bir insan, kişisel bakımına önem vermeyip, kötü koktuğunu bile anlayamayacak kadar duyarsız ise, sizin yaptığınız ince göndermelerden falan bir bok anlamaz.
Sık geçen başlıklar
real fener 17
ekşi profiliburada aylar önce, bunun akp'nin gizli elemanı olduğunu, son anda o gemiye atlayacağını söyleyen arkadaşlara, iftira atıyorlar diye kızıyordum. hepsinden tek tek özür diliyorum. kendimi öngörülü sanırdım. çok safmışım.
ırkçı yada faşist olmayan, tam olarak atatürk'ün tarif ettiği ölçüde milliyetçi olan, beyefendi bir kişilik, adam gibi de adamdır.
bu bir şahıs partisidir. rte olmasa bile oyumu akapeye veririm diyen tek insan görmedim. hepsi biz tayyipçiyiz diyor. ondan sonrası tufan.
istifa falan etmez. bırakırsam, herşey daha beter olur der. önümüzdeki seçimlere bakacağız der. recep ve bu, son günlerine kadar asla bırakmayacaklar.
orjinal izmirli erkeklerin konuşma şekli çok net anlaşılır. kadınlar için birşey diyemem. izmirli hemşehrilerim genelde "yapçam, etçem, yapıyom, ediyom" şeklinde konuşurlar.
bazı kilit kelimeler ve deyimleri kullanırlar. "cankuş, bilader" vs.
ayrıca biraz çenesi düşük ve özgüveni fazlaca yüksek insanlar olurlar.
bazı kilit kelimeler ve deyimleri kullanırlar. "cankuş, bilader" vs.
ayrıca biraz çenesi düşük ve özgüveni fazlaca yüksek insanlar olurlar.
bazı insanlar burada kendilerine küfrettirmekten neden hoşlanıyorlar, anlayamıyorum.
her konuda da trollük yapılır mı arkadaş?
seversiniz, sevmezsiniz, bir döneme damga vurmuş, tarz sahibi bir sanatçı ölmüş, adamın daha bedeni soğumadan, saçma sapan bir başlık. yahu seveni var, bileni var, hayranı var... tepki göreceğini, küfür yiyeceğini bilmiyor musun?
her konuda da trollük yapılır mı arkadaş?
seversiniz, sevmezsiniz, bir döneme damga vurmuş, tarz sahibi bir sanatçı ölmüş, adamın daha bedeni soğumadan, saçma sapan bir başlık. yahu seveni var, bileni var, hayranı var... tepki göreceğini, küfür yiyeceğini bilmiyor musun?
nasıl bir ülke lan burası?
3 kuruş paranı tl'de bırakırsın, tek adam konuşur, dolar yükselir, tl'de kaldığın için zarar edersin;
sonra gidersin paranı dolara çevirirsin, tek adam yine konuşur, bu kez dolar düşer, yine zarar edersin.
vatandaşına bu kadar kazık atan bir hükümet var mıdır dünyada merak ediyorum.
bir de utanmadan bu durumu övenler var.
3 kuruş paranı tl'de bırakırsın, tek adam konuşur, dolar yükselir, tl'de kaldığın için zarar edersin;
sonra gidersin paranı dolara çevirirsin, tek adam yine konuşur, bu kez dolar düşer, yine zarar edersin.
vatandaşına bu kadar kazık atan bir hükümet var mıdır dünyada merak ediyorum.
bir de utanmadan bu durumu övenler var.
son günlerde dikkat ediyorum da, videolardaki çomarlar, git gide agresifleşmeye başladılar. kamerayı, röportajı gördükleri yerde pislik yapmaya geliyorlar, millete çirkeflik yapıyorlar. bunlar nasıl insan yahu? sorunlarını dile getiren vatandaşlara bile düşman oluveriyorlar. sanki kendileri vatandaş değilmiş gibi...
isteyen gelmesini destekler, istemeyen desteklemez. ama gerçek fenerbahçeli bence unutmaz, unutmamalı. çünkü biz gökhan'ı çok sevmiştik. boş mukaveleye imza atacak kadar bizi seviyor zannederken, sembol oyuncumuz derken, menejerine uyup, ezeli rakiplerimizden birini tercih edip, yıllarca oraya hizmet etti.
ben transferini desteklemiyorum. hem bize yaşattıkları, hem de ilerlemiş yaşı dolayısıyla, son derece saçma bir transfer.
ali koç, kendince, eski sembolümüzü yeniden kulübe kazandıracağını düşünmüş olabilir. ona yanlış yapıldığını düşünmüş de olabilir.
ama bu işte gökhan'ın da sorumluluğu olduğunu gözden kaçırmamaları gerekirdi.
ben transferini desteklemiyorum. hem bize yaşattıkları, hem de ilerlemiş yaşı dolayısıyla, son derece saçma bir transfer.
ali koç, kendince, eski sembolümüzü yeniden kulübe kazandıracağını düşünmüş olabilir. ona yanlış yapıldığını düşünmüş de olabilir.
ama bu işte gökhan'ın da sorumluluğu olduğunu gözden kaçırmamaları gerekirdi.
ulan ülken elden gidiyor, git kurtar desen, silah zoruyla bile gitmezler.
ver elini avrupa deyince, gece gece yollara düşüyorlar.
hazırda mı bekliyormuş fırsatçılar?
ver elini avrupa deyince, gece gece yollara düşüyorlar.
hazırda mı bekliyormuş fırsatçılar?
benim anlayamadığım, bunca yıldır ankara'daki belediye meclisinin neye benzediğini bile bilmiyorduk.
