aday da sinan oğan mıymış?
Sık geçen başlıklar
33derece 31
ekşi profilihayatı boyunca chp'ye oy vermemiş tiplerin ''bir daha asla oy vermem'' diyerek karalamaya çalıştığı cumhurbaşkanı adayı.
2023 cumhurbaşkanlığı seçimi
aday tercihleri
"erdoğan/kılıçdaroğlu yarışında oyunuzu hangi adaya verirsiniz ?"
•kılıçdaroğlu %56,8
•erdoğan %43,2
tarih: 4-6 mart 2023
kaynak: https://twitter.com/…rma/status/1633127020556173314
aday tercihleri
"erdoğan/kılıçdaroğlu yarışında oyunuzu hangi adaya verirsiniz ?"
•kılıçdaroğlu %56,8
•erdoğan %43,2
tarih: 4-6 mart 2023
kaynak: https://twitter.com/…rma/status/1633127020556173314
rezalettir.
acilen fenerbahçe'ye bir yıldız daha eklenmeli.
acilen fenerbahçe'ye bir yıldız daha eklenmeli.
mefasız insandır.
hortumla ıslatın demek için gelmiştim fakat yazıldığını gördüm, şimdi de siktir olup gidiyorum.
anlık biz.
görsel
görsel
bu başlığı açanın beyni var mı yok mu?
hakkında anket oluşturdum.
a) var
b) yok.
hakkında anket oluşturdum.
a) var
b) yok.
kaynak kıçın olsa daha güvenilir olurmuş.
haberimport ne amk?
haberimport ne amk?
aynı açıklamada ''nato savunma örgütüdür. rusya ile çatışmaya girme niyetinde değiliz. rusya birliklerini ukrayna’dan çekmelidir'' dedi
kaç gündür sözlüğü takip ediyorum da yazarlar ufak bir açıklamada hemen savaş çıkıyor diye heyecan yapıyor. üçüncü dünya savaşının çıkmasına ne kadar da meraklısınız ya?
savaş çıksın da götünüze füzeyi yiyin, aklınız başınıza gelir belki.
kaç gündür sözlüğü takip ediyorum da yazarlar ufak bir açıklamada hemen savaş çıkıyor diye heyecan yapıyor. üçüncü dünya savaşının çıkmasına ne kadar da meraklısınız ya?
savaş çıksın da götünüze füzeyi yiyin, aklınız başınıza gelir belki.
eskiden arkadaşlarla sahile sohbet etmeye giderken markete uğrayalım da bir şeyler alalım derdik.
o bir şeyler şimdi yılbaşı paketi olmuş işte.
o bir şeyler şimdi yılbaşı paketi olmuş işte.
arkadaşa tecrübelerini paylaştığı için teşekkür ederiz.
aile boyu bu işi yapıyorlarsa demek.
aile boyu bu işi yapıyorlarsa demek.
ekonomileri üçüncü çeyrek için güçlü mesaj vermiş.
peki bizim ekonomimiz ne alemde sayın bakanım?
peki bizim ekonomimiz ne alemde sayın bakanım?
evde kendi yaptığımdır. ayrıca bu başlığı tam da sucuk yaptığım gün görmem enteresan oldu. beni mi takip ediyorsunuz hayırdır?
görsel
bu zamanda hiçbir markaya güvenmiyorum ve sizlere de nasıl yapıldığının tarifini vermek istiyorum.
at ve eşek eti seviyorum diyorsanız bilemem tabi.
