"bir muğlalı olarak yazıyorum bunları. nolur gelmeyin artık kardeşim. 'oh ne güzel yemyeşil memleket, denizi de var.' diyip geliyor ve sonra sizin o yeşil dediğiniz yerlere evler dikiyorsunuz..."
sıktınız be kardeş. o evleri de yıllardır gelip nef dikiyordu, ağaoğlu dikiyordu sanki. gidin hemşeriniz olan müteahhitlere, emlakçılara, belediyelere çatın. sanki yerlisi semtine, ilçesine, şehrine çok iyi bakıyor da istanbul'lu, ankara'lı gelip altını üstüne getiriyor muğla'nın. o her yerde görmekten bıktığınız 06/34 plakalar gelmeyi kesse nüfusunuzun yarısı aç kalır. sıktı bu samimiyetsiz serzenişleriniz.
14.04.2021 · 36. sıra
at war with self
13.04.2021 16:36 ~ 17:58