şimdi neredeyse her gün oradan bir manzarayla karşı karşıya geliyoruz.
25 yıldır neredeydiniz ey demokrasi aşığı insanlar? i. melih gökçek'in neden hiçbir kararına, böyle aslanlar gibi karşı çıkmıyordunuz?
demek ki, neymiş? demokrasi ve katılımcılık bir gün herkese lazımmış. yaşayarak görmeniz dileğiyle.
şimdi neredeyse her gün oradan bir manzarayla karşı karşıya geliyoruz.
25 yıldır neredeydiniz ey demokrasi aşığı insanlar? i. melih gökçek'in neden hiçbir kararına, böyle aslanlar gibi karşı çıkmıyordunuz?
demek ki, neymiş? demokrasi ve katılımcılık bir gün herkese lazımmış. yaşayarak görmeniz dileğiyle.
bana göre de hakkında methiyeler düzülecek kadar müthiş bir balık değildir.
ama kullanışlı ve ticari bir balıktır.
fırına, ızgaraya, tavaya, lakerdaya, konserveye gelir, bu aylarda bol miktarda çıkar.
türü çoktur, o yüzden herkese iyisi denk gelmez.
pişirmesi ustalık ister, o yüzden herkes lezzetli bulmaz.
hakkında ihtilaf olma nedeni bunlardır.
ama kullanışlı ve ticari bir balıktır.
fırına, ızgaraya, tavaya, lakerdaya, konserveye gelir, bu aylarda bol miktarda çıkar.
türü çoktur, o yüzden herkese iyisi denk gelmez.
pişirmesi ustalık ister, o yüzden herkes lezzetli bulmaz.
hakkında ihtilaf olma nedeni bunlardır.
yazıklar olsun. bi suriyeli kadar değerleri yok. koskoca ülke böyle insanlara bakamıyor mu? lafa geldi mi sosyal devlet.
bu muhtarlar ne iş yapar? son zamanlarda ne iş yaptıklarını biliyoruz gerçi de...
bu muhtarlar ne iş yapar? son zamanlarda ne iş yaptıklarını biliyoruz gerçi de...
üst satırlarda bir yerde, bir arkadaş, "bayern'in kale arkasında bayrak sallayanların kolları yorulmuyor mu?" diye sormuş.
bu da bir sorunsal tabi ki... ama benim aklıma takılan bir sorunsal daha var.
o eşşek gibi bayraklar yüzünden sahayı bile göremeyen seyirciler, sorun çıkarmıyor mudur?
düşünsenize; önünde tam gol pozisyonu var. eleman, bayrağa veriyor coşkuyu... yemin ediyorum o bayrak bir yerlere girer.
bu da bir sorunsal tabi ki... ama benim aklıma takılan bir sorunsal daha var.
o eşşek gibi bayraklar yüzünden sahayı bile göremeyen seyirciler, sorun çıkarmıyor mudur?
düşünsenize; önünde tam gol pozisyonu var. eleman, bayrağa veriyor coşkuyu... yemin ediyorum o bayrak bir yerlere girer.
fenerbahçeliler'e göre; fenerbahçe de kalacaksa, türkiye'nin en iyi sağ kanat oyuncusu, gerçek bir fenerbahçeli, vefalı bir oyuncudur.
fenerbahçe'den gidecekse, yaşı 32'ye gelmiş, orta açmayı öğrenememiş bir futbolcudur. arka 4'lünün kalan son müdavimidir. gitse de yerine şener vardır.
beşiktaşlılara göre de durum bunun aynıdır. gelirse en iyi milli sağ bek, gelmezse "bu yaştaki adama bu kadar para verilmez zaten" olayıdır.
fenerbahçe'den gidecekse, yaşı 32'ye gelmiş, orta açmayı öğrenememiş bir futbolcudur. arka 4'lünün kalan son müdavimidir. gitse de yerine şener vardır.
beşiktaşlılara göre de durum bunun aynıdır. gelirse en iyi milli sağ bek, gelmezse "bu yaştaki adama bu kadar para verilmez zaten" olayıdır.
türkiye'deki spor branşlarının her alanında başarılı olmak için mücadele veren türkiye'deki tek spor kulübü.
ülke sporuna bu büyük hizmeti verirken de, tamamen kendi öz kaynaklarını kullanıp, devletten herhangi bir teşvik ve kayırma olmadan bunu gerçekleştirmektedir.
bu yönüyle, komple bir spor kulübü olarak, dünya spor tarihinin en çok branşta faaliyet gösterip, en çok kupa almış kulüplerinden biridir.
ülke sporuna bu büyük hizmeti verirken de, tamamen kendi öz kaynaklarını kullanıp, devletten herhangi bir teşvik ve kayırma olmadan bunu gerçekleştirmektedir.
bu yönüyle, komple bir spor kulübü olarak, dünya spor tarihinin en çok branşta faaliyet gösterip, en çok kupa almış kulüplerinden biridir.