playstation'ın her zam olayından sonra bu arkadaşın twitter'ına girin bakın. mutlaka zamları eleştirenlere küfür ve hakaret ediyor. hiç sekmedi şimdiye kadar.
olm senin zaten oyuna para verdiğin falan yok. senlik bi durum değil zaten sana noluyor?
acaba bunlar yüzünden mi canla başla savunuyorsun ps türkiye'yi
https://www.youtube.com/watch?v=rz4r5ek-qwc sony sponsorluğunda norveç gezisi
https://www.youtube.com/watch?v=qbnbynbrpak sony türkiye kanalına içerik
https://www.youtube.com/watch?v=uonzolfmvgi özel sürüm ps4 pro
https://www.youtube.com/watch?v=g_xrxdgb4kg ghost of tsushima özel kutusu
argümanı da hazır. döviz kurunu gösteriyor sürekli. ülkenin ekonomisi kötü diyor. sony'den bir şey istemeyin diyor. isterseniz sığırsınız diyor.
netflix, spotify, amazon, steam, xbox yerel fiyatlandırma yapıyor diyince de verecek cevabı olmadığı için daha fazla hakaret ediyor.
Sık geçen başlıklar
zagora kesikmis 6
ekşi profiliarsenal şu herifi 5 milyona bıraktı. dünyanın en mal kulübü gerçekten.
(bkz: iyisi mi saul'u ara)
1. the wire
2. the sopranos
3. oz
4. the night of
5. friends
2. the sopranos
3. oz
4. the night of
5. friends
biri emperyalistler kazandı demiş sanki ajax somali takımı amk
dünyanın en iyi hocası. kümede kalmaya oynayan borç batağındaki dortmundu aldı lig şampiyonu yaptı şampiyonlar liginde final oynattı. liverpool gibi uzun yıllardır başarısı olmayan takımı aldı 2 sene üst üste şampiyonlar ligi finaline çıkardı, ligde muhtemelen 97 puan topladı.
bek oyuncusuna 100 milyon verip şampiyonlar liginde kaç yıldır yarı final bile göremeyen keltoşla mukayese bile edilmez klopp hocam.
oyunculardan aldığı verim inanılmaz.
origi'ye kornerden golü attıran arnold 20 yaşında liverpool altyapısından çıkma.
golü atan origi city'de olsa benchte bile oturtmazlar.
ikinci yarıda girip 2 gol atan wijnaldum kariyerinde vasatı geçememiş bi oyuncu.
milner city'nin beğenmeyip gönderdiği adam
mane 25 yaşına kadar en fazla southampton'da oynamış bi adam.
robertson'u hull city'den 3 milyona aldılar şu an satmak isteseler en büyük kulüpler sıraya girer.
böyle bi kadroyu ilmik ilmik işleyerek bugünlere getirdi, kupaları toplamaya da er geç başlayacak. inancımız tam.
bek oyuncusuna 100 milyon verip şampiyonlar liginde kaç yıldır yarı final bile göremeyen keltoşla mukayese bile edilmez klopp hocam.
oyunculardan aldığı verim inanılmaz.
origi'ye kornerden golü attıran arnold 20 yaşında liverpool altyapısından çıkma.
golü atan origi city'de olsa benchte bile oturtmazlar.
ikinci yarıda girip 2 gol atan wijnaldum kariyerinde vasatı geçememiş bi oyuncu.
milner city'nin beğenmeyip gönderdiği adam
mane 25 yaşına kadar en fazla southampton'da oynamış bi adam.
robertson'u hull city'den 3 milyona aldılar şu an satmak isteseler en büyük kulüpler sıraya girer.
böyle bi kadroyu ilmik ilmik işleyerek bugünlere getirdi, kupaları toplamaya da er geç başlayacak. inancımız tam.