi bir profil çizmeye çalışan getir, bugun maas günümüzde bizden sokaga cikma yasaklarını kesiyor. gunde 12-13 saat çalışıp, mesai ücreti alacağız diye yagmurda camurda motor sürdük şimdi ise bizden sokaga çıkma yasaklarını kesiyorlar. yaziklar olsun böyle düzene.
edit: pek cok dost yazdı destek verdi, avukat arkadaslar yazdı hakkını arayalım diye, herkesten allah razı olsun, çok teşekkürler. bir yandan çalışıyorum bakamıyorum pek telefona , donemedeklerim kusura bakmasin.
bir dost nazım salura ulaşmış twitterdan , nazım bey'de bayi ic hatlarından sikayet edebilir yazmış. bir kurye olarak benim böyle bir hattan su an haberim oldu, sag olsun. bu kriz zamaninda kendimi ifsa etsem beni elbet bir sekilde isten çıkartırlar, çıkartmasalar baska subeye yollarlar. isimi kaybetmekten korkuyorum. kendileri denetlerse daha memnun oluruz.
edit 2: kanit isteyenler oldu, bana pek cok depodan , getirin baska depolarından dostlar ulaştı, herkese aynı muamele yapılmış. banabiden emin degilim bir yazar maaşları 11inde alıyoruz dedi, o yuzden kaldırdım.
kendimi ifsa etmek istemiyorum cunku işsiz kalmak istemiyorum. sirket ici yollardan çözümü önermişler, beni bir haftada yildirtip is biraktirmaya çalışırlar allah askina hepimiz turkiyede yaşıyoruz. ben kendi şubemi sikayet etsem, o subede ne kadar çalışabilirim sorarım size
su an yazmakta bile zorlaniyorum çünkü goz gore gore emeğimizi çalıyorlar. her firsatta sosyal medyadan , sosyal yardım kolileri ile iyi bir profil çizmeye çalışan getir, bugun maas günümüzde bizden sokaga cikma yasaklarını kesiyor. gunde 12-13 saat çalışıp, mesai ücreti alacağız diye yagmurda camurda motor sürdük şimdi ise bizden sokaga çıkma yasaklarını kesiyorlar. yaziklar olsun böyle düzene.
edit: pek cok dost yazdı destek verdi, avukat arkadaslar yazdı hakkını arayalım diye, herkesten allah razı olsun, çok teşekkürler. bir yandan çalışıyorum bakamıyorum pek telefona , donemedeklerim kusura bakmasin.
bir dost nazım salura ulaşmış twitterdan , nazım bey'de bayi ic hatlarından sikayet edebilir yazmış. bir kurye olarak benim böyle bir hattan su an haberim oldu, sag olsun. bu kriz zamaninda kendimi ifsa etsem beni elbet bir sekilde isten çıkartırlar, çıkartmasalar baska subeye yollarlar. isimi kaybetmekten korkuyorum. kendileri denetlerse daha memnun oluruz.
edit 2: kanit isteyenler oldu, bana pek cok depodan , getirin baska depolarından dostlar ulaştı, herkese aynı muamele yapılmış. banabiden emin degilim bir yazar maaşları 11inde alıyoruz dedi, o yuzden kaldırdım.
(bkz: g3)
7.00'a düşerse trollerimiz bunu ekonomik başarı sayacaklar. öyle de aptal orospu çocuklarıdır bunlar.
(bkz: iyisi mi saul'u ara)
ben açlık hissimin derinliklerine dalıp o anki hislerimi kavramsallaştırıyorum. şu anda ne hissediyorum? acı olmadığı kesin. mutsuzluk ya da üzüntü de degil. ne ulan bu? yorgunluk belki..
bedenimi dinledikçe açlık hissi gitgide saçma bir hal alıyo. günlük hayatta sıkça kullandığın bir ismi peşpeşe söyleyince daha yabancı, daha garip gelmesi gibi.
ya da ben yemek yememek icin kafayı yedim.
bedenimi dinledikçe açlık hissi gitgide saçma bir hal alıyo. günlük hayatta sıkça kullandığın bir ismi peşpeşe söyleyince daha yabancı, daha garip gelmesi gibi.
ya da ben yemek yememek icin kafayı yedim.
sıralama bazlı sınavlarda süreyi uzatmak hızlı öğrencilerin hakkını yemek demektir.
