romanya 7. sulh ceza hakimliği’nin 09.12.2020 tarih ve 2020/8402 d.iş sayılı kararı uyarınca bu başlıkta yer alan içeriklere erişimin engellenmesine karar verilmiştir.
şeklinde karar aldirmasini beklediğim kişi.
Sık geçen başlıklar
zorla bakkala gonderilen kardes 19
ekşi profilikimsiniz?
edit: ulan adam kendini tanıtmaya sözlüğe geliyor kimsiniz sorusunu cevaplamıyor şaka gibi.
edit2: entry bi işe yarasın bari buyrun evde midye tava tarifi
edit3: taratorsuz midye tava mı olur diye mesajlar geliyor. çok haklısınız. tarator tarifi
edit: ulan adam kendini tanıtmaya sözlüğe geliyor kimsiniz sorusunu cevaplamıyor şaka gibi.
edit2: entry bi işe yarasın bari buyrun evde midye tava tarifi
edit3: taratorsuz midye tava mı olur diye mesajlar geliyor. çok haklısınız. tarator tarifi
acun survivor ekstra'ya bağlanınca yine birini kalaylayacak sandım.
-buyrun acun abi
+iyi yayınlar herkese. semih sen pezo musun la, tipini sikeyim senin. kılık kıyafete bak aq
-...
+neyse dewamke ben kaçar.
-buyrun acun abi
+iyi yayınlar herkese. semih sen pezo musun la, tipini sikeyim senin. kılık kıyafete bak aq
-...
+neyse dewamke ben kaçar.
00:00 entrycilerinin toplandığı veritabanı.
azim, inanç, istek, hırs, inanmışlık... hepsi bu arkadaşlarda var.
muhtemelen bu entryleri sabahın ilk ışıkları ile imha olup bir sonraki gece 12'de yeni avlarını düşürmek için beklemeye geçiyor.
aslan avda...
edit: 6 kişi tutturmuş 00:00 entrysini. alslslfl
azim, inanç, istek, hırs, inanmışlık... hepsi bu arkadaşlarda var.
muhtemelen bu entryleri sabahın ilk ışıkları ile imha olup bir sonraki gece 12'de yeni avlarını düşürmek için beklemeye geçiyor.
aslan avda...
edit: 6 kişi tutturmuş 00:00 entrysini. alslslfl
merhaba,
sizi tanımıyorum hatta sözlüğe geleceğinizi öğrenene dek kim olduğunuz hakkında da en ufak fikrim yoktu. lakin buraya geleceğinizi öğrendikten sonra mezun olduğunuz bölümü ve ibb’de bununla ilgili bir bölümde çalıştığınızı okudum. liyakatle orada olduğunuzu düşündüğüm için size başarılar dilerim.
sizi tanımıyorum hatta sözlüğe geleceğinizi öğrenene dek kim olduğunuz hakkında da en ufak fikrim yoktu. lakin buraya geleceğinizi öğrendikten sonra mezun olduğunuz bölümü ve ibb’de bununla ilgili bir bölümde çalıştığınızı okudum. liyakatle orada olduğunuzu düşündüğüm için size başarılar dilerim.
(bkz: sözlük de)
(bkz: sözlükte)
(bkz: şartlar da)
(bkz: şartlarda)
(bkz: suların da)
(bkz: sularında)
(bkz: topkapı da)
(bkz: topkapı'da)
adam bütün de'leri ayırmış. devamını yazmaya üşendim. bitmiyor çünkü.
(bkz: sözlükte)
(bkz: şartlar da)
(bkz: şartlarda)
(bkz: suların da)
(bkz: sularında)
(bkz: topkapı da)
(bkz: topkapı'da)
adam bütün de'leri ayırmış. devamını yazmaya üşendim. bitmiyor çünkü.
erdil bey merhaba hoşgeldiniz
2007 yılı nisan ayında sizinle üniversitedeki bir dersim ile ilgili olarak röportaj yapmak için penguen dergisi ile iletişime geçmiştim lakin o gün dergide olmayacak olmanız nedeniyle bu teklifi reddetmiştiniz ve ben de metin üstündağ bey ile röportaj yapmıştım. gayet de zevkli bir röportaj olmuştu. lakin ben o gün röportaj için geldiğimde siz de dergideydiniz öylece takılıyorsunuz, belliki işiniz gücünüz yoktu. bana çok ayıp ettiniz bilesiniz.
neyse sorum şu: meşhur tayyipler alemi karikatürünün çıkış fikri nasıl oldu?
