önce bir parti isminde anlaşalım. ak parti diye bir şey kalmadi o adalet ve kalkınma partisi yani akp . konuya dönersek ortada bir mağduriyet kalmadı artık ne dedilerse ne istedilerse bu halk onlara sundu. çaldılar ''olsun'' denildi, sattılar ''zaten devlete yüktü'' denildi, lüks içinde sefa sürdüler ''itibar'' denildi.. artık mağduriyet denizi bitti ve muhalefet ellerine bir koz vermezse yeni bir mağduriyetleri de yok. onu oluşturma çabasındalar.
edit: arkadaşlar özelden çok sayıda yeşillenirmiş ve uyarmışlar sağ olsunlar.
akp ismi resmiyette ak partiymiş, diyorlar. ben resmiyetten bahsetmemistim. bilgileri için teşekkürler saygılar sunarım. bir kac arkadaş "20 yıldır oy pusulasında ismini okumadin mi ?" demis . yok okumadım işim olmaz.
06.05.2020 · 9. sıra
karni kasinan bidon kafa
05.05.2020 16:38 ~ 20:43