(bkz: sus payı)
(bkz: sus payı)
önce bir parti isminde anlaşalım. ak parti diye bir şey kalmadi o adalet ve kalkınma partisi yani akp . konuya dönersek ortada bir mağduriyet kalmadı artık ne dedilerse ne istedilerse bu halk onlara sundu. çaldılar ''olsun'' denildi, sattılar ''zaten devlete yüktü'' denildi, lüks içinde sefa sürdüler ''itibar'' denildi.. artık mağduriyet denizi bitti ve muhalefet ellerine bir koz vermezse yeni bir mağduriyetleri de yok. onu oluşturma çabasındalar.
edit: arkadaşlar özelden çok sayıda yeşillenirmiş ve uyarmışlar sağ olsunlar.
akp ismi resmiyette ak partiymiş, diyorlar. ben resmiyetten bahsetmemistim. bilgileri için teşekkürler saygılar sunarım. bir kac arkadaş "20 yıldır oy pusulasında ismini okumadin mi ?" demis . yok okumadım işim olmaz.
edit: arkadaşlar özelden çok sayıda yeşillenirmiş ve uyarmışlar sağ olsunlar.
akp ismi resmiyette ak partiymiş, diyorlar. ben resmiyetten bahsetmemistim. bilgileri için teşekkürler saygılar sunarım. bir kac arkadaş "20 yıldır oy pusulasında ismini okumadin mi ?" demis . yok okumadım işim olmaz.
hayali düşman yaratma denemelerinde bugün.
twitter’ı yıkan gençlerin #sandıktagörüşürüz etiketini gören akp hemen yök’ü arar ve “sınavı yarım saat uzatıp baraj puanını aşağı çek” der. işte tam da bu rezil ciddiyetsizlik için sizi aptal yerine koyanlarla sandıkta görüşün.
tanım: gençlerin hem hayatıyla, hem aklıyla dalga geçenlerin üstünde kumar oynadığı sınav.
tanım: gençlerin hem hayatıyla, hem aklıyla dalga geçenlerin üstünde kumar oynadığı sınav.
hani marjinal bizdik lan(:
kampüse mini etekli banka görevlisi gelecek. kadın güzel diye kredi kartı almayın. o kadınla sevişemeyeceksiniz. ama banka öğrencilik hayatınızı sikecek.
birisi google street view`dan eski halini paylasmis da ne kadar buyuk bir proje yapmislar ogrenebildik. yesili sadece duvar boyasinda seven zihniyet icin cok bile.
beyler kusura bakmayın da, artık bir muğlalı olarak bana koymuyor bu laflar. ilk birkaç duyduğumda üzülürdüm ama, sonrasında fark ettim ki bir yere dışarıdan gelip yerleşen adamın ilk işi oranın yerlisini beğenmemek oluyor. bu fiks, daha bu rutinin dışına çıkanı görmedim. ama birkaç yıl yaşayıp uyum sağladıktan sonra da dışarıdan gelip yerleşenleri eleştiriyor.
ben kısaca bilgi vereyim yine de,
eğer sizi refah içinde yaşatmaya yetecek düzenli bir gelirsiniz yoksa, öyle tarladan topraktan ekmeğimi çıkarırım düşüncesi ile buralara gelmek büyük hata olur. toprağın ucuz olduğu bölgelerde atadan dededen beri tarımla uğraşanlar bile aç kalıyorken, arazi rantının büyük olduğu muğla gibi bir bölgede "toprağa dönme" planı en kestirme tabirle şımarıklık olur. adam demiş bak "karadeniz'e gidin" diye, doğru o mesela. hayat buraya göre daha ucuz, orada şansınız olur. karadeniz insanıyla da başarılar dilerim.
burada herkesin 15 liraya satıp para kazandığı zeytinyağını nasıl 30 liraya çaktığını ballandıra ballandıra anlatıp sonra muğla insanına giydiren vatandaşımıza da ayrıca selam ederim. sana tavsiyem, emlakçılık işine girmen. bana senlik gibi gözüktü kardeş.
ben kısaca bilgi vereyim yine de,
eğer sizi refah içinde yaşatmaya yetecek düzenli bir gelirsiniz yoksa, öyle tarladan topraktan ekmeğimi çıkarırım düşüncesi ile buralara gelmek büyük hata olur. toprağın ucuz olduğu bölgelerde atadan dededen beri tarımla uğraşanlar bile aç kalıyorken, arazi rantının büyük olduğu muğla gibi bir bölgede "toprağa dönme" planı en kestirme tabirle şımarıklık olur. adam demiş bak "karadeniz'e gidin" diye, doğru o mesela. hayat buraya göre daha ucuz, orada şansınız olur. karadeniz insanıyla da başarılar dilerim.
burada herkesin 15 liraya satıp para kazandığı zeytinyağını nasıl 30 liraya çaktığını ballandıra ballandıra anlatıp sonra muğla insanına giydiren vatandaşımıza da ayrıca selam ederim. sana tavsiyem, emlakçılık işine girmen. bana senlik gibi gözüktü kardeş.
isterse 1 tl olsun, hiç farketmez
değişik vergilerle yine hoplatırlar. ne zaman vatandaşın yararına bir şey oldu ki türkiye'de
ayrıca 2. kez 1000 tl yardım başvurusunda bulundum, ilk başvurum henüz hayatta olduğum için reddedildi. evet 100 dolar parayı veremediler.
