"fakir, çalmasını iyi beceremediği için fakirdir" cümlesinde bahsedilen kişidir..
Sık geçen başlıklar
600f 12
ekşi profiliparanın bir kısmıyla paragraf alsaymışsın keşke. kör olduk.
link
katar emiri'nin annesi şeyha moza'nın kanal istanbul çevresinden aldığı tarım arazisi niteliğindeki arsanın imar planının onaylanması ile turizm+ticaret alanına dönüştürülmesi durumu. böylece değeri 25 milyon tl olan arazinin değerinin de 5 kat artarak 125 milyon tl olabileceği belirtilmiş.
çevre ve şehircilik bakanı murat kurum'un ne dediğini hatırlayalım mı?
"biz kanal istanbul projesi'nde veya herhangi bir projede arsa rantına müsaade etmeyiz. bundan önceki tüm projelerimizde etmediğimiz gibi, kanal istanbul projesi'nde de arsa rantına da hiçbir şekilde müsaade etmeyeceğiz. böyle bir durum olması halinde de olaya el koyacağımızı da buradan net bir şekilde ifade etmek isterim."
sayın bakandan bu olaya ivedilikle el koymasını bekliyoruz.
katar emiri'nin annesi şeyha moza'nın kanal istanbul çevresinden aldığı tarım arazisi niteliğindeki arsanın imar planının onaylanması ile turizm+ticaret alanına dönüştürülmesi durumu. böylece değeri 25 milyon tl olan arazinin değerinin de 5 kat artarak 125 milyon tl olabileceği belirtilmiş.
çevre ve şehircilik bakanı murat kurum'un ne dediğini hatırlayalım mı?
"biz kanal istanbul projesi'nde veya herhangi bir projede arsa rantına müsaade etmeyiz. bundan önceki tüm projelerimizde etmediğimiz gibi, kanal istanbul projesi'nde de arsa rantına da hiçbir şekilde müsaade etmeyeceğiz. böyle bir durum olması halinde de olaya el koyacağımızı da buradan net bir şekilde ifade etmek isterim."
sayın bakandan bu olaya ivedilikle el koymasını bekliyoruz.
gazete linki
videosu da gelmiş.. 2:07'den itibaren
ağzım açık şekilde izlediğim rte vecizesi. ilk 5 ayda 520 fabrika açılmış. bu rakam daha sonra bakan varank tarafından güncellenerek 6 ayda 583 olarak açıklanmış. yani ülkede her gün 3 fabrika açılmış. peki millet kıraathanesi açarken bile tören yapanlar bu fabrikalar açılırken bir tane bile açılış töreni yapmadılar mı? yaptılar da biz mi görmedik?
her gün 3 fabrika açılıyorsa işsizlik oranı nasıl yüzde 26 oluyor? sadece nisan ayında sanayi üretimi geçen seneye göre nasıl yüzde 32 daralıyor? şu an üniversite mezunu olup ış bulamayan genç sayısı 1 milyondan fazla. bu açılan fabrikalardan hiçbiri bu gençlere iş vermiyor mu?
ya da asıl soruyu soralım. siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz?
videosu da gelmiş.. 2:07'den itibaren
ağzım açık şekilde izlediğim rte vecizesi. ilk 5 ayda 520 fabrika açılmış. bu rakam daha sonra bakan varank tarafından güncellenerek 6 ayda 583 olarak açıklanmış. yani ülkede her gün 3 fabrika açılmış. peki millet kıraathanesi açarken bile tören yapanlar bu fabrikalar açılırken bir tane bile açılış töreni yapmadılar mı? yaptılar da biz mi görmedik?
her gün 3 fabrika açılıyorsa işsizlik oranı nasıl yüzde 26 oluyor? sadece nisan ayında sanayi üretimi geçen seneye göre nasıl yüzde 32 daralıyor? şu an üniversite mezunu olup ış bulamayan genç sayısı 1 milyondan fazla. bu açılan fabrikalardan hiçbiri bu gençlere iş vermiyor mu?
ya da asıl soruyu soralım. siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz?
başlığı açan çocuk kaç yaşındasın yavrucum sen? niye sözlüğü böyle saçma sapan şeylerle meşgul ediyorsun bakiim? annene söylicem seni bak. hadi git playstation'ınla oyna.
