Sık geçen başlıklar

yılmaz özdil'in 4.6 milyon liraya villa alması 2

ekşi'de gör
pezevenklere bak her gün yılmaz özdil'in villası diye sallayıp duruyorlar.

1 kuruş devlet katkısı, ihale ve yaltakçılık var mı, yok.

adam kendi özel kazancıyla almış , türkiye'nin en çok okunan köşe yazarı. alır tabii...

nagehan, engin ardıç, selman öğüt takipçilerinin zoruna gidiyor.

kıskanmayın bu kadar amk. çalmamış, ihale komisyonculuğu yapmamış şahsi kazancı ile almış size ne...

isterse uçan hollandalı alır amk...
yılmaz özdil'in mustafa kemal kitabı, özel baskıyı saymazsak bir milyondan fazla sattı. diğer kitaplarının da az buz satmadığını biliyoruz.

toplu satış vs. saymazsak türkiye'nin en çok satan gazetesinin, en çok okunan yazarı.

severiz, sevmeyiz ayrı. kitaplarını beğeniriz beğenmeyiz ayrı. bunlar subjektif şeyler. evinde kaçak yapı varmış yokmuş; o da kendi sorunu ve eğer yaptıysa yanlıştır, cezası normaldir.

lakin bu adamın 4-5 milyona ev almasına şaşırmak, temel iktisattan, arz-talepten, popülerliğinin nasıl bir maddi karşılığı olduğundan anlamamaktır.

tokiden ev kurasına girse mutlu mu olacaktınız?