birde ekonomi uçacak diyorlardı, çok fazla uçtu galiba :(
değişik vergilerle yine hoplatırlar. ne zaman vatandaşın yararına bir şey oldu ki türkiye'de
ayrıca 2. kez 1000 tl yardım başvurusunda bulundum, ilk başvurum henüz hayatta olduğum için reddedildi. evet 100 dolar parayı veremediler.
birde ekonomi uçacak diyorlardı, çok fazla uçtu galiba :(
--- spoiler ---
yav he he! muhalif troller, fetöcüler ve pkk’lıların ergen ve gençler üzerindeki bir diğer algı çalısması. madeni buldular, genç dimağları yıllardır zehirliyorlar algı, manipülasyon, yalan ve iftiralarıyla
--- spoiler ---
işte insanlar bundan bıktı. sizin gibi düşünmeyen herkesi terörist, vatan haini, yalancı, fetöcü diye yaftalamanızdan gına geldi. bir bireyin kendine ait görüşünün, seçiminin, tercihinin olmasına katlanamiyorsunuz. herkes tek tip olsun, herkes biat etsin istiyorsunuz. aklını kullanan, birine kulluk etmeyen, kendi kararlarını kendisi veren bireye zerre tahammülünüz yok. halkın yöneten olduğunu unuttunuz.
insanlar işte bundan bıktı ve bunu değiştirecekleri günün özlemini duyuyorlar. öyle muhalifler toplanmış diye goygoy yaparak sadece kendinizi kandırıyorsunuz. boşuna yaratılmış bir hashtag değil bu.
yav he he! muhalif troller, fetöcüler ve pkk’lıların ergen ve gençler üzerindeki bir diğer algı çalısması. madeni buldular, genç dimağları yıllardır zehirliyorlar algı, manipülasyon, yalan ve iftiralarıyla
--- spoiler ---
işte insanlar bundan bıktı. sizin gibi düşünmeyen herkesi terörist, vatan haini, yalancı, fetöcü diye yaftalamanızdan gına geldi. bir bireyin kendine ait görüşünün, seçiminin, tercihinin olmasına katlanamiyorsunuz. herkes tek tip olsun, herkes biat etsin istiyorsunuz. aklını kullanan, birine kulluk etmeyen, kendi kararlarını kendisi veren bireye zerre tahammülünüz yok. halkın yöneten olduğunu unuttunuz.
insanlar işte bundan bıktı ve bunu değiştirecekleri günün özlemini duyuyorlar. öyle muhalifler toplanmış diye goygoy yaparak sadece kendinizi kandırıyorsunuz. boşuna yaratılmış bir hashtag değil bu.
bu yaş grubunda bekar olanlara sürekli eş dost yuva kur dediği için bir karamsarlık havası esiyor. hayata geç kalınmış mı kalınmamış mı bilinmeyen bir krizdir.
sosyal mesafe gözeterek nasıl traş olacağımızı merak ettiren gelişme.
kolları dhalsim gibi uzayan berber tanıdığınız varsa söyleyin, biz de gidelim.
kolları dhalsim gibi uzayan berber tanıdığınız varsa söyleyin, biz de gidelim.
--- spoiler ---
sevgili gençler,
2020 mücadele ile geçiyor. zorluklara millet olarak göğüs geriyoruz. çok şükür başarımız ortada. bu başarının altında anlık reflekslerle değil istişare ve sorumluluk bilinciyle alınan kararlar var. bu başarının altında milletimizin her bir ferdinin imzası var.
#yks2020, ilk açıklandığı tarihten 1 hafta sonrasına ertelendi. ancak bu sınavda müfredattaki önemli bir kısımdan muaf olacaksınız. ayrıca sınav süresini de artırdık. bunun yanında barajı 10 puan düşürerek 170'e çektik. bu yılki maraton inşallah çok daha rahat geçecek.
--- spoiler ---
böyle bir sıvama olamaz. önce bir ay öteleyip sonra bir ay geri aldık değil, ilk açıklandığı tarihten bir hafta sonra yapılacak demiştir. sınav süresini artırdık ve barajı düşürdük diye de lütuf gibi sunmuştur. halbuki çalışan öğrencinin zor konulardan sonra zaman yönetimi kozu da elinden alınarak öğrenci seçimi zorlaştırılmıştır. barajın düşmesi şu ortamda zaten yıkık olan eğitim sistemine tüy dikilmesidir.
takdir yüce türk gençliğinindir.
sevgili gençler,
2020 mücadele ile geçiyor. zorluklara millet olarak göğüs geriyoruz. çok şükür başarımız ortada. bu başarının altında anlık reflekslerle değil istişare ve sorumluluk bilinciyle alınan kararlar var. bu başarının altında milletimizin her bir ferdinin imzası var.
