Sık geçen başlıklar

erdoğan'dan sonra ak parti'nin biteceğini sanmak 2

ekşi'de gör
bu bir şahıs partisidir. rte olmasa bile oyumu akapeye veririm diyen tek insan görmedim. hepsi biz tayyipçiyiz diyor. ondan sonrası tufan.
bak sana ne olacağını, ne olduğunu söyleyeyim. akp dediğin siyasi oluşum birbirinin suratına gülümseyen birbirine düşman olanların bir arada durduğu bir oluşum. bu birlikteliğin yapışkanı ise menfaat. bu menfaati erdoğan elindeki güce dayanarak veriyor, dengeliyor. yani elinde devletin gücü olan biri doğal olarak hakemlik yapıyor. ancak bu gücü kaybettiklerinde bu gücü devlet üzerinden değil ellerinde bulundurdukları değişik unsurların üzerinden kullanacaklar. bu değişik unsurlar devlet güvencesi almadan istedikleri gibi at koşturamaz. bakın erdoğan aradan çekildikten sonra hepsi akp'yi ele geçirmeye çalışacak. birbirlerine küçük darbecikler yapacaklar. bu süreçte çoğu yurtdışına kaçacak çünkü devletin sıcak elini enselerinde hissedecekler. erdoğan akp üzerinde gölge lider olmaya devam edecek ama o da eninde sonunda yarattığı bu kirli düzenin altında kalacak.