2007 yılı nisan ayında sizinle üniversitedeki bir dersim ile ilgili olarak röportaj yapmak için penguen dergisi ile iletişime geçmiştim lakin o gün dergide olmayacak olmanız nedeniyle bu teklifi reddetmiştiniz ve ben de metin üstündağ bey ile röportaj yapmıştım. gayet de zevkli bir röportaj olmuştu. lakin ben o gün röportaj için geldiğimde siz de dergideydiniz öylece takılıyorsunuz, belliki işiniz gücünüz yoktu. bana çok ayıp ettiniz bilesiniz.
neyse sorum şu: meşhur tayyipler alemi karikatürünün çıkış fikri nasıl oldu?
bugün benim doğum günüm. 34 yaşını doldurdum. heyecanımı umudumu ve sanırım ülkemi kaybettim dün. neye uyandığımı bilmiyorum.
kuponların tamamlanması icin son iki gün. önceki entrymde afyon demiştim lakin son olaylar ışığında istanbul üsküdar olarak değiştirdim bahsimi. sonuçta furkan büllükbaşı ve laiklik elden gidiyeah diyen dede burada takılıyor. bu ikisinden bir sürpriz bekliyorum.
özellikle dede kuponlarda gözardı edilmemeli. valla 155'i ararin diye dalacak gibi. ayrıca 70'inden sonra gelen şöhreti kolay kolay bırakmaz. kendinden söz ettirmek icin birşeyler yapacaktır.
özellikle dede kuponlarda gözardı edilmemeli. valla 155'i ararin diye dalacak gibi. ayrıca 70'inden sonra gelen şöhreti kolay kolay bırakmaz. kendinden söz ettirmek icin birşeyler yapacaktır.
güzel ülkemizde bugün itibariyle uber kullananların da vatan haini ilan edilmesi neticesinde sanıyorum ki 80 küsür milyon nüfuslu memlekette vatan haini olmayan neredeyse kalmadı. vatana millete hayırlı olsun.
aklima bir çırpıda gelenler;
-milli takımı desteklememek
-fetullah'a fetoş demek (2013 öncesi )
-fetullah'a hocaefendi demek (2013 sonrası)
-referandumda hayir demek
-milli ve yerli olmamak
-gazetecilik yapmak
off sıkıldım amk. gerisini arkadaslar yazar zaten. akboylar da burada birkaç kisiyi vatan haini etti mi panayir tamamlanır. sonuç olarak hepimiz vatan hainiyiz.
(bkz: yeni türkiye)
aklima bir çırpıda gelenler;
-milli takımı desteklememek
-fetullah'a fetoş demek (2013 öncesi )
-fetullah'a hocaefendi demek (2013 sonrası)
-referandumda hayir demek
-milli ve yerli olmamak
-gazetecilik yapmak
off sıkıldım amk. gerisini arkadaslar yazar zaten. akboylar da burada birkaç kisiyi vatan haini etti mi panayir tamamlanır. sonuç olarak hepimiz vatan hainiyiz.
(bkz: yeni türkiye)
kesinlikle yapılması gereken kampanya.
daha geçen gün ofisten ben buradayım siz nerdesiniz tarzında fotoğraf paylaşıyordu. şimdi ise sözlük üzerinden reklam yapmak için geliyormuş. şahsım adına siklemiyorum.
edit: bu hatun bize atar yaptığında prim vermemek için başlığına bile yazmamıştım ama yüzsüz gibi bir de sözlüğe gelip soru cevaplaması mı? yoo dostum yooo ben senin kadar omurgasız değilim.
sen gelme ulan....
edit2: soru soranları engelleyelim ilk entryde bu da belirtilsin diye öneri geliyor. tabiki kişisel olarak bunu yapmakta özgürsünüz ama bunu bu kampanyanın ilk entrysinde dile getirip insanları buna yönlendirmek dogru olmaz diye dusunuyorum. lakin dediğim gibi soranı engellemek veya engellememek kişisel bir tercih olmalıdır ben bundan yanayım.
edit3: kendisi ayrıca entrysini okuduğu bir yazara küfür etmekten geri kalmamış bir insan buradan buyurun 19:08'den itibaren görebilirsiniz.
link icin ayarverdikdiyek adlı yazara teşekkürler
daha geçen gün ofisten ben buradayım siz nerdesiniz tarzında fotoğraf paylaşıyordu. şimdi ise sözlük üzerinden reklam yapmak için geliyormuş. şahsım adına siklemiyorum.