#yks2020, ilk açıklandığı tarihten 1 hafta sonrasına ertelendi. ancak bu sınavda müfredattaki önemli bir kısımdan muaf olacaksınız. ayrıca sınav süresini de artırdık. bunun yanında barajı 10 puan düşürerek 170'e çektik. bu yılki maraton inşallah çok daha rahat geçecek.
--- spoiler ---
böyle bir sıvama olamaz. önce bir ay öteleyip sonra bir ay geri aldık değil, ilk açıklandığı tarihten bir hafta sonra yapılacak demiştir. sınav süresini artırdık ve barajı düşürdük diye de lütuf gibi sunmuştur. halbuki çalışan öğrencinin zor konulardan sonra zaman yönetimi kozu da elinden alınarak öğrenci seçimi zorlaştırılmıştır. barajın düşmesi şu ortamda zaten yıkık olan eğitim sistemine tüy dikilmesidir.
takdir yüce türk gençliğinindir.
iskeletor - zayıf birini görünce
ahlak var mı ki ticarisi olsun
o uzulmesin diye, mutluluguna mutluluk katsin diye, biraz daha ani biriktirsin diye, o aci cekmesin diye, 10 yildir aci nedir gormemis, diri diri yanmamis, hic yalniz birakilmamis, tek basina ev gecindirmemis, ölum yasamamis, sevdigini kaybetmemis, hicbir zorluk cekmemis birine kiyilamadigi icin feda edildik yine. yine disimizi sika sika guclu kadini, yara almamis dik duruslu kadin rolunu biz ustlenicez anlasildi. sesimizi cikarmicaz, gece agladigimiz duyulmasin diye yastiklari isiricaz, agladigimiz duyulmasin diye muslugu acicaz sonuna kadar. su gibi akarken o aci dolu gunler, sadece iyilesmeyi beklicez. 30 senedir gelmesinin hayalini kurdugumuz o muthis seyi, hic tepki vermeden bogazimizda koca bir yumrukla ugurlicaz.
duracağım burada
gidişini seyredeceğim
kıpırtısız, sakin gibi görüneceğim
kavgasız olacak, fırtınasız olacak
saçma sapan olacak
organlarım birbirine vuracak
arkandan sessiz bakacağım
ben yine salağı oynayacağım...
04.05.2020
duracağım burada
gidişini seyredeceğim
kıpırtısız, sakin gibi görüneceğim
kavgasız olacak, fırtınasız olacak
saçma sapan olacak
organlarım birbirine vuracak
arkandan sessiz bakacağım
ben yine salağı oynayacağım...
04.05.2020
kendi doktorlarını susturmak için içeri atan.uluslararası haber ajanslarını sınır dışı eden ülkeden ironik bir paylaşım.olayları bilmesek inanıcaz.
aç olmadığı halde gözünün açlığından dolayı yenen her yiyecek vücuda ihanettir .
her kadında olmayan takıntıdır.
açıklama efsane yalnız. kaslı erkekleri sevmeyi baba sevgisine bağlamışlar, tövbeler olsun.
bir bağyan olarak nedenini söylüyorum, açılın; çünkü kaslı erkek seksidir. çünkü kas, testosteronu gösterir (hani şu evrimsel psikoloji şeysi, kıpsss;))). fiziksel olarak dar omuzlu, çelimsiz ya da kilolu bir erkek o kadar da göze hoş gelmez. aynı karakterde 2 erkekten biri güzel vücutlu diğeri değilse, kadınların çoğu güzel vücutluyu tercih eder. tıpkı erkeklerin yapacağı gibi. hayat bilgisi dersine döndük yeminle.
nasıl ki erkeklerin çoğunun meme, kalça, ince bel sevmesinin anne sevgisi görmemeleriyle bir ilişkisi yoksa, kadınların bu sevgilerinin de bu konuyla bir ilişkisi yoktur. saçmalamayın pilız.
açıklama efsane yalnız. kaslı erkekleri sevmeyi baba sevgisine bağlamışlar, tövbeler olsun.
bir bağyan olarak nedenini söylüyorum, açılın; çünkü kaslı erkek seksidir. çünkü kas, testosteronu gösterir (hani şu evrimsel psikoloji şeysi, kıpsss;))). fiziksel olarak dar omuzlu, çelimsiz ya da kilolu bir erkek o kadar da göze hoş gelmez. aynı karakterde 2 erkekten biri güzel vücutlu diğeri değilse, kadınların çoğu güzel vücutluyu tercih eder. tıpkı erkeklerin yapacağı gibi. hayat bilgisi dersine döndük yeminle.
nasıl ki erkeklerin çoğunun meme, kalça, ince bel sevmesinin anne sevgisi görmemeleriyle bir ilişkisi yoksa, kadınların bu sevgilerinin de bu konuyla bir ilişkisi yoktur. saçmalamayın pilız.