--- spoiler ---
yav he he! muhalif troller, fetöcüler ve pkk’lıların ergen ve gençler üzerindeki bir diğer algı çalısması. madeni buldular, genç dimağları yıllardır zehirliyorlar algı, manipülasyon, yalan ve iftiralarıyla
--- spoiler ---
işte insanlar bundan bıktı. sizin gibi düşünmeyen herkesi terörist, vatan haini, yalancı, fetöcü diye yaftalamanızdan gına geldi. bir bireyin kendine ait görüşünün, seçiminin, tercihinin olmasına katlanamiyorsunuz. herkes tek tip olsun, herkes biat etsin istiyorsunuz. aklını kullanan, birine kulluk etmeyen, kendi kararlarını kendisi veren bireye zerre tahammülünüz yok. halkın yöneten olduğunu unuttunuz.
insanlar işte bundan bıktı ve bunu değiştirecekleri günün özlemini duyuyorlar. öyle muhalifler toplanmış diye goygoy yaparak sadece kendinizi kandırıyorsunuz. boşuna yaratılmış bir hashtag değil bu.
yav he he! muhalif troller, fetöcüler ve pkk’lıların ergen ve gençler üzerindeki bir diğer algı çalısması. madeni buldular, genç dimağları yıllardır zehirliyorlar algı, manipülasyon, yalan ve iftiralarıyla
--- spoiler ---
işte insanlar bundan bıktı. sizin gibi düşünmeyen herkesi terörist, vatan haini, yalancı, fetöcü diye yaftalamanızdan gına geldi. bir bireyin kendine ait görüşünün, seçiminin, tercihinin olmasına katlanamiyorsunuz. herkes tek tip olsun, herkes biat etsin istiyorsunuz. aklını kullanan, birine kulluk etmeyen, kendi kararlarını kendisi veren bireye zerre tahammülünüz yok. halkın yöneten olduğunu unuttunuz.
insanlar işte bundan bıktı ve bunu değiştirecekleri günün özlemini duyuyorlar. öyle muhalifler toplanmış diye goygoy yaparak sadece kendinizi kandırıyorsunuz. boşuna yaratılmış bir hashtag değil bu.
(bkz: ilişkilerin bitme sebepleri)
bazı yazarların gözleriyle değil g.tleriyle izlediğini anladığımız yayın. ismail saymaz cübbeli’ye yolsuzluk yaptınız demiyor ki. siz tarikatlarınızı, cemaat yapılanmalarını milyonları cukkalamak için kullanıyorsunuz diyor. millete dunya malından uzak durun diye fetva verirken kendiniz dünya malıyla zevk ü sefa içinde yaşıyorsunuz diyor. sizin dinle işiniz yok. sizin işiniz parayla. dini para için kullanıyorsunuz diyor. cübbeli’nin buna karşı savunması olmadığı için konuyu yolsuzluğa getirip kıvırmaya çalışıyor.
valla bu telefon fiyatlarıyla sevgiliyi duvara çarpmak daha mantıklı dediğim durum.
annenin öldüğü an.. sonrasında seni hiçbir şeyin yıkamayacağını, geri kalan her şeyin boş olduğunu anlıyorsun..
--- spoiler ---
2019 model, 0 km corollanin abd fiyati da 18.000-20.000$ arasi. tl ile carpinca fiyat bu listedeki fiyat oluyor zaten. 0 km ithal arabayi 20bin teleye mi satacaklardi?
--- spoiler ---
bak bunu yazan adama sen clio 1.0 arabayı 500 bine de satarsın. çünkü adamdaki zeka abaküs ile hesap yapamayacak seviyede. okuduğun okula ayrı yazık, okuyasın diye sana para harcayan ailene ayrı yazık yemin ediyorum.
2019 model, 0 km corollanin abd fiyati da 18.000-20.000$ arasi. tl ile carpinca fiyat bu listedeki fiyat oluyor zaten. 0 km ithal arabayi 20bin teleye mi satacaklardi?
--- spoiler ---
bak bunu yazan adama sen clio 1.0 arabayı 500 bine de satarsın. çünkü adamdaki zeka abaküs ile hesap yapamayacak seviyede. okuduğun okula ayrı yazık, okuyasın diye sana para harcayan ailene ayrı yazık yemin ediyorum.