edit: bu hatun bize atar yaptığında prim vermemek için başlığına bile yazmamıştım ama yüzsüz gibi bir de sözlüğe gelip soru cevaplaması mı? yoo dostum yooo ben senin kadar omurgasız değilim.
sen gelme ulan....
edit2: soru soranları engelleyelim ilk entryde bu da belirtilsin diye öneri geliyor. tabiki kişisel olarak bunu yapmakta özgürsünüz ama bunu bu kampanyanın ilk entrysinde dile getirip insanları buna yönlendirmek dogru olmaz diye dusunuyorum. lakin dediğim gibi soranı engellemek veya engellememek kişisel bir tercih olmalıdır ben bundan yanayım.
edit3: kendisi ayrıca entrysini okuduğu bir yazara küfür etmekten geri kalmamış bir insan buradan buyurun 19:08'den itibaren görebilirsiniz.
link icin ayarverdikdiyek adlı yazara teşekkürler
tam 00:00'da şu başlığın hareketlenmesi gerçekten takdire şayan...
tanım: azimli suserların 00:00 entrysi için alarm kurduklarını düşündüğüm veritabanı
#aslanavda
tanım: azimli suserların 00:00 entrysi için alarm kurduklarını düşündüğüm veritabanı
#aslanavda
16- konyaspor
17-osmanlispor
18-basaksehir
bu şekilde olduğu sürece şampiyonluk için yukarıda kimin birbirini yediğinin benim için önemi yok.
inşallah...
edit: tahmin değil temennidir.
17-osmanlispor
18-basaksehir
bu şekilde olduğu sürece şampiyonluk için yukarıda kimin birbirini yediğinin benim için önemi yok.
inşallah...
edit: tahmin değil temennidir.
2015 haziran başı yıllık izinler girilmiş, ağustos başındaki küçükkuyu tatili beklenmektedir.
gta oynarken araç ile haritada yüksek bir noktada görev tamamlanmaktadır. bilen bilir, çanakkale tarafından gelirken küçükkuyu'yaw birkaç km kala bir varyant vardır ya hani şu tüm küçükkuyu'nun ayaklarınızın altında olduğu. ha işte gta'daki manzara da muazzam şekilde bunu hatırlatır bana.
sonra da arabayı sağa çekip dolaptan bir bira kapıp müzik eşliğinde bu manzara izlenir ve izin tarihi gelsin diye dua edilir.
tanım: gta'da yaptığım eylem.
gta oynarken araç ile haritada yüksek bir noktada görev tamamlanmaktadır. bilen bilir, çanakkale tarafından gelirken küçükkuyu'yaw birkaç km kala bir varyant vardır ya hani şu tüm küçükkuyu'nun ayaklarınızın altında olduğu. ha işte gta'daki manzara da muazzam şekilde bunu hatırlatır bana.
sonra da arabayı sağa çekip dolaptan bir bira kapıp müzik eşliğinde bu manzara izlenir ve izin tarihi gelsin diye dua edilir.
tanım: gta'da yaptığım eylem.
selam başkan,
az önce sizinkiler arayıp forma almak isteyip istemediğimi sordular. senin hala bu klübün başkanı sıfatı ile o koltukta oturduğunu teyit ettikten sonra değil forma toplu iğne bile almayacağını belirttim. bil istedim...
tanım: galatasaray tarihinin en başarısız en yüzsüz en keko en tırt başkanı.
az önce sizinkiler arayıp forma almak isteyip istemediğimi sordular. senin hala bu klübün başkanı sıfatı ile o koltukta oturduğunu teyit ettikten sonra değil forma toplu iğne bile almayacağını belirttim. bil istedim...
tanım: galatasaray tarihinin en başarısız en yüzsüz en keko en tırt başkanı.
zilyon tane entrym vardı şu mecrada sonra sildim. onlarca şey yazdım ama hasta galatasaraylı olarak rakip takımların başlığına hiç ilişmedim.
zaten sözlük tiner, sekiztaş, fenev, cincon vs. gibi ergence triplerden geçilmiyor.
lakin beşiktaş hakkında iki kelam etmek istiyorum.
dibine kadar destekledim sizi. umarım finale yürür dedim ama olmadı maalesef.
biz galatasaray olarak avrupada o başarıları elde etmek için çok didindik. ne maçlar çıkardık. sonrasında da hala bugün bile övündüğümüz o kupalar var.