avrupa turu yapabilirsin.
edirne kırklareli,tekirdağ,malkara keşan hoppala paşam :)))
edirne kırklareli,tekirdağ,malkara keşan hoppala paşam :)))
attığı tivitle sesini duyurmaya çalışan babadır. profil incelendiğinde kızının 200.000 avro tutarındaki dinutuximab adındaki ilacı için babanın haykırışına tanık olabilirsiniz. hem babayı hem kızını yaşatabiliriz. yetkilileri, yardımseverleri göreve çağırıyorum.
ekleme: sağlık bakanlığı sağlıklı çözüm, babaya konuyla ilgileneceklerini belirten bir yanıt verdi. sağlık bakanı danışmanı da babayı arayarak ilaç konusunda yardımcı olacaklarını bildirmiş.
ekleme: sağlık bakanlığı sağlıklı çözüm, babaya konuyla ilgileneceklerini belirten bir yanıt verdi. sağlık bakanı danışmanı da babayı arayarak ilaç konusunda yardımcı olacaklarını bildirmiş.
imamoğlu’na göre oldukça düşüktür.
öncelikle belirteyim mansur yavaşı çok çok seviyorum.
peki neden düşük?
imamoğlu karadenizli...
ne demek bu?
karadenizli vatandaşlar için çok ciddi bir artı puan demek bu...
imamoğlu, mansur yavaşa göre karadenizden ‘çok daha fazla’ oy alabilir.
yarışa 5-0 önde başlamak gibi bir şey bu...
türkiye’de sandığı etkileyen bir “karadeniz gerçeği” var. karadenizliler imamoğlu’na sırf karadenizli olması sebebiyle ciddi bir sempati duyuyorlar.
imamoğlu kürt vatandaşlardan daha çok oy alabilir. güneydoğu ve doğu anadolu bölgesinden mansur yavaş mı daha çok oy alır sizce imamoğlu mu?
imamoğlu’nun muhafazakar kesim ile iletişimi biraz daha iyi.
kürt muhafazakar seçmene de ulaşabilecek bir isim imamoğlu.
imamoğlu toplumun tüm kesimiyle iletişime geçebilecek, onların gönlünü kazanabilecek biri ve bu yüzden çok rahat oy alabilecek birisi. ezber bozan birisi. chp’nin daha önce hiç elinde olmamış bir profili var. nereye koyarsak koyalım imamoğlu orada çok güçlü bir aday oluyor. türkiye’de hem seküler kesimden hem muhafazakar kesimden ciddi anlamda oy alabilecek ender isimlerden biri. bu yüzden chp stratejisini sağlam ve mantıklı verilerle kurmalı ve adımı doğru atmalıdır.
iptal edilen seçim sebebiyle ve ona rağmen seçimi kazanmış olması nedeniyle imamoğlu’na duyulan bir sempati var.
istanbul’u kazanan türkiye’yi kazanır söyleminden ve tarihsel gerçekliğinden dolayı imamoğlu bir adım önde.
imamoğlu genç birisi. gençlere, topluma umut veriyor.
daha sayalım mı?
bu yüzden imamoğlu yerine mansur yavaşın aday olması chp için başarısızlıkla sonuçlanır. imamoğlu çok daha mantıklı bir aday olur çünkü.
tekrar vurguluyorum mansur yavaşı çok seviyorum. yaptığı çalışmaları çok beğeniyorum. müthiş sempati duyduğum canım gibi gördüğüm bir isim. böyle bir ismin cumhurbaşkanı olması beni mutluluktan hüngür hüngür ağlatır. aday olursa da inşallah beni tamamen yanıltır.
sadece biz chp seçmenin geçmişteki seçimlerden dersler alıp, bizi sandıkta başarıya götürecek şekilde daha stratejik düşünmemiz gerektiğini düşünüyorum.
öncelikle belirteyim mansur yavaşı çok çok seviyorum.
peki neden düşük?
imamoğlu karadenizli...
ne demek bu?
karadenizli vatandaşlar için çok ciddi bir artı puan demek bu...
imamoğlu, mansur yavaşa göre karadenizden ‘çok daha fazla’ oy alabilir.
yarışa 5-0 önde başlamak gibi bir şey bu...
türkiye’de sandığı etkileyen bir “karadeniz gerçeği” var. karadenizliler imamoğlu’na sırf karadenizli olması sebebiyle ciddi bir sempati duyuyorlar.
imamoğlu kürt vatandaşlardan daha çok oy alabilir. güneydoğu ve doğu anadolu bölgesinden mansur yavaş mı daha çok oy alır sizce imamoğlu mu?
imamoğlu’nun muhafazakar kesim ile iletişimi biraz daha iyi.
kürt muhafazakar seçmene de ulaşabilecek bir isim imamoğlu.