-1 kg kıyma için gerekli malzemeler. (kıymayı dananın kaburga etinden yaptırın muhakkak)
-1 baş sarımsak
-1 yemek kaşığı yenibahar
-2 yemek kaşığı tuz
-2 yemek kaşığı tatlı toz biber
-1 yemek kaşığı acı toz biber
-1 yemek kaşığı karabiber
-2 yemek kaşığı kimyon
-1 tatlı kaşığı çemen unu
-1 çay kaşığı zencefil
- sucuk doldurma makineniz var ise 1 m bağırsak yoksa streç filme saracaksınız.
sarımsakları güzelce ezin, daha sonra kıymayı baharatlar ve sarımsak ile en az 15-20 dakika yoğurun, iyice etin içine işlesin.
daha sonra kıymayın üzerini streç filmle iyice örtüp en az 24 saat buzdolabında bekletin.
bağırsakları yumuşaması için 10 dakika ılık ve sirkeli suda bekletin.
daha sonra bağırsağın en arkasına düğüm atıp komple sucuk doldurma aparatına geçirin ve kıymayı doldurun gerisi sizin el becerinize kalmış.
şayet sucuk doldurma makineniz yoksa eşit parçalarla bölüp uzunlamasına streç filme sarıp kenarlarını hava almayacak şekilde kapatın. yaptığınız ürünleri buzluğa koyup dondurun istediğiniz zaman kesip kesip yiyebilirsiniz.
edit: mesaj kutum beceriksiz ve kıskanç yazarlarla doldu resmen. belki ileride marka tescili alacaksam size ne lan?
görsel
bu zamanda hiçbir markaya güvenmiyorum ve sizlere de nasıl yapıldığının tarifini vermek istiyorum.
at ve eşek eti seviyorum diyorsanız bilemem tabi.
-1 kg kıyma için gerekli malzemeler. (kıymayı dananın kaburga etinden yaptırın muhakkak)
-1 baş sarımsak
-1 yemek kaşığı yenibahar
-2 yemek kaşığı tuz
-2 yemek kaşığı tatlı toz biber
-1 yemek kaşığı acı toz biber
-1 yemek kaşığı karabiber
-2 yemek kaşığı kimyon
-1 tatlı kaşığı çemen unu
-1 çay kaşığı zencefil
- sucuk doldurma makineniz var ise 1 m bağırsak yoksa streç filme saracaksınız.
sarımsakları güzelce ezin, daha sonra kıymayı baharatlar ve sarımsak ile en az 15-20 dakika yoğurun, iyice etin içine işlesin.
daha sonra kıymayın üzerini streç filmle iyice örtüp en az 24 saat buzdolabında bekletin.
bağırsakları yumuşaması için 10 dakika ılık ve sirkeli suda bekletin.
daha sonra bağırsağın en arkasına düğüm atıp komple sucuk doldurma aparatına geçirin ve kıymayı doldurun gerisi sizin el becerinize kalmış.
şayet sucuk doldurma makineniz yoksa eşit parçalarla bölüp uzunlamasına streç filme sarıp kenarlarını hava almayacak şekilde kapatın. yaptığınız ürünleri buzluğa koyup dondurun istediğiniz zaman kesip kesip yiyebilirsiniz.
edit: mesaj kutum beceriksiz ve kıskanç yazarlarla doldu resmen. belki ileride marka tescili alacaksam size ne lan?
sülalesi akp'den ihale almış kadındır.
sizin tuzunuz kuru tabii, bakalım nereye kadar devam edeceksiniz.
sizin tuzunuz kuru tabii, bakalım nereye kadar devam edeceksiniz.
hay allah belanı versin senin sezai. yemin ediyorum iğreniyorum artık bu ülkeden, ne kadar gerizekalı varsa burada toplanmış. yeter artık ya.
hayali düşman yaratma denemelerinde bugün.
bence hepsinden önce virüsün koca bir maketini şehrin göbeğine koyardın başkan. yeme bizi şimdi.
burada daha tehlikeli virüsler olduğu için dönmek istememişlerdir.
(bkz: türkiye'den siktir olup gitmek)
(bkz: türkiye'den siktir olup gitmek)
an itibariyle bilgisayardan mesaj atılamayan, kaybolmuş kutucuk. sözlüğü bozdunuz lan sonunda.