diyeceğim o ki taş gibi takımsınız. gördüm ki bu sene olmasa seneye ya da daha sonraki seneye göğsünüzü gere gere övüneceğiniz başarılarınız olacak. yürekten inanıyorum buna. uzak değil bunlar.
hiç elendik kıyısından döndük diye üzülmeyin,başınızı dik tutun. böyle oynamaya devam ettikçe sizi sevinçten ağlatacak başarılar çok yakın.
yolunuz açık olsun...
zaten sözlük tiner, sekiztaş, fenev, cincon vs. gibi ergence triplerden geçilmiyor.
lakin beşiktaş hakkında iki kelam etmek istiyorum.
dibine kadar destekledim sizi. umarım finale yürür dedim ama olmadı maalesef.
biz galatasaray olarak avrupada o başarıları elde etmek için çok didindik. ne maçlar çıkardık. sonrasında da hala bugün bile övündüğümüz o kupalar var.
diyeceğim o ki taş gibi takımsınız. gördüm ki bu sene olmasa seneye ya da daha sonraki seneye göğsünüzü gere gere övüneceğiniz başarılarınız olacak. yürekten inanıyorum buna. uzak değil bunlar.
hiç elendik kıyısından döndük diye üzülmeyin,başınızı dik tutun. böyle oynamaya devam ettikçe sizi sevinçten ağlatacak başarılar çok yakın.
yolunuz açık olsun...
formasını sahada bırakıp kaçan adamı gerçek kaptan olarak gözümüze sokmaya çalışan yazarları ortaya çıkaran futbolcu.
he canım gerçek kaptan böyle olur değil mi?
he canım gerçek kaptan böyle olur değil mi?
beşiktaşlı olarak oturup galatasaraylı olarak kalktığım serüvenin son ayağı olan maçtır.
birkaç saat sonra yıl dönümü...
elinde bir avuç çekirdek ile baba ile vakit geçirmek adına kısa pantolonum ile beşiktaşlı olarak gittiğim hezimet dolu chelsea maçı sonrası başlayan süreçte galatasaraylı oldum ben.
dortmund maçının ilk ayağını izlemeye giderken babamın arkadaşlarına söylediği "artık avrupa takımları galatasaray ile eşleşmekten korkuyor" sözüne inanamayıp aynı zamanda gurur duydum ben.
ilk defa bir gol için "kim attı kral attı, hem de elland rood'da!!!!" nidaları eşliğinde ağladım ben.
sonrasında gelen o 17 mayıs 2000 günü ise artık ölümüne sevebileceğim bir sarı kırmızı sevdanın sadece tuzu biberiydi benim için.
popescu o golü atıp tribünlere doğru uçarken benim de içimde birşeylerin kanatlandığı, istisnasız hayatımın en mutlu gününün yıl dönümü geldi çattı işte.
büyüksün galatasaray, ilk sevdiğimsin. sen düştüğün zaman kalkmasını çok iyi bilirsin.
türkiye'nin yüzü avrupa'ya dönük en büyük klübü; aldığın zaferin yıl dönümü kutlu olsun.
birkaç saat sonra yıl dönümü...
elinde bir avuç çekirdek ile baba ile vakit geçirmek adına kısa pantolonum ile beşiktaşlı olarak gittiğim hezimet dolu chelsea maçı sonrası başlayan süreçte galatasaraylı oldum ben.
dortmund maçının ilk ayağını izlemeye giderken babamın arkadaşlarına söylediği "artık avrupa takımları galatasaray ile eşleşmekten korkuyor" sözüne inanamayıp aynı zamanda gurur duydum ben.
ilk defa bir gol için "kim attı kral attı, hem de elland rood'da!!!!" nidaları eşliğinde ağladım ben.
sonrasında gelen o 17 mayıs 2000 günü ise artık ölümüne sevebileceğim bir sarı kırmızı sevdanın sadece tuzu biberiydi benim için.
popescu o golü atıp tribünlere doğru uçarken benim de içimde birşeylerin kanatlandığı, istisnasız hayatımın en mutlu gününün yıl dönümü geldi çattı işte.
büyüksün galatasaray, ilk sevdiğimsin. sen düştüğün zaman kalkmasını çok iyi bilirsin.
türkiye'nin yüzü avrupa'ya dönük en büyük klübü; aldığın zaferin yıl dönümü kutlu olsun.