imamoğlu toplumun tüm kesimiyle iletişime geçebilecek, onların gönlünü kazanabilecek biri ve bu yüzden çok rahat oy alabilecek birisi. ezber bozan birisi. chp’nin daha önce hiç elinde olmamış bir profili var. nereye koyarsak koyalım imamoğlu orada çok güçlü bir aday oluyor. türkiye’de hem seküler kesimden hem muhafazakar kesimden ciddi anlamda oy alabilecek ender isimlerden biri. bu yüzden chp stratejisini sağlam ve mantıklı verilerle kurmalı ve adımı doğru atmalıdır.
iptal edilen seçim sebebiyle ve ona rağmen seçimi kazanmış olması nedeniyle imamoğlu’na duyulan bir sempati var.
istanbul’u kazanan türkiye’yi kazanır söyleminden ve tarihsel gerçekliğinden dolayı imamoğlu bir adım önde.
imamoğlu genç birisi. gençlere, topluma umut veriyor.
daha sayalım mı?
bu yüzden imamoğlu yerine mansur yavaşın aday olması chp için başarısızlıkla sonuçlanır. imamoğlu çok daha mantıklı bir aday olur çünkü.
tekrar vurguluyorum mansur yavaşı çok seviyorum. yaptığı çalışmaları çok beğeniyorum. müthiş sempati duyduğum canım gibi gördüğüm bir isim. böyle bir ismin cumhurbaşkanı olması beni mutluluktan hüngür hüngür ağlatır. aday olursa da inşallah beni tamamen yanıltır.
sadece biz chp seçmenin geçmişteki seçimlerden dersler alıp, bizi sandıkta başarıya götürecek şekilde daha stratejik düşünmemiz gerektiğini düşünüyorum.
üst edit : neden tatile gitmememiz gerektiğini anladığım bir başlık oldu. turizmci çakallar özelden ana, avrat, allah, kitap sövüyorlar.
bir kez daha rica ediyorum, bu tiplerepara kazandırmayın. sezonda kapısından içeri türk vatandaş sokmayan bu kişilerin ekmeğine yağ sürmeyin. lütfen.
her yer corona virüsü covid-19 ile doluyken bu yaz hem can sağlığımızı korumak hem de para için vatanını dahi satan namussuzlara para kazandırmamak adına başlatmak istediğim kampanya.
gidecekseniz de en fazla eşinizi dostunuz görmeye gidin, köyünüze gidin domates, hıyar ekin.
sağlığınızı riske atmayın.
illa gidecekseniz çadırınızla bakir koylara ya da yurt dışına gidin, türkiye fiyatları zaten neredeyse yurt dışı ile kafa kafaya.
bu ahlaksızlara para kazandırmayın.
lütfen.
edit : turizm bakanının sahibi olduğu şirketle ilgili bakınıza bakmalısınız.
(bkz: ets tur'un işgalci yunan'a desteği)
edit 2 : turizm sektöründe çalışan emekçi, gariban abilerim, ablalarım, kardeşlerim. siz bu denklemin dışındasınız, lütfen alınmayınız.
edit 3 : (bkz: yks 2020)
bir kez daha rica ediyorum, bu tiplerepara kazandırmayın. sezonda kapısından içeri türk vatandaş sokmayan bu kişilerin ekmeğine yağ sürmeyin. lütfen.
her yer corona virüsü covid-19 ile doluyken bu yaz hem can sağlığımızı korumak hem de para için vatanını dahi satan namussuzlara para kazandırmamak adına başlatmak istediğim kampanya.
gidecekseniz de en fazla eşinizi dostunuz görmeye gidin, köyünüze gidin domates, hıyar ekin.
sağlığınızı riske atmayın.
illa gidecekseniz çadırınızla bakir koylara ya da yurt dışına gidin, türkiye fiyatları zaten neredeyse yurt dışı ile kafa kafaya.
bu ahlaksızlara para kazandırmayın.
lütfen.
edit : turizm bakanının sahibi olduğu şirketle ilgili bakınıza bakmalısınız.
(bkz: ets tur'un işgalci yunan'a desteği)
edit 2 : turizm sektöründe çalışan emekçi, gariban abilerim, ablalarım, kardeşlerim. siz bu denklemin dışındasınız, lütfen alınmayınız.
edit 3 : (bkz: yks 2020)
gevezeliği, zevzekliği, laf salatasını, tantanayı absürt komedi diye itelemeye çalışıyor bazı suserlar. fark yaratmışlarmış. müsterih olsunlarmış.
yalnız daha ilk sahneden, yataktaki konum-konut muhabbetinden belliydi filmin sıçacağı.
edit: lunarliftoff çok güzel ifade etmiş durumu.
(bkz: #106627958)
yalnız daha ilk sahneden, yataktaki konum-konut muhabbetinden belliydi filmin sıçacağı.
edit: lunarliftoff çok güzel ifade etmiş durumu.
