açık ve net, eşini, çoluğunu çocuğunu ülkesinde savaşın ortasında bırakan adamdan hayır gelmez. o adamın amacı da başkadır. kimse martaval anlatmasın, insanlık dramı demesin buna.
Sık geçen başlıklar
hadi git 177
ekşi profili4 kilo da koç taşağı hazırlayın abime cevabı muhtemeldir. bu şartlarda taşaksız kurulamaz bu cümle zira.
bu ülkede bir şekilde ölüyorsun aq. covid için hastaneye yatıp oksijen tüpü patlamasından ölmek. şaka gibi geliyor kulağa, olmaz diyorsun ama oluyor aq. sağ kalanlara her gün madalya vermek lazım.
şu ortamda %25’i görünce bile yuh artık diyorum açıkçası. baraj altı olmalı, mantık ararsan tabi(:
neyin açıklanacağını bilmiyoruz ki tahmin edelim kardeşim. vaka mı, hasta mı, az semptomlular dahil mi, evde ilaç verilip test bile yapılmayan aile yakınları dahil mi...siz hala tahmin ve doğru rakam bekleyin. bir gecede vaka hasta oldu, kimse farketmedi bile. ölüm uykusunda olan milyonlar varken boşuna çabalamayın bence.
sen ne bok yiyorsun lan o zaman orda artist!
bir de eleştiren adama pkk’lı diyor terbiyesiz kadın. sen de dış güçsün o zaman lan. ne işin var almanya’da
hayatımda zerre ikna olmadığım konulardan biri de bu yurtdışında yaşayanların türkiye seçimlerinde oy vermesi zaten. yok öyle bir şey, hiç bir mantıklı açıklaması yok aq!
bir de eleştiren adama pkk’lı diyor terbiyesiz kadın. sen de dış güçsün o zaman lan. ne işin var almanya’da
hayatımda zerre ikna olmadığım konulardan biri de bu yurtdışında yaşayanların türkiye seçimlerinde oy vermesi zaten. yok öyle bir şey, hiç bir mantıklı açıklaması yok aq!
ne yaparsanız yapın artık aq ya. lan ben mutlu bir vatandaş olarak refah içinde yaşamak istiyorum artık. her gün yaptırım, her gün başka bir bok çıkıyor. sikicem yapacağınız işi ya.
ahahaha, kafamızı nereye çevirsek dediğinde yıkık dökük ev görüyoruz diyecekken diyemiyor, tekliyor. eşeğinkini gördüyse demek ki(;
eleştirerek tepkisini gösterdi ve yayını terketti işte. ama bunlar anlamaz, anlayamaz.
la bunlar harbiden mal ya(:
la bunlar harbiden mal ya(:
ben bizim sürü bağışıklığında çok zorlanacağımızı düşünmüyorum açıkçası(:
20 bin tl alıyorum ve şikayet ediyorum. konu aldığın maaş değil alım gücün. kiranın 3-4 bin tl olduğu, etin kilosunun 100 tl’yi geçtiği, muz’un kilosunun 20 tl, karpuzun kilosunun 10 tl ve orta boy bir karpuzun 50-60 tl, bir biranın 12 tl olduğu bir düzende 10 bin tl temel ihtiyaçlarına yetmiyor insanların. aylık maske masrafın bile normal şartlarda 150-200 tl. nasıl şikayet etmesin insanlar! asgari ücretle geçinmeye çalışanları düşünemiyorum bile.
otur saatlerce ağla o fotoğrafa bakıp. insanları bu kadar fakir bir yaşama mahkum eden düzenin ta aq ben.
sokağa çıkanlar yavaştan rakamlara yansımaya başladı gibi sanki. vaka sayısı 2 gündür artıyor. oturun ulan oturduğunuz yerde, keyfine sokağa çıkanlarrrrr, size diyorum sizeeee, murat övüç öpecek bak sizi(:
çok daha uzun sürecek sizin yüzünüzden!
çok daha uzun sürecek sizin yüzünüzden!
hani marjinal bizdik lan(:
sokağa çıkma yasağı ilan etmeyen ekrem imamoğlu’nun yediği son nane. seni başkan yaptırmayacağız ekrem(:
ironiden anlamayacak andavallara not olsun da farklı algılanmasın;
günlerdir istanbul’da sokağa çıkma yasağı ilan edilmeli diyen ekrem başkan!
bugün itibariyle metro, metrobüslere binen vatandaşlara ücretsiz maske dağıtan ekrem başkan!
bugün itibariyle bazı istasyonlara ateş ölçen termal kamera yerleştiren ekrem başkan!
ama suçlanan yine ekrem başkan, öyle mi?
sizin yapacağınız algıya sokayım!
ironiden anlamayacak andavallara not olsun da farklı algılanmasın;
günlerdir istanbul’da sokağa çıkma yasağı ilan edilmeli diyen ekrem başkan!
bugün itibariyle metro, metrobüslere binen vatandaşlara ücretsiz maske dağıtan ekrem başkan!
bugün itibariyle bazı istasyonlara ateş ölçen termal kamera yerleştiren ekrem başkan!
ama suçlanan yine ekrem başkan, öyle mi?
sizin yapacağınız algıya sokayım!
kendisi milli savunma bakanıdır.
aklıma cine5 günlerini getirmiş video(:
-buğday kaç para yaww
-bilmiyom.
ulan o zaman niye bol keseden sallıyon millet iş beğenmiyor diye.
pabucumun öğretim görevlisi işte.
-bilmiyom.
ulan o zaman niye bol keseden sallıyon millet iş beğenmiyor diye.
pabucumun öğretim görevlisi işte.
(bkz: ankara büyükşehir belediye deposundaki jet ski)
la bi aramak bu kadar mı zor!
jet ski*
yeniden eskiye*
ara*
bugün bu konuda bir başlık açılmış mı kontrol et!
bu kadar basit aq ya.
la bi aramak bu kadar mı zor!
jet ski*
yeniden eskiye*
ara*
bugün bu konuda bir başlık açılmış mı kontrol et!
bu kadar basit aq ya.
bugün hukuk geri gelse var ya, ortalık toz duman olurdu ama gitti bi kere işte. elbet geri gelecek ama, elbet. öyle güzel afişler işte!