(bkz: #106627958)
diriliş : ertuğrul
kuruluş : osman
çöküş : iban
kuruluş : osman
çöküş : iban
sıkarleti vs a almak mı ergenler sizi..
(bkz: skiyo skiyo skiyo)
ulkeyle ilgili haber alabilen kitledir.
geri kalanlar akp reklami dinliyorlar tv'de sadece.
geri kalanlar akp reklami dinliyorlar tv'de sadece.
sarayın nimetlerinden 3-5 nasiplenmek isteyen perinçek tayfasının gündeme soktuğu twitter tagı.
devlet bahçeli bugün çıkıp darbe marbe saçmaladı ya.
perinçek tayfası da ondan geri kalmamak için bu tagı açmış.
bu arada perinçek'in yavruları bu tweetleri atarken dolar da 7.09'a çakıldı(!)...
ha, perinçekçiler ve ak ülkücüler böyle destek verirken pelikan tayfası boş durur mu?
onlar da #hepimizerdoğanız tagı açmışlar.
twitter'de hepsi takılıyorlar böyle, dünya bizi kıskanıyor evet...
edit: evet bir saltanat yıkılıyor. buyrun;
(bkz: günlük 3 lira ile geçinmeye çalışan kadın)
devlet bahçeli bugün çıkıp darbe marbe saçmaladı ya.
perinçek tayfası da ondan geri kalmamak için bu tagı açmış.
bu arada perinçek'in yavruları bu tweetleri atarken dolar da 7.09'a çakıldı(!)...
ha, perinçekçiler ve ak ülkücüler böyle destek verirken pelikan tayfası boş durur mu?
onlar da #hepimizerdoğanız tagı açmışlar.
twitter'de hepsi takılıyorlar böyle, dünya bizi kıskanıyor evet...
edit: evet bir saltanat yıkılıyor. buyrun;
(bkz: günlük 3 lira ile geçinmeye çalışan kadın)
kendinizden kesilen paralarla hem çalışıp hem de maaşınızı ödediğiniz ama işsiz de kalmadığınız über sistem.
almanya nasıl kıskanmasın amk!
almanya nasıl kıskanmasın amk!
kimse babamin oglu degil. o kacak yaptiysa yikilsin malum kisi kacak yaptiysa o da yikilsin. namussuzluk yapani bizden diye kayirmayiz. ama beklediginiz bu.
günü gelecek fake hesaptan izin vermediği kişinin bikinili fotoğraflarına bakarak sinir krizleri geçirecek erkektir.
dsp iktidarında 21 mart 1999 günü abd'ye kaçmış, 2000 yılında dgm başsavcısı nuh mete yüksel tarafından "türkiye cumhuriyeti'ni devirmek amacıyla yasadışı terör örgütü kurmak" iddiası ile hakkında dava açılmış kişi, terörist
savcının 2000 yılında hazırladığı iddianameye internetten ulaşılabilir, özellikle askeri okullara sızma çalışmalarını anlatan kısım dikkat çekicidir. o dönem askeri okullara başlayan fetocu öğrenciler de darbe girişiminin belkemiğini oluşturmuştur
edit : iddianame eklendi link
edit 2: atatürk'e küfreden troll fetöcüler o favlarınızı geri alın. ne bok olduğunuzu herkes biliyo
savcının 2000 yılında hazırladığı iddianameye internetten ulaşılabilir, özellikle askeri okullara sızma çalışmalarını anlatan kısım dikkat çekicidir. o dönem askeri okullara başlayan fetocu öğrenciler de darbe girişiminin belkemiğini oluşturmuştur
edit : iddianame eklendi link
edit 2: atatürk'e küfreden troll fetöcüler o favlarınızı geri alın. ne bok olduğunuzu herkes biliyo
ay başından itibaren personele sodexo ödemelerini yapan şekerbank'ın yaptığı yeni bir skandal.
korona virüs tedbirleri kapsamında şekerbank bir skandala daha imza atmıştır. tedbir amacıyla şubelerdeki personeller bir aylık süre içinde dönüşümlü olarak 2 hafta evden, 2 hafta da şubeden çalıştı. işte bu süreçte ay sonunda sodexo ödemeleri gerçekleşti ve sadece 15 günlük sodexo yattığı görüldü. sebep 15 gün evden çalışılması.
bu personeller evden çalışırken normalde harcamayacağı elektriği harcadı, interneti harcadı. sen kalkıp da onların bu harcamalarını ödedin mi? hayır! bazı personeller o sodexo ile marketten gıda alışverişi yapıyordu, bunu yapamayacak. o alışverişini para ile yapmak zorunda kalacak ve bir de üstüne fazladan elektrik parası ödeyecek. çalışan her halükarda zararlı.
personel, işlemlerin yürümesi için cebinden para harcadı. normalde bankanın personele bakması gerekirken, personel bankaya baktı. personelin ya eksik sodexo ödemeleri tamamlanmalı, ya da ikramiye ödemesi yapılmalı.
korona virüs tedbirleri kapsamında şekerbank bir skandala daha imza atmıştır. tedbir amacıyla şubelerdeki personeller bir aylık süre içinde dönüşümlü olarak 2 hafta evden, 2 hafta da şubeden çalıştı. işte bu süreçte ay sonunda sodexo ödemeleri gerçekleşti ve sadece 15 günlük sodexo yattığı görüldü. sebep 15 gün evden çalışılması.
bu personeller evden çalışırken normalde harcamayacağı elektriği harcadı, interneti harcadı. sen kalkıp da onların bu harcamalarını ödedin mi? hayır! bazı personeller o sodexo ile marketten gıda alışverişi yapıyordu, bunu yapamayacak. o alışverişini para ile yapmak zorunda kalacak ve bir de üstüne fazladan elektrik parası ödeyecek. çalışan her halükarda zararlı.
personel, işlemlerin yürümesi için cebinden para harcadı. normalde bankanın personele bakması gerekirken, personel bankaya baktı. personelin ya eksik sodexo ödemeleri tamamlanmalı, ya da ikramiye ödemesi yapılmalı.
çok da şok değildir.
(bkz: #105980811)
önemli olan bu bayrak inmeyecek, ezanın ise susmayacak olmasıdır.
(bkz: #105980811)
önemli olan bu bayrak inmeyecek, ezanın ise susmayacak olmasıdır.
2020 için de çok şey söyleniyordu ama evden çıkamıyoruz şu an.
jetgiller gibi uçan arabalara binecektik, tek arzumuz nefes alabilmek şimdi.
jetgiller gibi uçan arabalara binecektik, tek arzumuz nefes alabilmek şimdi.
haşortman insanın ayağına dolaşıyor, bir de amele gibi görünüyorsun. oysa taytı çekince vücuda anında ebru şallı simülasyonu yükleniyor. evet.
gerekçe olarak siyasi zafer demişler de ne tür bir siyasi zafer elde edilmiş onu anlamadım.
ekonomi iyi deyip 5 maske veremeyen cumhurbaşkanından daha az dikkatimi çekmiş olan yazardır.
e: son günlerde sözlükte yeni tip bir troll türedi: tarafsız olduğunu iddia ederek ".... kemalist" diye cümleye başlayan, kemalist kısmına da özellikle vurgu yapan bir güruh.
yapacağınız algıyı silkeyim sizin. cebinizden çıkan parayla saraylarda oturup her gece beşamel soslu ejder götü yiyen adam zorunuza gitmiyor da çalışıp kazanarak villa alan adam mı zorunuza gidiyor?
her biriniz iflah olmaz birer çomarsınız.
e: son günlerde sözlükte yeni tip bir troll türedi: tarafsız olduğunu iddia ederek ".... kemalist" diye cümleye başlayan, kemalist kısmına da özellikle vurgu yapan bir güruh.
yapacağınız algıyı silkeyim sizin. cebinizden çıkan parayla saraylarda oturup her gece beşamel soslu ejder götü yiyen adam zorunuza gitmiyor da çalışıp kazanarak villa alan adam mı zorunuza gidiyor?
her biriniz iflah olmaz birer çomarsınız.
sene 2015- kimyonlu gouda
sene 2018- kaşar peynir de güzel
sene 2020- youtube evde peynir nasıl yapılır.
kaşar peynirler 600-700gr lık olarak satılıyor kiloya vurunca 1kg kaşar peynir 40 lira.
en güzel peynir evde ucuza yaptığın peynirdir mis.
yoksa ben de isterdim camembertler brieler yemek ama avro dayanmış 8 liraya lor peynire çökeleğe devaaaam
sene 2018- kaşar peynir de güzel
sene 2020- youtube evde peynir nasıl yapılır.
kaşar peynirler 600-700gr lık olarak satılıyor kiloya vurunca 1kg kaşar peynir 40 lira.
en güzel peynir evde ucuza yaptığın peynirdir mis.
yoksa ben de isterdim camembertler brieler yemek ama avro dayanmış 8 liraya lor peynire çökeleğe devaaaam
benim gurur duyarak izlediğim şahsiyet dizisi herkesin izlemesi gereken bir dizi.
yapmış mıyız? evet kesinlikle yapmışız.
göz yaşları içinde finali bitirilecek dizi, aynı zamanda son derece eğlenceli de. sizi saran bir samimiyeti var.
yapmış mıyız? evet kesinlikle yapmışız.
göz yaşları içinde finali bitirilecek dizi, aynı zamanda son derece eğlenceli de. sizi saran bir samimiyeti var.
(bkz: covid-19 sen misin)